Tyhjensin Samsung A40 puhelimen entisen käyttäjän jälkeen. Nyt sitten en saa puhelinta toimimaan.
1. Aloitetaan - Suomi
2. Aloita tarkistamalla jotain tietoja
Käyttöoikeussopimus
Vianmääritystietojen lähettäminen
Tietojen linkitys
Markkinointitietojen vastaanotto
Olen lukenut edellä olevat ehdot ja hyväksyn ne - Seuraava
3. Nopeuta määritystä tuomalla vanhat tietosi
Miten haluat muodostaa yhteyden
Langaton - ei onnistu
Kaapeli ja USB-liitin - ei ole
Ohita tämä - tätä olen yrittänyt
Olen yrittänyt ilman Wi-Fin kautta jakamalla omasta tabletista hotspotin kautta. Näyttää, että yhdistetty, mutta ei vain tapahdu mitään... Tarkistetaan päivityksiä ja pyörii näytöllä ympyrä. Olen odottanut reilusti yli tunnin, ei onnistu.
Kokeilin myös ilman ettei Wi-Fin kautta... mutta sama... Tarkistetaan päivityksiä ja näytöllä pyörii ympyrä, eikä mitään tapahdu moneen tuntiin
Osaisiko joku minua auttaa ja neuvoa, mitä voisin tehdä. Kiitos asiallisista vastauksista ja toivottavasti joku saa kirjoituksestani selvää
Samsung A40
Anonyymi
1
150
Vastaukset
- Anonyymi
Sain selvitettyä, qolin laittanut sim-kortin ja muistikortin. Otin pois, niin alkoi päivitykset toimimaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Seksuuaalivinksataneiden toimintaa rahoitetaan valtion varoilla.
Setan toimintaa rahoitetaan valtionavustuksilla, joilla mm kierretään kouluissa haalimassa alaikäisiä mukaan perverssii194519Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie1243923Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta293667Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut1342624Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten812523Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom92413Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole252390Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin642274Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt431924Abdullah iski Citycenterin vessassa
Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html1411705