Tyhjensin Samsung A40 puhelimen entisen käyttäjän jälkeen. Nyt sitten en saa puhelinta toimimaan.
1. Aloitetaan - Suomi
2. Aloita tarkistamalla jotain tietoja
Käyttöoikeussopimus
Vianmääritystietojen lähettäminen
Tietojen linkitys
Markkinointitietojen vastaanotto
Olen lukenut edellä olevat ehdot ja hyväksyn ne - Seuraava
3. Nopeuta määritystä tuomalla vanhat tietosi
Miten haluat muodostaa yhteyden
Langaton - ei onnistu
Kaapeli ja USB-liitin - ei ole
Ohita tämä - tätä olen yrittänyt
Olen yrittänyt ilman Wi-Fin kautta jakamalla omasta tabletista hotspotin kautta. Näyttää, että yhdistetty, mutta ei vain tapahdu mitään... Tarkistetaan päivityksiä ja pyörii näytöllä ympyrä. Olen odottanut reilusti yli tunnin, ei onnistu.
Kokeilin myös ilman ettei Wi-Fin kautta... mutta sama... Tarkistetaan päivityksiä ja näytöllä pyörii ympyrä, eikä mitään tapahdu moneen tuntiin
Osaisiko joku minua auttaa ja neuvoa, mitä voisin tehdä. Kiitos asiallisista vastauksista ja toivottavasti joku saa kirjoituksestani selvää
Samsung A40
Anonyymi
1
100
Vastaukset
- Anonyymi
Sain selvitettyä, qolin laittanut sim-kortin ja muistikortin. Otin pois, niin alkoi päivitykset toimimaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli439688Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.704963"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn594327Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1372846Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1372669Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji1762489Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait261865- 201627
Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.361540Älä nyt ainakaan pelkää
että enää yritän lähelle. Kyllähän toisen rajoja on kunnioitettava. Olen ymmärtänyt täysin, että en kiinnosta sillä tava72980