oon siis jo yli 13 ja family linkin säännöissä on että se lähtee automaattisesti kun on 13 eli mun iskä on valehdellu sinne mun iän, mitä teen haluun sen pois?
miten saa family linkin pois
Anonyymi
6
2243
Vastaukset
- Anonyymi
Et itse mitenkään, vaan isäsi (tai kuka Family Link -ryhmän ylläpitäjä onkaan) täytyy tehdä se.
- Anonyymi
mul on sama tilanne :/
- Anonyymi
Sama se on ...
- Anonyymi
Poista Google tili.
Toki sul lähtee kaikki yhteystiedot ja sellaiset Googlen hallinnassa olevat jutut mut ne voi kai sit hommata takas.
Itel sama tilanne ja oon kettuillu koko päivän koulussa. - Anonyymi
Omgd täytän huomenna 13 ja mua kaikista eniten vituttaa se nyt jos mun iskä on valhedellut mun iästä sinne koska en itse tiedä (jos joku tietää miten voin katsoa oman ikäni nii kertokaa)
- Anonyymi
Ei se lähe itestään pois
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392407
- 561372
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...371295- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39924Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122808- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586