Eilen Kajaanin pohjoispuolella sattuneen sähkökatkon jälkeen vikapäivystykseen tuli runsaasti huolestuneiden kansalaisten puheluita, joissa epäiltiin kyseessä olevan Venäjän tekemä kyberisku.
Oletko havainnut Venäjän tekemiä kyberiskuja,kerro millaisia. Onko Venäjän agentit kaataneet halkopinon tai laskeneet auton renkaasta ilman pois.
Oletko havainnut Venäjän kyberiskuja ?
9
105
Vastaukset
- Anonyymi
Yksi esimerkki joukkopsykoosista. Kun vallassa olevat hokee jotain riittävästi niin suuret joukot alkaa hokemaan samaa, Korona, Ilmastonmuutos, Venäjän trollit....
- Anonyymi
Rokotepsykoosi oli syksyllä kun koko vuoden luvattu 80% laumasuoja 2 rokotuksissa saavutettiin. Luvatun epidemian loppumisen sijaan tartuntoja tuli ennätymäisen paljon. Nyt media hokee että syy on rokottamattomien ja kansa toistaa perässä. Todellisuudessa syy oli siinä että rokote on tehoton, eikä yhteiskuntaa voi avata näin kehnon rokotteen turvin.
- Anonyymi
Järki käteen nyt, ei tarvi lietsoa paniikkia. Jotain voi tulla mutta ihan kaikki arveluttava ei ole sitä.
- Anonyymi
Kyllä Venäjä reagoi Naton uhkaan. Kannattaa esimerkiksi muuttaa prikaatin luota kauemmas. Voi olla ohjuksia tulossa.
- Anonyymi
Marin sen sai aikaiseksi.
- Anonyymi
Vasemmistoliiton salainen Z-piiri on valmistautunut pohtimaan asiaa.
- Anonyymi
Azovin-Pataljoonan tunnus on Z-väliviivalla. Tiedemiehet ovat pohtineet mistä Venäjän armeija on ottanut Z-tunnuksen käyttöön. Ilmeisin syy on se että Venäjä on Natsijahdissa ja Z ilman väliviivaa edustaa antinatseja.
- Anonyymi
Itse olen joutunut Lännen kyberhyökkäyksen uhriksi. Vaihdatin jokunen päivä sitten uuden E-mail osoitteen Teboilin verkkopalveluun. Sen jälkeen verkkopalvelu meni lukkoon, sisään ei pysty kirjautumaan,
- Anonyymi
Olen huomannut Ukrainan poijat iskivät paska huusiin ,luulivat olevan jotain hyvää siellä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1298795Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26735204Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras263496- 362414
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1271714- 621647
Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2051491Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1381377Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi601139- 231101