oon siis jo yli 13 ja family linkin säännöissä on että se lähtee automaattisesti kun on 13 eli mun iskä on valehdellu sinne mun iän, mitä teen haluun sen pois?
miten saa family linkin pois
7
2413
Vastaukset
- Anonyymi
Et itse mitenkään, vaan isäsi (tai kuka Family Link -ryhmän ylläpitäjä onkaan) täytyy tehdä se.
- Anonyymi
mul on sama tilanne :/
- Anonyymi
Sama se on ...
- Anonyymi
Poista Google tili.
Toki sul lähtee kaikki yhteystiedot ja sellaiset Googlen hallinnassa olevat jutut mut ne voi kai sit hommata takas.
Itel sama tilanne ja oon kettuillu koko päivän koulussa. - Anonyymi
Omgd täytän huomenna 13 ja mua kaikista eniten vituttaa se nyt jos mun iskä on valhedellut mun iästä sinne koska en itse tiedä (jos joku tietää miten voin katsoa oman ikäni nii kertokaa)
- Anonyymi
Ei se lähe itestään pois
- Anonyymi00008
Sori et näin myöhäs mut
*Miten ohittaa family link*
ET MENETÄ TIETOJASI
Asenna Sovellus Canta Debloater ja Shizuku
Sitten mene puhelimen asetuksiin ja sieltä kohtaan tietoja laitteesta Rämpytä siellä painiketta jossa lukee "Ohjelmistoversion numero" tai "koontiversio"
Sitte se kysyy sun PIN koodia tai sanoo Olet Nyt kehittäjä
Mene takaisin asetuksien ala päähän ja sinne on tullut nyt Kehittäjä Valinnat
Joissain puhelimissa Järjestelmä Ja päivitykset>Kehittäjä valinnat
Sitte laita päälle Langaton Virheen korjaus (Langaton VIANETSINTÄ)
Paina yhdistä pariliitoskoodilla
Kun olet ladannut ja kerran avannut Shizukun sun ilmoituksiin pitäisi tulla ilmoitus joka kysyy koodia swipee alas ja kirjoita se koodi mikä on siellä asetuksissa nyt näkyvissä
Sitten mene takaisin Shizuku äppiin ja paina Start/käynnistä kun se sanoo Shizuku IS running, jatka
Avaa Canta
Se kysyy lupaa Shizukulle, hyväksy Salli aina
Nyt etsi Google Play Palvelut (com.google.android.gms) valitse se ja paina alakulmassa olevaa roskis painiketta, sitten hae vielä lapsilukko ja tee sama sille
NYT PUHELIMESI ON OHITETTU JA ET MENETTÄNYT MITÄÄN DATAA KUVIA VIDEOITA WHATSAPPIA TAI MITÄÄN
vanhempasi eivät huomaa koska he edelleen näkee puhelimen siellä ja kun ne lukitsee sen todellisuudessa puhelimesi ei enään mene lukkoon
:)
Tai toinen
> Selkeät ohjeet
- Varmista että puhelimessa on ollut Sama koodi/kuvio kauemmin kuin kuukauden
- Sammuta puhelin kokonaan
- paina volume alas ja sytys nappia niin pitkään että puhelin logo tulee heti lopeta painaminen kun se tulee (HUOM KAIKISSA PUHELIMISSA EI SAMA HAE NETISTÄ " [Puhelimesi malli] Recovery mode enter)
- Kun olet siellä liiku volume painikkeilla kohtaan Factory Reset/Wipe data
- paina yes (nyt se tyhjentää puhelimen)
- sitten valitse kieli ja kaikki ja yhdistä nettiin
- jos se kysyy vanhaa Google tiliäsi samsungilla sen voi ohittaa zero knoxilla YouTubessa löytyy tutoriaaleja
- jos se kysyy kuviotasi/PIN koodiasi kirjoita siihen vanha koodisi
- Jos se kysyy Google tiliä Luo Uusi tai paina ohita
- seuraa puhelimen ohjeita
KUN PÄÄSET SOVELLUS VALIKKOON OLET OHITTANUT PUHELIMEN ONNISTUNEESTI
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942533- 187899
- 53723
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119642- 49542
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?12481- 48467
- 54432
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11430