Hakukukaavakkeetko niitä työpaikkoja perustaa luulin että palkanmaksu halukkuus niitä niitä lisää

Anonyymi

Vaikka lähellään miljoon akavaketta ei yritystukiloisten ole tarvis ketään työllistää.

Yritys porsuktaa yritystuillaan oman kättä ketään palkataan.


Kumpi oli ensin muna vai kana

Hakemus vai palkanmaksu halukas yriyys

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kumpi oli ensin hakemus vai työpaikka

    • Anonyymi

      Mahdollisuutesi päästä töihin paranevat, kun haet töitä.

      Perustele kuitenkin hyvin, miksi kyseisen yrityksen tulisi palkata juuri sinut, eli mitä heitä hyödyttävää osaamista sinulla on.

      Miksipä he eivät sinua palkkaisi, sillä sinähän tuot lisää rahaa firman kassaan.

    • Anonyymi

      Sopivan järeä palkkatoive, loppuun "pakotettuna haen paikkaa. Listaa voi joku jatkaa vinkkejä..

      • Anonyymi

        Palkkatoiveen voi esittää siinä vaiheessa, kun käy haastateltavana.


    • Anonyymi

      Sellaista paikkoja ei vapaana
      Vain kaikenlaista asikashankintaa josta ei sitten mitään makseta vaikka toisin asikaan yritykseen keksitään että ei se ostanut maan keittiötä tai remontti vaikka yrityksen auto no. Asikaan pihalla kuukausia

      • Anonyymi

        Tarkasta hakuehtosi, sillä avoimia työpaikkoja on tarjolla hyvin monelta alalta, sekä monenlaisiin tehtäviin.

        Voit kysyä apua myös TE-palveluista, ellet tiedä, miten työpaikkoja haetaan.


    • Anonyymi

      Kartoittakaapa millaisia paikkoja on halpa a ja millaisella työehdoilla.

    • Anonyymi

      Millainen terveyden huolto teillä on ja paljonko saa Ola sairaslomalla kuukaudessa
      Maksetaanko ylitöitöitistä.
      Mulle ei sovi ylityöt kun rasitun
      Mulla koira joka pitää viedä usein eläinlääkärille

      • Anonyymi

        Hoida itsesi kuntoon ja lue alan virka-/työehtosopimus ennen kun hakeudut töihin.

        Tee työ normaalin työajan puitteissa ja vie koira eläinlääkärille työajan ulkopuolella.


    • Anonyymi

      Vain paskaduuniyon vapaana tai no. Työpaikkaa ei Le olemassakaantai tarkoitus täyttää kokoomuksen temppu saada enemmän yritystukia. Kun on työvoimapulaa
      Pula

      • Anonyymi

        Paikkoja on auki hyvin monelta alalta.


    • Anonyymi

      Kuntouttava toiminta pula

    • Anonyymi

      Paikkoja on auki

      Muta kokemukseni mukaan niihin ei ole tarkoitus ketään todellisuudessa palkata koska ne luovat perustan sille että työttömät eivät hae työpaikkaa ja on työvoima pula ab tarvitaan yritystukia

      Itse kerran hai ja seurasin juuri minun pätevyyttä olevan paikan täyttämistä.
      Ei edes kutsuttu haastatteluun ja paikka oli täyttämättä yli vuoden
      Siis koko työpaikan pelkkää kusetusta.

      Lisäksi kerran oli yksityöpaikia joka vaan laitto huvikseen ilmoituksen katsokaseen miksi hakemuskai saisivat jos jotain olis mielessä ilman mitään tarkoitusta maan ketään palkata .

      Työvoima pula on kusetusta.
      Ei työpaikkoja ole oikeasti avoinna kun niihin ei ketään palka .

      Voihan aina sano että pätevää ei löydy muta yritys ei ole valmis ketään sitten edes kouluttamaan sopivaksi ko. Työtehtäväänkään

      Asiantuntija

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1743
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1431
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1116
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      212
      821
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      775
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe