Olisi ollut ihan helkkarin mielenkiintoista tietää, mikä olisi ollut se neljäs asia
mitä Isabel ei olisi voinut sietää, Siis kaikissa tehtävissä ollut jotain, mitä tää
nainen ei ole voinut sietää, ei ole tykännyt.
Laiva: En tykkää olla laivassa. Iik! Laiva liikkuu. IIk! Laiva kallistuu. IIk! Laiva kaatuu.
Jäätelö. En tykkää, syo jäätelöä ja sit menee vielä Sukulalle aukomaan päätään ja se ilme, kun Toni moittii häntä siitä kun ei osannut pitää mölyjä mahassaan. Siis kuka toimii noin? Ja nyt eläimet, Ei hyvää päivää. En tykkää eläimistä. Jos on jokin trauma
elämistä, niin eihän sille mitään sitten mitään voi. Mutta mitä ihmettä edes teki koko ohjelmassa? Varmaan tämä Isabel on muutoin ihan kiva ihminen, hyvä äiti ym. Mutta Diili oli pikkasen väärä paikka näyttää se.
Diili 2022 Isabel harmi kun tippui
Anonyymi
0
84
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726293- 1471744
- 1131528
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢32879Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97856Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5809Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41759