Ny palaa päreet

Anonyymi

Tuu mun luo nainen!
Mä tarviin sut tänne heti, jos yhtään välität musta.

No ethän sä kuitenkaan tuu.
Tää mies on hajalla.

45

1053

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä hätänä? Huomenna tulisin illalla jos haluat. Ketä odotat?

    • Anonyymi

      Mies löytyy halli kujalla.

    • Anonyymi

      Onkohan sinulla se sydämeni toinen puolikas💔? - Koordinaatit?

      • Anonyymi

        Ei ole "koordinaattit" , ainoastaan kännykkä numero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole "koordinaattit" , ainoastaan kännykkä numero.

        Laita viestiä siihen kännykkään sitten??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole "koordinaattit" , ainoastaan kännykkä numero.

        Hassua.


    • Anonyymi

      Mikä hätänä?

      • Anonyymi

        Mulla se, että mielessä koko ajan sodan uhka ja tunne, että kotiani enää kohta ole sekä huoli jälkeläisistä mahdollisen sodan syttyessä. Jos oöisin perheetön, niin olisin jo häipynyt niin pitkälle kuin pippuri kasvaa. Säästöjä on sen verran, että useammankin vuoden pärjäilisin muualla.
        Minä en pysty nyt miettimään mitään ihmissuhdekoukeroita tai ihastumisia.


      • Anonyymi

        Läheisyyden tarve.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla se, että mielessä koko ajan sodan uhka ja tunne, että kotiani enää kohta ole sekä huoli jälkeläisistä mahdollisen sodan syttyessä. Jos oöisin perheetön, niin olisin jo häipynyt niin pitkälle kuin pippuri kasvaa. Säästöjä on sen verran, että useammankin vuoden pärjäilisin muualla.
        Minä en pysty nyt miettimään mitään ihmissuhdekoukeroita tai ihastumisia.

        Suomen pitäisi lopettaa Natopelleily. Mutta käskyt, mitä "päättäjämme" noudattavat, tulevat ulkomailta. Ei Venäjä ole hyökkäämässä, mutta konkurssissa maamme on. Suomalaisten pitäisi sankoin joukoin herätä todellisuuteen. Sulkea propagandakanavat eli kaikki eliitin yksityisomistuksessa oleva valtamedia. Sieltä tulee kaikki pelottelu ja sille on syynsä. Kansaa on helpompi käsitellä, kun pidetään jatkuvia uhkakuvia yllä. Sou iisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läheisyyden tarve.

        Läheisyyden tarve on yksi ihmisen perustarpeista. Se korostuu, kun kaipaa jotain tiettyä kovasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läheisyyden tarve on yksi ihmisen perustarpeista. Se korostuu, kun kaipaa jotain tiettyä kovasti.

        Niin on tuo on totta…
        miestä kaipaan kovasti taas tänään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla se, että mielessä koko ajan sodan uhka ja tunne, että kotiani enää kohta ole sekä huoli jälkeläisistä mahdollisen sodan syttyessä. Jos oöisin perheetön, niin olisin jo häipynyt niin pitkälle kuin pippuri kasvaa. Säästöjä on sen verran, että useammankin vuoden pärjäilisin muualla.
        Minä en pysty nyt miettimään mitään ihmissuhdekoukeroita tai ihastumisia.

        Voimia tuollaiseen kodinmenettämisen pelkoon. Kannattaa ottaa hetki kerrallaan, hengittää rauhallisesti neljään laskien sisään ja ulos vaikka tuntuu ettei henkeä saa. Ikäviä uutisia ei kannata seurata, hyvin kaikki menee🌻🌻🌻🌻🌻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voimia tuollaiseen kodinmenettämisen pelkoon. Kannattaa ottaa hetki kerrallaan, hengittää rauhallisesti neljään laskien sisään ja ulos vaikka tuntuu ettei henkeä saa. Ikäviä uutisia ei kannata seurata, hyvin kaikki menee🌻🌻🌻🌻🌻

        Taas uudet psykoosit tulilla. Ensin pelättiin että flunssa tappaa ja oltiin valmiita ottamaan ties kuinka monta kokeellista piikkiä siihen. Sen jälkeen alettiin pelätä että Venäjä hyökkää. Hyvin on saatu pelkoa lietsottua tähän kansaan, eliitti hieroo karvaisia käsiään. Hajotettua, pelkäävää kansaa on helppo hallita. Piikit oli koronapsykoosiin, tähän tarjotaan Natoa ratkaisuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla se, että mielessä koko ajan sodan uhka ja tunne, että kotiani enää kohta ole sekä huoli jälkeläisistä mahdollisen sodan syttyessä. Jos oöisin perheetön, niin olisin jo häipynyt niin pitkälle kuin pippuri kasvaa. Säästöjä on sen verran, että useammankin vuoden pärjäilisin muualla.
        Minä en pysty nyt miettimään mitään ihmissuhdekoukeroita tai ihastumisia.

        Mulla sama ongelma. Aloin lukea välillä yölläkin, jos herään...mtv, iltasanomat, iltalehti-uutisia. Kaikkea Ukrainasta ja mitä venäjä sanoi jne. Huomasin meneväni jo ylikierroksilla on todella paha olo, kun mietin miten ihmiset ovat joutuneet niin karmeaan kohtaloon. Päässä velloo ettei voi olla enää onnellinen tässä maailmassa. En olisi niin masentunut yksin, mutta mietin jälkikasvua ja muiden. Piti lopettaa lukeminen niistä, mutta haluan tietää. Ei ole ollut ikinä näin kammottava olotila.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on tuo on totta…
        miestä kaipaan kovasti taas tänään

        Kaipaan myös erään miehen läheisyyttä ja syliä..


    • Anonyymi

      Hajalla on moni, ite paiskoin tänään lautasia ja kahvikuppeja ja vähän muitakin esineitä, Kyllä helpotti.
      Pian myydään asunto ja sitten lähden jonnekin kauas ja lämpimään, aloittamaan uusi elämä.
      :)

      • Anonyymi

        Uutisissa oli tänään, että asuntoja ei nyt juurikaan osteta pääkaupunkiseudulla juurikin ukrainan tilanteen vuoksi. Naapuri on ollut myymässä asuntoaan, mutta ei vaan mene kaupaksi siten kuin yleensä täällä alueellamme. Helsingin keskustassa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uutisissa oli tänään, että asuntoja ei nyt juurikaan osteta pääkaupunkiseudulla juurikin ukrainan tilanteen vuoksi. Naapuri on ollut myymässä asuntoaan, mutta ei vaan mene kaupaksi siten kuin yleensä täällä alueellamme. Helsingin keskustassa. :D

        Oikeastaan näin piti tulla :-((


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uutisissa oli tänään, että asuntoja ei nyt juurikaan osteta pääkaupunkiseudulla juurikin ukrainan tilanteen vuoksi. Naapuri on ollut myymässä asuntoaan, mutta ei vaan mene kaupaksi siten kuin yleensä täällä alueellamme. Helsingin keskustassa. :D

        Eihän siellä menekään, ylihintaa ja muutenkin ghettoutumassa ja väki tahtoo pois sieltä tykinsyöttialueelta.
        Muualla menee nyt kaupaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uutisissa oli tänään, että asuntoja ei nyt juurikaan osteta pääkaupunkiseudulla juurikin ukrainan tilanteen vuoksi. Naapuri on ollut myymässä asuntoaan, mutta ei vaan mene kaupaksi siten kuin yleensä täällä alueellamme. Helsingin keskustassa. :D

        Ennen minäkin olisin Halunut keskustaan nyt en haluisi enää.


      • Anonyymi

        Sirpaleet tuo onnea! (tuskin niitä mihinkään tyynyn alle kuitenkaan kannattaa tunkea niinkuin hampaita keijukaiselle.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen minäkin olisin Halunut keskustaan nyt en haluisi enää.

        Sama, vaikka kyllä sitäkin haluaisin.


      • Anonyymi

        Floridaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sirpaleet tuo onnea! (tuskin niitä mihinkään tyynyn alle kuitenkaan kannattaa tunkea niinkuin hampaita keijukaiselle.)

        Niin, voi olla.
        Mutta on se uskomattoman vapauttava tunne kun pystyy luopumaan tai päästämään irti jostain.
        Kannattaa kokeilla, ota se joku kahvimuki, juo siitä ne viimeiset kahvit ja paiskaa se maahan hajalle......
        Varoitus, siinä voi innostua, kun ensimmäinen lähtee, tulee hymy ja sitten menee jokunen lautanenkin ja kukkapöytäkin lensi komiasti.....
        :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Floridaan

        Voisiko sinne vain mennä ja kadota massojen joukkoon?


    • Anonyymi

      Mihin sulla päreet menee mies

      • Anonyymi

        Pärekoriin? On muuten hienoja ja toimii.


    • Anonyymi

      Tulisin jos vain olisi mahdollista. Haluaisin.

    • Anonyymi

      Tunne mikä viestistä välittyy koskettaa. Koskettaa kovasti.

      En tiedä, kaipaako se ketä mietin minua. Tiedän, että hän pitää minusta tyyppinä ja arvostaa kollegana, mutta kaikki muu on arvoitusta. Hän ”oireilee” kuin ihastunut, mutta ihastus taitaa osua toiseen. Voi myös olla, että hän vain tykkää flirttailla ja ottaa välillä askeleen taaksepäin, ettei antaisi väärää kuvaa. Minä hölmö olen kuitenkin mennyt ihastumaan ja kaipaankin. Jos saisin valita, nappasin hänet lusikkaan (jommin kummin päin) ja silittäisin häntä siinä ihan hiljaa.

      Näen silmistä ja siitä mitä ja miten hän puhuu, että hän on hyvä mies, jolla on arvot kohdillaan. ♥️ Kerrassaan ihana A!

      • Anonyymi

        <3<3 Ihana viesti jollekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        <3<3 Ihana viesti jollekin.

        Niin on, jotain tällasta vois kirjottaa vaikka seinään.


    • Anonyymi

      Oletko ujo mies kun et itse mene naisen luokse. Sellaisia naisia paheksutaan , jotka itse menee miehen luokse. Minua on turha odottaa kenenkään. Olen sen verran vanhanaikainen. Ikävöi yksinäsi niin naisetkin tekee

      • Anonyymi

        Mistä sen naisen löytää nykymaailmassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sen naisen löytää nykymaailmassa?

        Ei pienintä käryä missä muut naikkoset. Ei taida olla mun numeroa muistissa, allakassa, luurissa eikä varsinkaan muistissa. Istun hämäjäkinseittien peittämänä lankapuhelimen ääressä ja luen puhelinluetteloa aikani kuluksi. Vaan eipä tuo soi. Toivottavasti muilla käy tsäkä.


    • Anonyymi

      Anteeksi sivusta reagointi, mutta missäs tää pala taivasta on?

    • Anonyymi

      Kun tapaan sut seuraavan kerran, lupaan halata niin tiukasti, että irtopalaset löytävät paikalleen.

      Ja jos olet hän, tiedät miten halaan. Siinä syleilyssä on muutakin kuin vain läheisyys; siinä on viesti. Osaatko vastaanottaa sen?

    • Anonyymi

      Kerro osoite. Jos se on alle kilometrin päässä siitä missä asun, niin harkitsen tulemista. Mutta piparia et sitten saa, kun ei edes tunneta.

    • Anonyymi

      En halua olla sinulle vain lelu jolla leikit. Ja jos sinulla palaa päreet ja alat vaatimaan minulta kaikenlaista, niin unohda.

    • Anonyymi

      Hajalla? Ikävä kuulla. Haluaisin olla luonasi, mutta tällä hetkellä en voi. Kaipaan sua.

    • Anonyymi

      Mies,,
      laittele viestiä tai soita kun joudat😘

    • Anonyymi

      Tuomoko se vielä elää päreenpolton aikaa? Tule nyt hyvä mies tälle vuosituhannelle!

    • Blaah….epätoivoisuus ja kaikenlainen anelu on huonoin tapa toimia naisten kanssa…tää varmaan joku trolli, mutta kuitenkin.. ..reiluus ja rehellisyys parasta, mutta toisinaan naiset ei vastaa samoin eli osoittautuvat turhakkeiksi.. :/ ..voittakaa ensin naisen täysi luottamus niin homma alkaa olla valmista….harmi vaan kun rakkauskaan ei ole ikuista.. :(

    • Anonyymi

      ...tulee mieleen sellainen yläpuolelle asettuminen ja mieheklyyden hakeminen jollain itseään pönkittävällä tavalla

    • Anonyymi

      Pitäisi olla tosi mahtava, jos tuollainen kiukuttelu kiinnostaa, kun en ajattele kovin hyvällä tuollaista huomion viemistä ja itswn korostamista

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe