Homoksi solvaaminen

Anonyymi

Onko muita aikuiset solvanneet homoksi/hintiksi/hinttariksi lapsena ja nuorena?

En ole homo mutta minua on solvattu erilaisilla homokammoisilla nimillä Mustasaaressa 1990-2000 luvulla. Noin 6-vuotiaana olin tulossa taksilla muutaman muun pojan kanssa pois tarhasta. Tarhassa oli opetettu jotain näiden ohjaajien mielestä hauskoja lauloja taksikuskeista. Tämän kuskin nimi oli petteri, hänestä keksitty laulu oli "petteri punakuono". Lauloin tätä autossa hänelle. Tämä kuski suuttui siitä ja sanoi homoksi kovalla äänellä ja nopeasti.

Olin erään tutun luona varmaan noin 10-vuotiaana. Pyysin soittamaan musiikkia lujempaa, katsoa miten kovalle se menee. Yläkerrasta tutun miesvanhempi huusi, erotin vain sanan "hinttari". Tämän saman tutun kanssa kävin pyytämässä erästä toista ulos noin kahdeksan aikaan illalla, tämän miesvanhempi sanoi "tietävätkö herrat mitä kello on", katsoin seinällä olevaa kelloa sanoin sen olevan noin kahdeksan, tästä tämä joka on toiminut opettajana suuttui ja taisi sanoa hinttariksi.

Kun olin noin 9-11 vuotias, uutena vuotena muut ampuivat ilotulitteilla ja muilla räjähdeillä toisia. Eräs ulkona ollut mies, jonka jälkeläinen taisi olla mukana tässä ampumisesa taisi huutaa että "tuota hinttaria ei sitten ammuta". Hän paistoi makkaraa grillissä, kysyi eräältä tutulta että haluaako hän, kysyen häneltä hänen kutsuma/lempinimellä. Kun sanoin että minä voisin syödä makkaran, hän sanoi jotenkin että "en mä hinttarille anna."

Noin 10-12 vuotiaana menin erään tutun kanssa toisen tutun asunnolle, tai sen eteen, tämän rivitalon oven edessä seisoi tutun miesvanhempi, joka tuijotti vihaisesti, pienellä virneellä sanoen "hinttari on perseestä" ja sen jälkeen sanoi "eikö niin" ja tämän tutun kutsuma/lempinimen. Tätä hän toisti muutaman kerran.
Olin mennyt erään tutun luo noin 17-vuotiaana. Siellä oli vieraana eräs toinen tuttu, kuulin kuinka tämän tutun miesvanhempi sanoi tälle tutulle "sano sille hinttarille että lähtee pois kun me aletaan syömään hampurilasia". Tämä tuttu kävi siis sanomassa, että voin lähteä sieltä ja niin lähdin.

En tiedä suhtautuuko muut tällaiseen välinpitämättömästi, voin sanoa, että minuun tuollainen sattui ja tuntui tarpeettomalta ja järkyttävältä. Tiedän että "homo" on jonkinlainen yleinen haukkumasana, mutta vain silloin kun minulle suututtiin niin tätä haukkumasanaa käytettiin. En pukeutunut kuten tyttö, en sanonut että pitäisin pojista homolla tavalla, en meikannut. Ehkä jostain kasvojenpiirteistä ja/tai äänestä nämä vanhemmat ovat niin päätelleet, että siis olisin homo vaikka en ole. Tätä solvaamista olen kohdannut myös aikuisena.

17

647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se koira älähtää, johonka kalikka kalahtaa. Tuo sanonta voisi selventää sitä, miten suhtaudut tuollaiseen haukkumiseen. Koitko jo silloin nuorena nuo tunteet, vai mietitkö niitä nyt vanhempana?

      • Anonyymi

        No en tiedä tuosta sanonnasta, en ole itse miettinyt ehkä olevani homo ennen kuin sillä nimellä on alettu solvata. Kyllä se vieläkin ällistyttää jos joku solvaa homoksi. Ei siihen ole tottunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en tiedä tuosta sanonnasta, en ole itse miettinyt ehkä olevani homo ennen kuin sillä nimellä on alettu solvata. Kyllä se vieläkin ällistyttää jos joku solvaa homoksi. Ei siihen ole tottunut.

        Naisellisia heteromiehiä luullaan homoiksi ja maskuliinista homoista sitä ei näe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisellisia heteromiehiä luullaan homoiksi ja maskuliinista homoista sitä ei näe.

        Missä maskuliinisia homoja näkee? Neitejä baarit on täys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä maskuliinisia homoja näkee? Neitejä baarit on täys

        Miehistä tykkäävät miehet eivät vieraile homobaareissa kehnojen narttujen takia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehistä tykkäävät miehet eivät vieraile homobaareissa kehnojen narttujen takia!

        Upkomailla näkee miehekkäitä homoja, suomessa hyvin harvoin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upkomailla näkee miehekkäitä homoja, suomessa hyvin harvoin

        Suomalaiset miehet ja naiset! ovat rumempia keskimäärin kuin muiden eurooppalaisten maiden kansalaiset, luonnollisesti myös homomiehissä näin löytyy!


    • Anonyymi

      Nuorena, kun olin laiha ja varmaan jotenkin feminiinisen oloinen, oli homottelua joskus. Yhdessä junttikaupungissa aika aggressiivistakin huutelua tuli kohdalle. Vielä joskus kolmikymppisenäkin muutama vanhempi homosetä yritti iskeä baarissa.

      • Anonyymi

        Olet fyysisesti niin tyypillinen Gay.
        Tai olit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet fyysisesti niin tyypillinen Gay.
        Tai olit.

        Mikähän ihme on "fyysisesti tyypillinen gay"? Ei sellaisia oikeasti tule vastaan hollywood-leffojen ulkopuolella.


    • Anonyymi

      Joskus sanottiin että Ruotsissa olisi helpompaa. Mutta siitä on jo historiallinen aika.

      T: Muscle Butt and huge dildo

    • Jopas oli tarina.

      • Anonyymi

        Sinun tarinasi ei kiinnosta ketään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun tarinasi ei kiinnosta ketään.

        Oletko unohtanut taas lääkkeet vai onko kyseessä luetun täydellinen ymmärtämättömyys?
        Taitaa olla molemmat totuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun tarinasi ei kiinnosta ketään.

        Vielä vähemmän kiinnostaa sinun häiriköinti palstalla.


    • Anonyymi

      EI TOELLAKAAN KETÄÄN OLE SOLVATTU KOSKAAN HOMOKSI.
      Se on Sanna Marin joka lepsuttelee ja sukupuolia vahdattaa.
      Ihan naurettavaa, miten onnistuukin vaihtaa homo lespoksi.
      Mutta onnistuuko itse sukupuolen vaihto.......ha......haaaa......hööööåöööåååå.....

    • Saldo 3

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5088
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3337
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1010
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe