Yllätyspaljastus: Poppari Robin Packalen kiittää urastaan iskelmätähti Juha Tapiota: "Jos mä en..."

Oi, mikä tarina. Juha Tapio ja Robin ovat kyllä symppiksiä molemmat. Kumpi heistä on suosikkisi?
https://www.suomi24.fi/viihde/yllatyspaljastus-poppari-robin-packalen-kiittaa-urastaan-iskelmatahti-juha-tapiota-jos-ma-en?s24

34

6252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Molemmat ihan paskoja laulajia, ei vaan pysty kuuntelee moista skeidaa.

      • Anonyymi

        Ehkä molemmat pääsee siitä yli, että sinä et heitä kuuntele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä molemmat pääsee siitä yli, että sinä et heitä kuuntele

        Robinilta lähtee tukka. On uudella kampauksella yrittänyt peittää hiusrajan siirtymistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Robinilta lähtee tukka. On uudella kampauksella yrittänyt peittää hiusrajan siirtymistä.

        Karma hoitaa.Jolppi on saanut enemmän kuin muut nuorena.Tyyppi näyttääkin jo 45 vuotiaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä molemmat pääsee siitä yli, että sinä et heitä kuuntele

        Ehdottomasti Robin . Harmi ettei suomes ole tarpeeksi hyviä biisien tekijöitä näin kovalle staralle


    • Anonyymi

      Onko Juha Tapio Kari Tapion poika?

      • Anonyymi

        Ei vaan Nina Tapion.


    • Anonyymi

      Onx ne ollu ns. silleen?

      • Anonyymi

        On ja siitä syntyi Rob


    • Anonyymi

      Nämä pojut on kyllä niin puhtoisia imagoltaan. Uskon, että ovatkin ihan kivoja poikia.

    • Anonyymi

      Juhalla muutama hyvä kipale, livenä häiritsevän näköistä hänen nenän nyrpistely ja naaman vääntely.

    • Anonyymi

      Otsikosta päättelin että ovat julkistaneet parisuhteensa, mutta ei.

    • Anonyymi

      Uskon että floppi tulossa. Robin floppaa aina. Ketään ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      ROPIN
      .

    • Anonyymi

      Rupi Paska-Len. On siinä kanssa tyyppi.

    • Anonyymi

      Molemmat aika huonoja...ei pysty sanomaan kumpi on paskempi.

    • Anonyymi

      Kumpaakaan ei pysty kuuntelee.

      • Anonyymi

        Näin


    • Anonyymi

      No en ihmettele vaikka se Niina ja Juha olisi sukulaisia Suomessa tosi pienet piirit.

      • Anonyymi

        Suomessa sukurutsa yleistä. Siksi kansa sairastelee paljon.
        Onneksi minä olen monikansallista sukujuurta. Venäjää, saksalaista, ruotsalaista ja ranskalaista ylhäisöä minussa. Onnekseni en kuulu edellä mainittujen kansojen kuninkaallisiin. Heissä vasta sukurutsaa on.


    • Anonyymi

      Siis ensinnäkin eikö kaikki uskovaiset ole hyviksiä? Niina vähän ärsyttävä Idolsissa. Enpä paljon kuullut sen jälkeen. Huvitti kun joku suu vaahdossa selitti, että tiedätsä, se on jonkun julkkiksen (jonkun laulajan taustalaulaja) tytär. Tuolloin siis Niina ei ollut itse vielä kuuluisa.

    • Anonyymi

      Robin..siinä on kans yksi paska laulaja..luuleeko olevan joku vitun hyvä

    • Anonyymi

      Samu ja Roba olisi hyvä pari. Menkööt yhteen on hyviä miehiä, lol

    • Anonyymi

      En ole kuunnellut. Kumpaakaan Robin lienee tusinatuote.

      Tämmöistä miehet auttaa miehiä. Jokin vastapalvelus juha tapio saanut.

      Oliko robinin vanhemmat rikkaita.

      Laskee silmissämi juha tapion pisteitä auttaa täysin keskinkertaista miestä jonkun oman edun takia tai sadakseen itselle palveluksen tai myönteistä julkisuutta.

    • Anonyymi

      Muistelem että juha tapiolla voi olla joku hyvä laulu mutta nyt meni kiinnostus höneen kun tämän inhokin, lellityn rikkaan lanseerannut. Joka haalitaan joka paikkaan telkkariin ym missä sukuouolten tasa - arvo

      Ja olen rehellinen ja myöntöisin jos osaisi laulaa. Vaan kun ei osaa. Biisit paskoja

      No tietemkin ne on suunnattu nuorille ei minun ikäisille mutta kyllä nuoriakin pitäisi kunnioittaa.

    • Anonyymi

      Mun mielestä sekä Juhan että,Robinin musa on ihan skeidaa, ei niitä pysty kuuntelee vaikka kuinka yrittäisi.

    • Anonyymi

      Mun mielestä kaikki kommentoijat on fagotisteja!

    • Anonyymi

      ropini on tymppis

    • Anonyymi

      Arvasin. Robinin esitys osui sinne huonon ja surkean välimaastoon. Robin floppasi jälleen.

    • Anonyymi

      Ropin nyt floppaa aina, se on fakta se.

    • Anonyymi

      Ketä noi on? Onks ne jotain tupettimia?

    • Anonyymi

      Aivan outoja ukkoja, onks nää niitä sukupuolineutraaleja vai jotain tupettimia?

    • Anonyymi

      Oli tuo yllätys minullekin. Niin sitä on toisten tuotantoon tutustuttu.

    • Anonyymi

      Hei oletteko huomannut JuhaTapio on alkanut matkia uusimmalla biisillään Lauri Tähkän tyyliä!!!! Late vaan on niin hurjan hyvä!

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1342
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe