Kertokaapa tähän
Mikä harmittaa eniten?
153
2633
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kyllä tällä hetkellä harmita mikään. No jos oikein mietin niin oon kuoleman väsynyt ja jalkoja särkee. Kait se harmittaa ettei pääse vielä nukkumaan ja saunassakin pitää vielä käydä että vähän rentoutuu jäsenet.
Kivut rassaa hermoa. Kun niitä olis vaan joskus, mutta kun vuosia ja joka päivä. Kyllä alkaa harmittaa.
- Anonyymi
Pitäisi harmittaa eniten se että Jeesus on ristiinnaulittu minunkin pahojen tekojen tähden. Mutta koska olen vielä todella yksinkertainen ja ymmärtämätön, suren kaikkia tyhmiä omia asioita, joita ei tarvitsisi. Rauhaisaa iltaa.
- Anonyymi
Hän on myös ylösnoussut ja armahtaa katuvat ja syntinsä tunnustavat ihmiset. Saat iankaikkisen elämän tätä kautta joten älä harmittelee, vaan...
- Anonyymi
Eimian wannabee hyvä sängyssä ja siks petän -asenne.
- Anonyymi
Minusta tuntuu, että Eimia on sinun mielikuvituspalstavihakaveri. 😂 Eihän tuotamme täällä edes näkynyt useampaan vuoteen.
- Anonyymi
Tie suureen harmitukseen on suuret odotukset. Eli jos ei odota mitään, niin ei silloin paljon harmitakaan mikään. Nyt on juuri siinä tilassa tämä miekkonen.
- Anonyymi
Kevään hidas eteneminen, olisipa puiden lehdet aukeamassa, kukat pienillä versoilla ja
joutsenet lipuisi jokea.
https://youtu.be/geqApBzlM6A
Kun sydän on auki, on kiinni suu, mun syömeni hehkuu ja halaa. Sua katson ja säästän ja silitän vaan kuin kerjuri leivänpalaa. - Anonyymi
Ehkä se että eräs punapää tuli vierailemaan unissani vaikka kaiken piti olla jo takana päin.
Tekiköhän sen tahallaan? Unessa tapahtui erinäisiä asioita joiden seurauksena päädyimme yhteen vaikka sekin on mahdotonta.
Nyt on ollut taas olo että olen pihalla kuin lumiukko ☃️- Anonyymi
Onko punapää mies vai nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko punapää mies vai nainen?
Kyllä nyt on siitä puhe mistä puute eli naisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nyt on siitä puhe mistä puute eli naisesta.
Mikäs on punapään sukunimen 1. kirjain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs on punapään sukunimen 1. kirjain?
l vai I vaiko kenties 0 vai O?
- Anonyymi
Punapääkin on pihalla, sekasin, yhdestä sanasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punapääkin on pihalla, sekasin, yhdestä sanasta
Sinulla kun on olemassa kuitenkin suora tekstari yhteys tähän mieheen niin vastaa siihen viestiin hänelle jos et ole jo tehnyt niin. Kommenttini oli vain tuuleen huutelua, sinulle taas on tullut viestiä ilmeisesti ihan irl. Ei pahalla.
- Anonyymi
Että mies ei ole vieressäni tuhisemassa. Että ei voi vilkuilla hänen huuliaan ja antautua villiin kiihkoon. Että vieläkin ajattelen häntä.
No nämä ei niinkään harmita, mutta mietityttää.
Niin joo ja se, että on varattu.........- Anonyymi
Onko hän siis joskus kuitenkin ollut siinä vieressä tuhisemassa? Vai mistä moinen tuli mieleen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hän siis joskus kuitenkin ollut siinä vieressä tuhisemassa? Vai mistä moinen tuli mieleen?
On ollut parikin kertaa, ellei enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku vastaillut puolestani. Mutta kyllä, on tuhissut vieressä, päällä, alla monen monta kertaa. :D
- Anonyymi
Nämä tällaiset aloitukset on nyt tervetulleita. Kiitos näistä <3
- Anonyymi
Näitäkö laitetaan myös väestönsuojasta?
Nyt voidaan vain rukoilla, ettei siihen mentäisiin.
Minä tunnustan rukoilleeni viime päivinä, toivotaan että siitä on apua. :I - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tunnustan rukoilleeni viime päivinä, toivotaan että siitä on apua. :Iolet myöhässä rukouksinesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tunnustan rukoilleeni viime päivinä, toivotaan että siitä on apua. :IMiksi rukoilla? Mikset toimi?
- Anonyymi
Miestä kova ikävä ja olen tunteiden kanssa yksin siltä tuntuu kun hänestä ei kuulu mitään tänäänkään olen odottanut taas vaikka tiedän ottaisi yhteyttä jos välittäisi todennäköisemmin mutta sitä elää harhassa ja elettälee tyhmiä toiveita että ottaa yhteyttä vielä jokin päivä
- Anonyymi
Leena feikkikö
- Anonyymi
Aivan järkyttävän kova palo sitä miestä kohtaan. Joutuu vain kärsimään sen kaipauksen kanssa.
- Anonyymi
No hän on varmaan siellä jossain ja elää täydellistä elämäänsä. Tuskin miettii minua enää millään tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hän on varmaan siellä jossain ja elää täydellistä elämäänsä. Tuskin miettii minua enää millään tavalla.
Ei elä mitään täydellistä elämää, ilman häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei elä mitään täydellistä elämää, ilman häntä.
Kyllä elää. Ei se ole vaikeasti pääteltävissä.
- Anonyymi
kova palo se oli
- Anonyymi
En edes tiedä mikä palaa. Varmaan viimeiset aivosolut tällä hetkellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En edes tiedä mikä palaa. Varmaan viimeiset aivosolut tällä hetkellä.
Eläkeyhtiöt määrittelee koronaan kuolleen itsemurhaksi kun on ottanut kokeellisen rokotteen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläkeyhtiöt määrittelee koronaan kuolleen itsemurhaksi kun on ottanut kokeellisen rokotteen!
Siinäkin järjen viimeiset hiput nähtävillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä elää. Ei se ole vaikeasti pääteltävissä.
Mistä sinä muiden elämistä tiedät, suu suppuun sopuli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä muiden elämistä tiedät, suu suppuun sopuli
En tiedäkään hänen elämästä voin vain veikata päällisin puolin näyttää täydelliseltä ja elämä hymyilee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedäkään hänen elämästä voin vain veikata päällisin puolin näyttää täydelliseltä ja elämä hymyilee.
Äkkiä voi päälle päin näyttää hyvältä... Kun ei toisen pään sisälle pääse.
- Anonyymi
Laita viestiä, ei se ole kiellettyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita viestiä, ei se ole kiellettyä
En tekisi niin. Ei se ole ratkaisu.
Anonyymi kirjoitti:
Oikeus määrittelee itsemurhan rikokseksi ja määrää tuomion.
- Anonyymi
Eeva-täti
- Anonyymi
Maistuisko omena?
- Anonyymi
Kun kevät ei tule millään. On sitä jo odotettu.
- Anonyymi
Ajan puute.
- Anonyymi
Harmittaa se, että elämä on jo aika lailla puolessa välissä eikä ole saanut oikein mitään kestävää aikaan mikä ei olisi hajonnut.
Toisaalta kun on sitten hällä väliä menininki, niin pystyisi kyllä elämään täysillä, kokeilemaan kaikki vaaralliset ja kielletytkin jutut ym. mutta en ole ihan niin hurjapää.
Täytyy vain lähteä pois, jonnekin kauas ihan uusiin maisemiin ja uusien ihmisten keskelle uutta elämää rakentamaan.
Kaikki vanha tulee vain unohtaa ja jättää taakseen.
Harmittaa, että ei onnistunut aiemmin ja nuoruus on jo ohi.....
Vaikka joku kysyikin papereita kaupan kassalla......niin ei se nuorenna......- Anonyymi
Ei kukaan tiedä onko puolessa välissä vai lopussa. Voi loppua milloin vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan tiedä onko puolessa välissä vai lopussa. Voi loppua milloin vaan.
Niinpä, ehkä pitää elää se loppu vähä kuin viimeistä päivää, vaikka ei kyllä kiinostaisi kuin nukkua pois.
Mutta kannattaa kai juhlia pois sekin vähä mitä on kertynyt.
- Anonyymi
Itseasiassa ei mikään, kiitos siitä m&j miehet❤..elämäni miehet😘
- Anonyymi
Joko olette kokeilleet sandwich asentoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko olette kokeilleet sandwich asentoa?
Olipa hauska...toinen sydäntä lähellä ja toinen ihan ehdoton hyvä kaveri❤
- Anonyymi
Hys.
https://youtu.be/eGeSO84aDBE
Kaikki mihin jätät jälkesi uppottaa kuin juoksuhiekka tällä aavikolla jonka kangastuksiin itseni väsytän. - Anonyymi
Kesä/ kevään odotus kestää tänä vuonna kauan
https://youtu.be/W6lVq0YQ1nA - Anonyymi
Saavuttamattomuus ja menetys.
- Anonyymi
Kaiken saat
Kun päätät
Mahdottomankin
Senkin
- Anonyymi
Näin toissapäivänä kaksi kurkea. Kauniita lintuja, pidän niiden äänestä niinkuin lokkienkin..
Kesä on tulossa,sen tietää kun linnut palaavat kaukomailta.
https://youtu.be/iCRGnoVLGnE
Lähden kohta kaveria tapaamaan ja harrastuksiin. Palaillaan.. - Anonyymi
Ihmisten yleinen typeryys ja itsensä huijaaminen
- Anonyymi
Niin itsensä huijaaminen se on kamalinta mitä itselleen voi tehdä. Olla pakosti/tutustua sellaiseen ihmiseen, josta ei ole tippaakaan enään kiinnostunut. Käy sääliksi tälläisiä ihmisiä.
- Anonyymi
Vesisade nyt
- Anonyymi
Menin mokaamaan se yhden miehen suhteen...ei ollut tarkoitus..En osaa näköjään näitä nykyajan suhdekuvioita
S naiselta - Anonyymi
Pomo
- Anonyymi
Työmaa
- Anonyymi
Mestarit työmaalla
- Anonyymi
Tyhmät ihmiset ja naisviha/naisen ala-arvoistaminen
- Anonyymi
Naiset ovat kyllä aika tyhmiä ihmisiä joten ehkä siinä ratkaisu tuohon sun ongelmaan?
- Anonyymi
Tänään harmittaa se, että menetin prinsessani.
- Anonyymi
Nyt just harmittaa että nysvään tällä tyhjänpäiväisellä turhalla saitilla, haaskaan kallisarvoista elämää ja aikaa jonka vois käyttää vaikka juhlimiseen joka sekään ei onnistu tänään eikä huomennakaan. Perkele sentään.
T - Anonyymi
Harmittaa moni asia, mutta päällimmäisenä on nyt suru ja pettymys siitä, että erehdyin luulemaan miehen ystävällisyyttä joksikin muuksi. Tai oikeastaan parempi ilmaisu ehkä on, että erehdyin toivomaan muuta. Tällä hetkellä olo on niin surkea, että yritän vain olla itkemättä tässä ihmisten nähden. Nyt on aika miettiä, mitä teen elämälleni, sillä en pysty enää jatkamaan näin.
- Anonyymi
Se kun huomasin että olette lapsesta saakka pitäneet pilkkananne.
- Anonyymi
Ne on varmaan niitä parempia ihmisiä, eikä olenkaan huonompia. Siitä se johtuu, ei vastaväitteitä.
- Anonyymi
Harmitta ettei minusta kiinnostu kuin liian vanhat miehet. Nih elämänsä voi täyttää muullakin kuin miehellä.
Eniten vitu aa elämä. Ei muuta.
- Anonyymi
Nykyinen tilanne, turha haaveilla mistään muutoksesta kenenkään kanssa, kun paine on sietämätön joka suunnasta. Tuskin elän pitkään.
- Anonyymi
Uskonnollisuus. Sen lisäksi vähemmälle jäänyt osallisuus. Muttei nuo juuri haittaa pikku tutustuntaan, vaikka melko hirveältä tuntuisikin.
- Anonyymi
Nyt just ei mikään. Kaikki on hyvin. Hymyilen niin, että posket kramppaa.
- Anonyymi
Kaikki loputon epävarmuus. Hintojen karkaaminen pilviin. Se ettei palkka riitä kuin välttämättömään. Terveys kramppaa jne.
- Anonyymi
Yksinäisyys.
- Anonyymi
Välinpitämättömyys.
- Anonyymi
Harmittaa se että ihmiset jotka ihastuvat minuun ovat sellaisia, jotka eivät sitten kiinnosta itseäni juuri ollenkaan kuin juttu seurana :/
Ja sitten ne joihin itse ihastun, niin katoavat ennen kuin tarkkailevana ihmisenä ehdin tekemään mitään :(- Anonyymi
Rima liian korkealla.
Olet mitäänsanomatonta tylsää paskaa ja kuvittelet olevasi mielenkiintoista loistavaaa kultaa. - Anonyymi
Tilaisuus toimia tulee vielä. 💚
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rima liian korkealla.
Olet mitäänsanomatonta tylsää paskaa ja kuvittelet olevasi mielenkiintoista loistavaaa kultaa.Vai että liian korkealla rima? Ulkonäöstä en niinkään välitä, älykkyys on se mikä sytyttää itseäni.
Harmi vain kun naiset tuntuvat ihastuvan minun ulkonäkööni, eli vedän puoleeni vain vääränlaisia ihmisiä omaan makuuni nähden. Toisaalta onhan se rima tietenkin korkealla, jos haluaa älykkään naisen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai että liian korkealla rima? Ulkonäöstä en niinkään välitä, älykkyys on se mikä sytyttää itseäni.
Harmi vain kun naiset tuntuvat ihastuvan minun ulkonäkööni, eli vedän puoleeni vain vääränlaisia ihmisiä omaan makuuni nähden. Toisaalta onhan se rima tietenkin korkealla, jos haluaa älykkään naisen."Harmi vain kun naiset tuntuvat ihastuvan minun ulkonäkööni, eli vedän puoleeni vain vääränlaisia ihmisiä omaan makuuni nähden. Toisaalta onhan se rima tietenkin korkealla, jos haluaa älykkään naisen."
Harmillista. Pahoittelen vastaustani, oletin että olet nainen joilla ei ole kovin realistisia odotusarvoja suhteessa siihen mitä heillä itsellään on tarjottavana.
Joo, olen minäkin huomannut että älykkään ja eritoten fiksun naisen löytäminen on helvetin vaikeaa. Sanoisin että käytännössä mahdotonta.
Tsemppiä etsintään.
- Anonyymi
Niitä on useita asioita siis
- Anonyymi
Sanoisin että
nainen
höyhenenkeveässä
kukkamekossaan
Sen sydän on raskas
lamaantunut
Kynä ei kirjoita
Se ei aina pysty
ei osaa
Hyvää yötä - Anonyymi
Eniten harmittaa Ville ja valo ja menneen merkityksettömyys.
Eniten ilahduttaa jokainen Jorma ja elämän yllättävyys.
https://youtu.be/INIx3B5F_0g - Anonyymi
Eniten harmittaa, kun joku haukkuu tyhmäksi
- Anonyymi
Katurikollisuus. Meidän nuorten turvallisuus . Taas pyörii video kun yksin kulkevan pojan kimppuun hyökkää mamuporukka. Hakkaavat, sylkevät, nöyryyttävät , alistavat, naureskelevat ja kuvaavat tapausta porukalla. Näitä alkaa olla paljon ja kukaan ei tee mitään. Ollaan kuin lampaat ja otetaan näitä lisää tänne. Tämä huolestuttaa ja huolestuttaa enemmän kuin Venäjän sota. Meillä ei ole enää turvallista . Lapsiamme tuhotaan .
- Anonyymi
Ei tavallinen kansa tänne mitään ota vaan se on kuin sodasssakin että meidän johtajamme haluavat sotaa ja haluavat että tänne otetaan potkijoita ja nöyryyttäjiä. Kaikki päätökset mitä tekevät ovat sellaisia etteivät vaikuta heidän elämäänsä. Niitä on silloin hyvä tehdä.
- Anonyymi
Eikö suomalaiset miehet voi olla miehiä ja puuttua näihin tapauksiin?
Kyllä kai aikuiset miehet saa pennut ja tuollaiset raukat kuriin, jotka porukalla käyvät yhden kimppuun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö suomalaiset miehet voi olla miehiä ja puuttua näihin tapauksiin?
Kyllä kai aikuiset miehet saa pennut ja tuollaiset raukat kuriin, jotka porukalla käyvät yhden kimppuun.Toki kyllä mutta ajoituksenkin täytyisi olla sellainen että suomalainen mies kulkee porukassa kun tällaista tapahtuu yksinään kovin hankalaa tehdä yhtään mitään.
- Anonyymi
Ylimääräinen sulka päässä.
- Anonyymi
Ihastuin varattuun mieheen. En pääse näistä tunteista, vaikka tiedän, että meille ei mitään tule ikinä. Olen liian vanha ja ruma.
- Anonyymi
Tämä oli kuin suoraan minun elämästäni! Olin aikeissa kirjoittaa lähes identtisen tekstin, mutta tässähän tämä on selkeästi ilmaistuna.
Toivottavasti tilanteesi helpottaa❤ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli kuin suoraan minun elämästäni! Olin aikeissa kirjoittaa lähes identtisen tekstin, mutta tässähän tämä on selkeästi ilmaistuna.
Toivottavasti tilanteesi helpottaa❤Kiitos, toivottavasti myös sinun tilanteesi ❤️
- Anonyymi
Onko tämä miehen haaveilua naisen ajatuksista? Alentamista ja vääristelyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä miehen haaveilua naisen ajatuksista? Alentamista ja vääristelyä?
Ihan nainen kirjoittanut
- Anonyymi
"Auto ei lähde käyntiin"!!!
- Anonyymi
Mailmantilanne ja se ettei vieläkään ole lähennytty tarpeeksi vaikka liekit jo liepeitä nuolee...huomisesta ei tiedä kaikki on tässä ja nyt.
- Anonyymi
Eikö se ole susta itsestä kiinni tässä tilanteessa? Mitä helvettiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se ole susta itsestä kiinni tässä tilanteessa? Mitä helvettiä?
Miksi se olisi vain minusta kiinni jos on 2 ihmistä..
Mitä ihmettä?
- Anonyymi
Oma saamattomuus vähän kaikessa.
- Anonyymi
Ai harmittaa eniten. Höö ei nyt oikein harmita muu, mut olis kiva nähdä. 🥺 Kävin naapurikaupungissa kaupassa. Sulla oli verhot kiinni ja lappu ovessa, et olit lähtenyt viikoksi mökille.
- Anonyymi
Harmittaa,ku ei viitsi enää katsoa ohjelmaa -olen julkkis,koska Eerikäinen on niin neiti!@!!itkee ku pieni kakara mut kynsilakat on viimeisen päälle.
- Anonyymi
Ihmiset niiku luulee, et meittii kyöpelei kamaloittaa kaiken enämpi, et mei olla olemassa. Mut ei se oikeesti harmita, se vaan tekee olon keveeks. 🌹👀
- Anonyymi
Kai se vähän harmittaa, että jäin palstalle jumiin. Kukaan ei kaipaa. -rinssi-
- Anonyymi
Harmittaa miehen ristiriitaiset signaalit, henkistä tanssia. Mutta mikä ihana kemiallinen vaikutus hänellä onkaan. No, onneksi on aikaa.
- Anonyymi
Harmittaa se, että sieluni päätti kiinnittyä häneen. Ei tarvittu kuin hetki puolen metrin päässä, se turvallinen fiilis siinä. Tuon hetken jälkeen ovat hänen katseensa merkinneet enemmän kuin muiden, sydämessä läikehtinyt ilo näkemisestä ja iho kaivannut hänen kosketustaan.
Esteenä on vain elämän realiteetit.- Anonyymi
Yleensä ne ovat vain valintoja ja tutustua aina voi vaikka ihan platonisesti alkuun.
-Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä ne ovat vain valintoja ja tutustua aina voi vaikka ihan platonisesti alkuun.
-SivustaKiva kommentti, kiitos. Se on onneksi totta, ettå tutustua voi aina.
- Anonyymi
Jaan miehenä tuon saman kokemuksen..se puoli metriä ja nuo realiteetit vielä. Oisin voinut itse tuon tekstin näpytellä, vai oonko unissani ollut täällä😯?
- Anonyymi
Se harmittaa, että joudun jättämään palstan. Juttuni eivät täällä enää kiinnosta,etenkään ns kaivattuani, ihastukseni kohdetta, Hänellä on elämä.
T. Danny- Anonyymi
Noh, onneksi on Helmi ja Erika.
Eiköhän he riitä noinkin varttuneelle miehelle.
Olet suorastaan kultamestari! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh, onneksi on Helmi ja Erika.
Eiköhän he riitä noinkin varttuneelle miehelle.
Olet suorastaan kultamestari!Mun Helmellä on oma elämä, luulen kuitenkin että jollakin lailla välittää Dannystä.
T. Danny nro 2 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun Helmellä on oma elämä, luulen kuitenkin että jollakin lailla välittää Dannystä.
T. Danny nro 2Minut voitte unohtaa.
Dannny - Anonyymi
Kaikilla iskelmätähdillä on aikansa ja yleisönsä. Ikiliikkuja olisi kummastus. Älä ole mustilla mielin isodee. Kauniit sanoituksesi kaikuvat ikuisuudessa tavoittaen uskollisimmat fanisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikilla iskelmätähdillä on aikansa ja yleisönsä. Ikiliikkuja olisi kummastus. Älä ole mustilla mielin isodee. Kauniit sanoituksesi kaikuvat ikuisuudessa tavoittaen uskollisimmat fanisi.
Lässyn lässyn lää. Irvailkaa vielä vähän lisää.
- Anonyymi
Harmittaa kohtaamiset, tahtoa olisi luoda jotain tutumpaa. 💞
https://youtu.be/QpxA_ZxGX_M - Anonyymi
Se etten ole samanlainen niinkuin muut ihmiset, olisin kelvannut paremmin, en olisi jäänyt kaikesta ulkopuoliseksi, elämä olisi voinut olla helpompaa.
- Anonyymi
Harmillista, että mies, jonka kanssa hyvinkin paljon ymmärtäisimme toisiamme, luulisin, on poistunut kuvioistani. Nyt kun olen itsekin yksin ja kehtaisin huomioida häntä enemmän ( mikäli sellaista oikeasti toivoi ).
Luultavasti ihastuisin, kun nyt ei tarvitse jarrutella. Jos ei mitään tulisikaan, huipputyyppi kaverina ( työ) olisi hän kuitenkin. Tylsää ja ikävää tämä. Hyvät jatkot vain hänelle, joita en edes päässyt toivottamaan.- Anonyymi
Jos hyviä puolia ajatellaan niin olethan sentään saanut hyvästellä palstalla. Eihän sitä ikinä tiedä vaikka lukeekin näitä ja on teletaappi.
- Anonyymi
Harmittaa kun hän on muuttunut viileäksi ja vältteleväksi minua kohtaan. Syytä en tiedä. Ollaan ystävät samaa sukupuolta.
- Anonyymi
Harvoin kun näkee niin etääntyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvoin kun näkee niin etääntyy.
Miksi ei sitten halua nähdä useammin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei sitten halua nähdä useammin?
Kaikilla omat kiireensä.
- Anonyymi
Samat usein toistuvat asiat, joissa tehdään samat virheet joka helkutin kerta
- Anonyymi
Ensimmäinen kerta on virhe, seuraava on jo valinta.
- Anonyymi
Monikin asia nyt harmittaa, lista on aika pitkä.
- Anonyymi
No se harmittaa ettei rakasteltu silloin mettässä syksyllä , kun käytiin . Meitä himotti hirveesti, mutta mulla oli se hiton pissahätä.
Toiseksi harmittaa se, kun lähdettiin vanhuksilta, ja sanoin mitä sanoin, se laukaisi ketjun paskaa.... - Anonyymi
Minua harmittaa, ettei ole aikakonetta, jolla voisin siirtyä hetkiin 35 vuotta sitten ja etsiä erään tietyn ihmisen
- kaukaa viisas ja läheltä tyhmä, vanhetessa viisastuva- Anonyymi
Oi vuoteen 1987 :)
Mikä estää nyt etsimästä häntä ja käydä juttelemassa?
Mennyttä ei saa takaisin, mutta tänään on tulevaisuutesi ensimmäinen päivä.
Elämä on valintoja.
Sivusta
- Anonyymi
Se että hän vihaa mua.
- Anonyymi
Eikä vihaa
- Anonyymi
Ei mikään. Hyväksyin sen, että yksin ollaan loppuun saakka.
- Anonyymi
Ei oikeastaan mikään. Ihanan vapautunut olo, tuntuu että elämä alkaa olla taas edessä, tuntuu hyvälle. Asiat alkaa loksahtamaan paikoilleen. Rahaa voisi olla enemmän, sitäkin tulee ja rakkautta myös. Mietin vain kuka hän on. En kerro teille. Tasapaino, ilo ja elämän jano alkaa palautumaan. Väsy, mutta aika onnellinen.
- Anonyymi
Koronna.
- Anonyymi
Se että annoin monien minua pompottaa. Ei ollut rohkeutta sanoa omia ajatuksia ja haistattaa. Nyt uskallan mutta liian kauan otin paskaa vastaan
- Anonyymi
Oletpa ymmärtämätön ihminen.
- Anonyymi
Se että annoin muiden tuhota elämäni
- Anonyymi
Tunnustan, minäkin luin muutaman viimeisen viestin, ja se riitti. Tämän kerron tekemisistäni.
- Anonyymi
Luulin yhtä ihmistä ihan toisenlaiseksi, miksi hän paljastui. Olen vähän hyväuskoinen. Hyvä puoli on se, että tämä selvisi minulle.
- Anonyymi
Ei kannata uskoa kaikkea mitä juorutaan. Jollain kertojalla voi olla oma lehmä ojassa. Kannattaa siis tutustua ihmiseen itseensä mielummin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata uskoa kaikkea mitä juorutaan. Jollain kertojalla voi olla oma lehmä ojassa. Kannattaa siis tutustua ihmiseen itseensä mielummin.
Kyse ei ole juoruista vaan ihan hänen tekemistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hän sitten teki? Tai jos oletan että kyseessä on miespuolinen henkilö, niin saatan arvata. Petti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen tekee virheitä, joskus. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaa myös mitä teki.
Ehkä kyseessä on joku väärinkäsitys? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaa myös mitä teki.
Ehkä kyseessä on joku väärinkäsitys?Ei ole. Hän puhuu rumasti ihmisistä, nostaa itseään loukkaamalla muita ja käyttää ihmisiä hyväkseen välittämättä näiden tunteista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Hän puhuu rumasti ihmisistä, nostaa itseään loukkaamalla muita ja käyttää ihmisiä hyväkseen välittämättä näiden tunteista.
Hyvä että huomasit ajoissa. Varmaan jokainen meistä silti jossain elämänvaiheessa törmää tällaisiin ihmisiin. Tärkeintä on vain pysyä jatkossa erossa tai jos on jo suhteessa tämän kanssa, niin erota.
- Anonyymi
Riippuu paljon tilanteesta. En hekumoi harmituksella.
- Anonyymi
Harmittaa se vi.. n ämmä, joka vie toisten työt, et pääsee itse ajelee kusipäänä mersullaan
- Anonyymi
Selvittämättömät asiat harmittaa. Vaikka itse haluaisi selvittää, vastapuoli ei siihen suostu. Ei se mitään, jos selvittämätön asia olisi neutraali. Tässä tapauksessa selvittämätön asia on työläs prosessi, joka vaatii minulta tavattoman paljon aikaa ja energiaa. Mietin, milloin lähden ja miten siihen selvitysprosessiin lähden. Itseni vuoksi siihen kuitenkin lähden.
- Anonyymi
Ajattelin lisäksi, että on henkistä väkivaltaa (ja muutakin) vastapuolen tai -puolien osalta jättää asioita tietoisesti selvittämättä, jos asia tulee selvittää ja oikoa.
Yksinäisyys. Pitäs alkaa juomaan Viinaa niin sais juttu seuraa,,, en taida.
- Anonyymi
-Koulukiusaaminen
-Omat sairaudet
-Läheisten sairaudet
-Ex
-Sota
-Pandemia
-Yksinäisyys
-Välinpitämättömyys
-Typeryys
- Myöhäinen kevät
- Rumuus
-Väsymys
-Iso perse
-Huono olo - Anonyymi
Harmittaa kun kohtasin kiinnostavan naisen ja höpöttelin jotain omasta uudesta kumppanista enkä hämmennyksissäni tajunnut kertoa että sekin jo ollut entinen 4 vuotta...tuskin häntä asia kiinnosti mutta jos, niin tuo ois paha moka.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606414- 1003312
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252656- 212258
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271801
- 251560
- 491442
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321408