naisesta joka käynnistäessään oikeudenkäynnin "kelvotonta" isää vastaan käyttää aseenaan miehen henkilökohtaista sairautta josta hän oli tietoinen aikanaan heti seurustelun alettua. Sairautta jonka mies oli saanut synnyinlahjakseen olman että oli pysytynyt mitenkään vaikuttamaan siihen.
mitä mieltä
9
154
Vastaukset
- Anonyymi
Näin toimi mm. Raision perhepalvelut ja viwraannuttaja äiti tuomioistuimessa omassa menettelyssään vastoin lapsen etua- ja oikeuksia isäänsä- ja sukuunsa.
- Anonyymi
Näin toimi mm. Raision perhepalvelut ja viwraannuttaja äiti tuomioistuimessa omassa menettelyssään vastoin lapsen etua- ja oikeuksia isäänsä- ja sukuunsa.
- Anonyymi
Näin toimi mm. Raision perhepalvelut ja vieraannuttaja äiti tuomioistuimessa omassa menettelyssään vastoin lapsen etua- ja oikeuksia isäänsä- ja sukuunsa.Näin toimi mm. Raision perhepalvelut ja vieraannuttaja äiti tuomioistuimessa omassa menettelyssään vastoin lapsen etua- ja oikeuksia isäänsä- ja sukuunsa.
- Anonyymi
Ihan perinteinen katkera suomalainen nainen, joka erossa vaikka valehtelee ummet ja lammet lapset saadakseen
- Anonyymi
Liittyykö siihen sairauteen luki-häiriö?
- Anonyymi
Ei liity, vaan "lastensuojelun ja äidin" toimesta tapahtuva sairas lasten vieraannuttaminen- ja viranomais narsismi, sekä oma katkeroituminen lapsen isää kohtaan.. Perätön lausunto annettu 27.5.2008.
- Anonyymi
Tälläiset narsistiäidit eristää lapsen ja valehtelee ummet ja lammet oikeudessa.
Tätä on Suomi täynnä.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388