Erään sekatavara-liikkeen henkilökunnan käytös Sysmässä.

Anonyymi

Jos ihminen on hakeutunut ammattiin, jossa ollaan tekemisissä toisten ihmisten kanssa. Ja siitä hänelle maksetaan vielä jonkinlaista, rahallista korvausta.
Niin olisiko mahdollista että, henkilöt voisivat aloittaa uuden elämän ja ruveta vaikka käyttäytymään. Ei tarvitse muuttua "ilotytöksi" mutta kohteliaisuus pitää olla aitoa.
Ei asiakkaille voi tiuskia ja katsoa vihaisesti, vain siksi että hän sattuu vaivaamalla jollain tyhmällä kysymyksellä.
Vastaavasti jos mennään samalla puolella sijaitsevaan ruokakauppaan, on palvelu ihan huippua. Kiitos heille.

9

1502

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei he kaikki sentään, on siellä muutama tosi mukavakin ;)

• Anonyymi

S-Kauppa missä olen käynnyt vuosia niin ei minkäänlaista moitetta henkilökunnasta, kaikki ovat iloisia, auttavaisia ja ystävällisiä. Aloittaja voisi kertoa reilusti kaupan johon ion sydämmistynyt, tollainen vihjailu ei ole mistään kotoisin kun kaikkien kauppojen henkilökunta on kummissaan.

• Anonyymi

Näyttäähän tuossa avauksessa olevan selkeä vihje: "Vastaavasti jos mennään samalla puolella sijaitsevaan ruokakauppaan, on palvelu ihan huippua. "

• Anonyymi

Oisko Tokmanni?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttäähän tuossa avauksessa olevan selkeä vihje: "Vastaavasti jos mennään samalla puolella sijaitsevaan ruokakauppaan, on palvelu ihan huippua. "

Voi ei kun uskalleta edes liikkeen nimeä sanoa..
        Onko kyse samasta tyypistä joka vuosia jatkanut samaan malliin Tokmannilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos pipo kiristää , niin kannattaisko vaihtaa alaa !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sysmä on pieni kylä ja asukkaat vähenee . Ei ole vara menettää asiakkaita ! Muuten joutuu laittamaan lapun luukulle !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos pipo kiristää , niin kannattaisko vaihtaa alaa !

No eipä se ole viidessäkymmenessä kovin houkuttelevaa vaihtaa alaa. Tuskin tuo itse edes tajuaa ettei ole kovin mukava asiakaspalvelija.

• Anonyymi

Jos on asiakas ystävällinen ja kohtelias myyjää kohtaa niin saa kyllä asiallisen palvelun, jos olet eri mieltä niin kokeile ja ylläty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      197
      6861
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2026
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1678
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1380
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1228
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1064
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      977
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      944
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe