miten saa family linkin pois

Anonyymi

oon siis jo yli 13 ja family linkin säännöissä on että se lähtee automaattisesti kun on 13 eli mun iskä on valehdellu sinne mun iän, mitä teen haluun sen pois?

7

2413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et itse mitenkään, vaan isäsi (tai kuka Family Link -ryhmän ylläpitäjä onkaan) täytyy tehdä se.

• Anonyymi

mul on sama tilanne :/

• Anonyymi

Sama se on ...

• Anonyymi

Poista Google tili.
      Toki sul lähtee kaikki yhteystiedot ja sellaiset Googlen hallinnassa olevat jutut mut ne voi kai sit hommata takas.
      Itel sama tilanne ja oon kettuillu koko päivän koulussa.

• Anonyymi

Omgd täytän huomenna 13 ja mua kaikista eniten vituttaa se nyt jos mun iskä on valhedellut mun iästä sinne koska en itse tiedä (jos joku tietää miten voin katsoa oman ikäni nii kertokaa)

• Anonyymi

Ei se lähe itestään pois

• Anonyymi00008

Sori et näin myöhäs mut

*Miten ohittaa family link*

ET MENETÄ TIETOJASI

Asenna Sovellus Canta Debloater ja Shizuku

Sitten mene puhelimen asetuksiin ja sieltä kohtaan tietoja laitteesta Rämpytä siellä painiketta jossa lukee "Ohjelmistoversion numero" tai "koontiversio"

Sitte se kysyy sun PIN koodia tai sanoo Olet Nyt kehittäjä

Mene takaisin asetuksien ala päähän ja sinne on tullut nyt Kehittäjä Valinnat
      Joissain puhelimissa Järjestelmä Ja päivitykset>Kehittäjä valinnat

Sitte laita päälle Langaton Virheen korjaus (Langaton VIANETSINTÄ)

Paina yhdistä pariliitoskoodilla

Kun olet ladannut ja kerran avannut Shizukun sun ilmoituksiin pitäisi tulla ilmoitus joka kysyy koodia swipee alas ja kirjoita se koodi mikä on siellä asetuksissa nyt näkyvissä

Sitten mene takaisin Shizuku äppiin ja paina Start/käynnistä kun se sanoo Shizuku IS running, jatka

Avaa Canta

Se kysyy lupaa Shizukulle, hyväksy Salli aina

Nyt etsi Google Play Palvelut (com.google.android.gms) valitse se ja paina alakulmassa olevaa roskis painiketta, sitten hae vielä lapsilukko ja tee sama sille

NYT PUHELIMESI ON OHITETTU JA ET MENETTÄNYT MITÄÄN DATAA KUVIA VIDEOITA WHATSAPPIA TAI MITÄÄN

vanhempasi eivät huomaa koska he edelleen näkee puhelimen siellä ja kun ne lukitsee sen todellisuudessa puhelimesi ei enään mene lukkoon

:)

Tai toinen

> Selkeät ohjeet

- Varmista että puhelimessa on ollut Sama koodi/kuvio kauemmin kuin kuukauden
      - Sammuta puhelin kokonaan
      - paina volume alas ja sytys nappia niin pitkään että puhelin logo tulee heti lopeta painaminen kun se tulee (HUOM KAIKISSA PUHELIMISSA EI SAMA HAE NETISTÄ " [Puhelimesi malli] Recovery mode enter)
      - Kun olet siellä liiku volume painikkeilla kohtaan Factory Reset/Wipe data
      - paina yes (nyt se tyhjentää puhelimen)
      - sitten valitse kieli ja kaikki ja yhdistä nettiin
      - jos se kysyy vanhaa Google tiliäsi samsungilla sen voi ohittaa zero knoxilla YouTubessa löytyy tutoriaaleja
      - jos se kysyy kuviotasi/PIN koodiasi kirjoita siihen vanha koodisi
      - Jos se kysyy Google tiliä Luo Uusi tai paina ohita
      - seuraa puhelimen ohjeita

KUN PÄÄSET SOVELLUS VALIKKOON OLET OHITTANUT PUHELIMEN ONNISTUNEESTI

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2553
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      195
      954
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      53
      733
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      662
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      49
      562
    6. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      14
      496
    7. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      484
    8. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      48
      477
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      455
    10. Auto katolleen Huhtalantiellä

Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit
      Lapua
      11
      450
    Aihe