Jos ihminen on hakeutunut ammattiin, jossa ollaan tekemisissä toisten ihmisten kanssa. Ja siitä hänelle maksetaan vielä jonkinlaista, rahallista korvausta.
Niin olisiko mahdollista että, henkilöt voisivat aloittaa uuden elämän ja ruveta vaikka käyttäytymään. Ei tarvitse muuttua "ilotytöksi" mutta kohteliaisuus pitää olla aitoa.
Ei asiakkaille voi tiuskia ja katsoa vihaisesti, vain siksi että hän sattuu vaivaamalla jollain tyhmällä kysymyksellä.
Vastaavasti jos mennään samalla puolella sijaitsevaan ruokakauppaan, on palvelu ihan huippua. Kiitos heille.
Erään sekatavara-liikkeen henkilökunnan käytös Sysmässä.
9
1450
Vastaukset
- Anonyymi
Ei he kaikki sentään, on siellä muutama tosi mukavakin ;)
- Anonyymi
S-Kauppa missä olen käynnyt vuosia niin ei minkäänlaista moitetta henkilökunnasta, kaikki ovat iloisia, auttavaisia ja ystävällisiä. Aloittaja voisi kertoa reilusti kaupan johon ion sydämmistynyt, tollainen vihjailu ei ole mistään kotoisin kun kaikkien kauppojen henkilökunta on kummissaan.
- Anonyymi
Näyttäähän tuossa avauksessa olevan selkeä vihje: "Vastaavasti jos mennään samalla puolella sijaitsevaan ruokakauppaan, on palvelu ihan huippua. "
- Anonyymi
Oisko Tokmanni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttäähän tuossa avauksessa olevan selkeä vihje: "Vastaavasti jos mennään samalla puolella sijaitsevaan ruokakauppaan, on palvelu ihan huippua. "
Voi ei kun uskalleta edes liikkeen nimeä sanoa..
Onko kyse samasta tyypistä joka vuosia jatkanut samaan malliin Tokmannilla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kyse samasta tyypistä joka vuosia jatkanut samaan malliin Tokmannilla?Jos pipo kiristää , niin kannattaisko vaihtaa alaa !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kyse samasta tyypistä joka vuosia jatkanut samaan malliin Tokmannilla?Sysmä on pieni kylä ja asukkaat vähenee . Ei ole vara menettää asiakkaita ! Muuten joutuu laittamaan lapun luukulle !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos pipo kiristää , niin kannattaisko vaihtaa alaa !
No eipä se ole viidessäkymmenessä kovin houkuttelevaa vaihtaa alaa. Tuskin tuo itse edes tajuaa ettei ole kovin mukava asiakaspalvelija.
- Anonyymi
Jos on asiakas ystävällinen ja kohtelias myyjää kohtaa niin saa kyllä asiallisen palvelun, jos olet eri mieltä niin kokeile ja ylläty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2425546Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k273970Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,192354Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2872192Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481441Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611289Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321182Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1271109- 35963
- 164846