Tyhjensin Samsung A40 puhelimen entisen käyttäjän jälkeen. Nyt sitten en saa puhelinta toimimaan.
1. Aloitetaan - Suomi
2. Aloita tarkistamalla jotain tietoja
Käyttöoikeussopimus
Vianmääritystietojen lähettäminen
Tietojen linkitys
Markkinointitietojen vastaanotto
Olen lukenut edellä olevat ehdot ja hyväksyn ne - Seuraava
3. Nopeuta määritystä tuomalla vanhat tietosi
Miten haluat muodostaa yhteyden
Langaton - ei onnistu
Kaapeli ja USB-liitin - ei ole
Ohita tämä - tätä olen yrittänyt
Olen yrittänyt ilman Wi-Fin kautta jakamalla omasta tabletista hotspotin kautta. Näyttää, että yhdistetty, mutta ei vain tapahdu mitään... Tarkistetaan päivityksiä ja pyörii näytöllä ympyrä. Olen odottanut reilusti yli tunnin, ei onnistu.
Kokeilin myös ilman ettei Wi-Fin kautta... mutta sama... Tarkistetaan päivityksiä ja näytöllä pyörii ympyrä, eikä mitään tapahdu moneen tuntiin
Osaisiko joku minua auttaa ja neuvoa, mitä voisin tehdä. Kiitos asiallisista vastauksista ja toivottavasti joku saa kirjoituksestani selvää
Samsung A40
Anonyymi
1
244
Vastaukset
- Anonyymi
Sain selvitettyä, qolin laittanut sim-kortin ja muistikortin. Otin pois, niin alkoi päivitykset toimimaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542844
- 88964
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!12955- 49876
- 82818
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35761- 92695
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85596- 48575