Hei, kertokaa te viisaimmat tälläiselle aloittelijalle mistä johtuu , kun hommasin Canon EOS M50 Mark II- järjestelmäkameran ja sen mukana tuli Integral ultima pro 32GB muistikortti. Päätin sitten hommata PNY 128GB muistikortin, kun tuo 32GB vaikuttaa niin pieneltä. Nyt törmäsin semmoiseen ongelmaan, jos yritän kuvata tolla 128GB muistikortilla puolentunnin videota niin se pyörittää videota kyllä kamerassa, mutta, kun yritän siirtää sen tietokoneelle niin väittää, että olisi 0tavua ja 0 minuuttia. Olen testannut eri videontoisto-ohjelmilla, mutta ei auta. Muutaman minuutin videot kyllä pyörittää. Tein testin ja kuvasin 32GB kortilla puolentunnin videon eikä mitään ongelmaa.
Olenko minä hölmö ostanut vääränlaisen muistikortin, joka ei sovi tuohon kameraan vai mistä mahtaa johtua tämä ongelma?
Onko mitään mahdollisuutta pelastaa ne videot, jotka väittää, että 0 minuuttia kuvattu vai voinko sanoa hyvästit videoille? Ei hirveesti lohduta, jos pystyn pelkästään kameralla kattomaan niitä :(
Kiitoksia, jo etukäteen.
Canon EOS M50 Mark II- videokuvaus ongelma
3
1347
Vastaukset
Täällä on vähän keskustelua tuosta ongelmasta. Jotkut ovat saaneet videot näkyviin niin että käyttävät tietokoneessa erillistä muistikortinlukijaa jolla videot saa siirrettyä oikein tietokoneelle:
https://www.dpreview.com/forums/thread/4417573
Tuon keskustelun perusteella minusta vaikuttaa siltä että kameran ohjelmistossa on joku virhe että tiedostot eivät siirry oikein USB-yhteyden kautta, jos kerran erillisellä muistikortinlukijalla ne näkyvät oikein.- Anonyymi
Yhteensopivuus ongelma. Ei kovin harvinainenkaan uusia laitteita hommattaessa.
Älä yritä siirtää suoraan kamerasta, ohjelmistossa näyttäisi olevan ongelma, tai ne on vanhoja. Ne ei ehkä tunnista tuon kortin tyyppiä.
Jos ei ole, niin hanki kortinlukija ja laita kortti siihen. Se on myös turvallisempaa, eikä tarvitse kameran akkua ladata.
Jos kameran akku loppuu siirron aikana voi osa kuvista olla mennyttä, tai kortti sekaisin. - Anonyymi
Kiitoksi paljon avusta! Hommasin muistikortinlukijan ja heti videot alko toimimaan eikä mikään ollut enää 0 tavua :) Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501469
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m155471Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402