Ruotsalaislähteiden mukaan Mustallamerellä risteillyt venäläislaiva on uponnut. Laivalla oli ennen uppoamistaan syttynyt tulipalo. Henkilövahingoista ei tiedetä, mutta laivaan mahtuu yhteensä noin 500 matkustajaa ja miehistön jäsentä.
Vastaukset 12
- Anonyymi
Mitä tekemistä foorumilla Laivamatkat ja risteilyt?
Ai niin, käsitevajakki uuvatti asialla. - Anonyymi
Linkki olisi riittänyt...
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000008751901.html- Anonyymi
Siis: Mitä tekemistä foorumilla Laivamatkat ja risteilyt?
Kyse on sodankäynnistä!
Uuvatti ei yhteen kertaan sanomista perinteisesti ymmärrä.
- Anonyymi
Jonkun huhun mukaan kelluisi vielä pinnalla.
- Anonyymi
Huhu on huhu. Kyllä se on sanonut pul pul eikä mitään näy risteilyaluksesta pinnalla. Ei tarvinnut ajaa romutusrannalle.
- Anonyymi
Uutta tietoa.
Aluksella oli 1200 risteilyvierasta. Kosteiden karkeloiden päätteeksi päätettiin järjestää ilotulitus. Pari rakettia meni alusta ja ulkoiset puurakenteet syttyivät tuleen ja tuli levisi aluksen sisäosiin, mitkä kärsivät pahoja vaurioita.
Kremlin tutkintalautakunta moittii aluksen henkilökuntaa, sillä he koettivat pelastautua ensin ja jättivät risteilyvieraat sekä naiset ja lapset omin voimin pelastautumaan.- Anonyymi
Laivalla oli tietojen mukaan melkoista pauketta liekkien lämmittäessä juomalaatikoita ja kuoharipullojen poksahdellessa.
Sääli, meni hyviä juomia ihan hukkaan!
- Anonyymi
Alakurtissa on vain naiset paikalla. Olleet puutteessa jo pitkään.
Nyt poijjaat on se hetki, kun pitää lähteä antamaan konkreettista kehitysapua. Jääköön UMn neidit ihmettelemään kaatuneita nettisivujaan, joita kukaan ei kaipaa.- Anonyymi
Varustamon mukaan sen lippulaiva Moskva on uponnut, kun laivaa hinattiin myrskyssä kohti satamaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varustamon mukaan sen lippulaiva Moskva on uponnut, kun laivaa hinattiin myrskyssä kohti satamaa.
Ja Alakurtin dievuskit yhä räytyvät, seksinpuutteessaan. Nyt pontevar suomipoijjaar, Sallan ja Kuusamon kalavelat takaisin, natoja ei tähän hommaan tarvita.
- Anonyymi
Nyt meni kahvit rinnuksille... 😂😂😂
- Anonyymi
Lippunsa Moskova-risteilylle lunastaneet saavat uuden risteilyn Mustallemerelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.641011Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30677- 90675
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu24651- 46638
- 8629
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14625Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.68619Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan82548- 62546
- 42540
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj22538- 44531
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47523- 56517
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.134498Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13482Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.27437Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa46433Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.28411