Muuttuiko sellutehdas rannukaksi?
Paltamon sellutehdas
16
646
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tule sellutehdasta ei tullut kuopioonkaan niin ei ne tee paltamoonkaan.
- Anonyymi
Rannukka gigafactory tulee. Näin sota-aikaan tulee olla omavarainen rannukoiden suhteen.
- Anonyymi
Tulee on aloitettu jo rakentaminen.
- Anonyymi
Puuta ei riitä kun kieltäydytään ostamasta Venäläistä puuta. Elokapinalliset pitää huolen lopusta.
- Anonyymi
Pajua pelloille kasvamaan saa pajuselluvillaa kutomo tekee Paltamo villapaitoja 24 7
- Anonyymi
Kainuun kannalta sellutehdas toteutuessaan olisi hyvä asia. Vaan riittääkö investoijia kyseiseen hankkeeseen?
- Anonyymi
Kouluttaako kainuun ammattiopisto sitten uusia sellunpillaajia?
- Anonyymi
Odottelen innolla sitä päivää kun KaiCellin hallituksen puheenjohtaja kokoomuksen Eero Suutari joutuu ilmoittamaan, että ko. osakeyhtiö on ajautunut selvitystilaan ja hanke kuopataan. Tämä olisi jo kolmas kepulaisten hanke Kainuussa joka ajaa karille.
On ollut Pohjan Sellu, Kainuun Puu ja nyt KaiCell Fibers. Hyvin menee mutta menköön! - Anonyymi
Kaikki alkaa olla valmista. Enää uupuu miljardi euroa toteuttamiseen. Ei valmistu siis koskaan.
- Anonyymi
Paltamo - Lupausten Pitäjä
Mikä olikaan seuraava lupaus ? - Anonyymi
Tarkoitat kai että muuttui pannukakuksi.
- Anonyymi
Ei mainuantien varressa asuvalta voi odottaa liikaa kielioppia, eikä kyllä hänen vara rouvaltakaan, PANNUKAKKU joka tapauksessa!!😂
- Anonyymi
Suomeen tuotiin vuonna 2020 vaatimattomat 12,000,000 kuutiota puuta Venäjältä. Kun yksi hehtaari tuottaa aukkohakkuun jälkeen 200 kuutiota puuta hehtaarille niin aika paljon pitää Suomen metsiä hakata että Venäjän puuta saataisiin korvattua.
Osaako kukaan laskea montako hehtaaria se on.- Anonyymi
Itse laskin että Kainuusta pitää joka vuosi hakata 24,5 X 24,5 neliökilometrin kokoinen aukkohakkio metsää että tuo Venäjän puumäärä tulee korvattua Kainuulaisella puulla.
- Anonyymi
hukkaan meni kunnan maanvaihto-operaatiot
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607254- 1243981
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.273271- 212778
- 272423
- 232262
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3721971- 251950
- 471930
- 321878