Hämmästystä Diili-ohjelmassa kommenteillaan ja selfie-kuvillaan herättänyt Diili-Isabell on neljän pienen lapsen äiti. Ei ihan ekaksi tulisi mieleen, että hän on suurperheen äiti...
https://www.suomi24.fi/viihde/aika-yllatys-hammastysta-herattanyt-diili-isabell-31-on-4-lapsen-aiti-ma-oon-todella?s24
Aika yllätys! Diili-Isabell, 31, on 4 lapsen äiti: "Mä oon todella..."

11
4604
Vastaukset
- Anonyymi
Kattooko tollastaki paskaa joku oikeesti? Ei juurikaan enää kattomisen arvosta ohjelmaa löydy, kaikki jotain vammasta tositv reality formaatti paskaa. Töllön voi maksimissaan avata klo 21 ehtoolla, jos sattus tuleen joku leffa, jota vielä ei ole nähnyt, tai on ylipäätään katsomisen arvoinen leffa.
- Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Vihaa eläimiä, jäätelöä, merillä oloa..melko rasittava tapaus.
- Anonyymi
Ihan turha julkkis.
- Anonyymi
Omahyväinen narsisti, merkonomi, joka luulee olevansa huomattavakin osaaja. Luulee enemmän kuin tietää. Tyhmä!
Lyhyesti sanottuna täysi nolla, lievästi haitallinen omassa joukkueessaan. - Anonyymi
Lisää lapsia vielä suomi nousuun
- Anonyymi
lapset syntynee peräreijästä..
- Anonyymi
Karmea ja tyhmä .
- Anonyymi
Vielä ollut patjana jollekkin.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem682932HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat522230- 221923
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3851440- 661353
Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k301319- 561109
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan201079Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?72977- 47963