Foorumi pilaantuu ilman rekisteröintiä

tikma

Tämäkin foorumi on mädäntymässä bittisaasteeksi, kun täällä voi kirjoitella kaikenlaista ilman rekisteröintiä. Kun foorumilla jouduttaisiin kirjoittamaan aina samalla nimimerkillä, tuollaiset juntat ja valejuntat jäävät historiaan...

9

907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juntta

      Mutta kun kaikki ihmiset ovat niin tolloja, että
      uskovat digiin. Olen siitä varoitellut, ja
      pitää varoitella edelleenkin. Digi on paskaa,
      jota yritetään ujuttaa kansalle kalliisti.
      Koko kansan digi ei saisi maksaa, kuin 5 € ja
      sekin pitäisi saada verovähennyksiin.

      • Juntta

        Kyseessähän on koko kansan uudistus, joten digin pitäisi olla ilmaista, vaikka joutuisin analogisesta telkkarista maksamaan kuinka paljon. Myös kaikkien laitevalmistajien niin täällä kuin ulkomaillakin pitää osallistua koko kansan uudistukseen.
        Kaikki digilaitteet ovat keskeneräisiä, vaikka kyseessä on koko kansan uudistus. Minun kännykkänikin on keskeneräinen mutta sitä minä osaan käyttää.
        Olen kerran katsonut HTV:n kaapeliverkon kuvaa mutta tiedän silti, että T-verkossa sekä satelliitissakin on laitteet keskeneräisiä eivätkä ne toimi, vaikka kyseessä on koko kansan uudistus.


      • as-keetti
        Juntta kirjoitti:

        Kyseessähän on koko kansan uudistus, joten digin pitäisi olla ilmaista, vaikka joutuisin analogisesta telkkarista maksamaan kuinka paljon. Myös kaikkien laitevalmistajien niin täällä kuin ulkomaillakin pitää osallistua koko kansan uudistukseen.
        Kaikki digilaitteet ovat keskeneräisiä, vaikka kyseessä on koko kansan uudistus. Minun kännykkänikin on keskeneräinen mutta sitä minä osaan käyttää.
        Olen kerran katsonut HTV:n kaapeliverkon kuvaa mutta tiedän silti, että T-verkossa sekä satelliitissakin on laitteet keskeneräisiä eivätkä ne toimi, vaikka kyseessä on koko kansan uudistus.

        "Kyseessähän on koko kansan uudistus, joten digin pitäisi olla ilmaista..."

        Millä ihmeen perusteella koko kansan uudistuksen
        pitäisi olla ilmaista...?

        Jos se todella on "koko kansan" niin se ja sama;
        sama summa menisi veroissa lisää.
        Joten...?

        Muista, että Veikko Vennamokin on jo kuollut.


    • Juntta

      Osoitin tiukoilla mielipiteilläni sen, että jatkuva iskulauseiden toisto puree tyhmään kansaan. Käytin häikäilemäöttä hyväkseni tätä poliittisen retoriikan alkeista opittua ohjetta. Lanseerasin lauseen "koko kansan uudistus" ja nyt se on iskostunut kaikkien palstaa lukeneiden kaaliin. Jopa Vale-Juntta toistaa sitä. Hän yrittää vesittää sanomani, mutta hänenkin alitajunnassaan kolkuttaa, koska on digiin sekaantuessaan iskenyt sormensa silkkaan paskaan.

      Olen onnistunut missiossani täydellisesti. Sain palstan sekasorron valtaan.

    • Tässä touhussa ei todellakaan ole mitään järkeä. Jokuhan voi vakavissaan hakea täältä tietoa ja saa vain sekopäiden disinformaatiota.
      Juntankin touhu on täysin vastuutonta.

      • Juntta

        Kannatan rekisteröintiä, koska sitä kautta saan sanomaani enemmän puhtia.

        En ole edesvastuuton vaan olen kaikkien kuluttajien puolella. Digitv:ssä on kyse koko kansan uudistuksesta ja asiallinen ja kokemusperäinen tieto on kaikkien osapuolien etu.


      • efesolainen

        Ei se rekisteröinti ole porukan juttuja pätkääkään siistinyt.

        Teknisenä innovaationa digi-TV on hyvä juttu. Mutta tapa, jolla se tuotiin, on tökerö.

        Ensin uhattiin analogiaverkon alasajoa parissa vuodessa. Joten ensimmäiset tuhannet menivät kiireesti kauppaan ostamaan romua. Ja sama toistui muutaman kerran. Nyt alkaa vihdoinkin markkinoilla olla laitteita, jotka soveltuvat suunnittelun pohjaksi tulevaisuutta varten. Mutta on melko epävarmaa, ehditäänkö markkinoille saada vieläkään kunnollisia laitteita ennen kuin analogiverkko todellisuudessakin ajetaan alas.

        Oikeastaan I -alueen analogiverkko pitäisi jättää jäljelle. Se takaa nopean kuvaviestinnän ruuhka-Suomessa niihinkin koteihin, jotka digipakon tullessa jättävät töllön kokonaan pois huoneestaan. I-alue ei sovellu digikäyttöön muutenkaan. Kyllä ne vanhat klähettimet vielä 10...20 vuotta pysyisivät hengissä. Sen jälkeen analogitöllöt ovat jo kuolleet ja katselijat ovat hoitolaitoksissa katselemassa oleskelutilan vääräväridigitöllöä ...


    • as-keetti

      "Tämäkin foorumi on mädäntymässä bittisaasteeksi, kun täällä voi kirjoitella kaikenlaista ilman rekisteröintiä. Kun foorumilla jouduttaisiin kirjoittamaan aina samalla nimimerkillä, tuollaiset juntat ja valejuntat jäävät historiaan..."

      Periaatteessa kannatan ajatusta, mutta käypäs
      esim. tiede.fi palstoilla niin huomaat kuinka
      kuivaksi foorumi voi mennä kun säännöt tiukkenee.
      On totta, että tämä Suomi24 on enemmän viihdettä kuin tietoa, mutta senkin hinnalla;
      annetaan kaikkien kukkien kukkia.

    • tlkma

      Tosiaan, poliisi tarvitaan joka kotiin!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      740
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      288
      704
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      656
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe