Pistetäänkö Suomessa koskaan rikollisia kuljetusten ajaksi jalkarautoihin? Siis sellaisiin joiden kanssa pystyy kävelemään. Kuuluuko jalkaraudat ylipäätään poliisin/vanginvartijoiden ym varusteisiin?
Jalkaraudat
6
1568
Vastaukset
- Anonyymi
Jos yrität potkaista poliisia tai vangilan johtajaa saat jalkaraudet ja jalkapohjiin kumipuuno´ksaa. Ole vaan kiltisti.
- Anonyymi
Ruuna laittaa sut nippusiteisii. Bondagea ja siis lankkua pakaraan!
- Anonyymi
Aitoja entisajan jalkarautoja ei enää ole. Taisivat jäädä 70-luvulle.
Nehän oli yhdistetyt jalka- ja käsiraudat, joissa toinen toisiinsa kulki ketjut. Jalkarautojen välissä oli ketjut, että et pystynyt ottamaan pitkiä askeleita. Ja jalkaraudoista tuli kireähköt ketjut käsirautoihin, joiden välissä oli ketju, ettet pystynyt juuri levittämään käsiäsi liiaksi.
Omilla vankilakierroksillani näin yhdistelmän viimeksi 1980 - 1981, kun vaarallinen pyttyvanki siirrettiin Sörkasta Kakolaan.- Anonyymi
Kyse lienee nyt nykyaikaisista jalkaraudoista, joissa on noin 40 cm kettinki. Jenkkilän vankikuljetusten malliin.
Poliisi käyttää tietysti sellaisia, joilla jalat saadaan nippuun mutta ei oikein pysty kävelemään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse lienee nyt nykyaikaisista jalkaraudoista, joissa on noin 40 cm kettinki. Jenkkilän vankikuljetusten malliin.
Poliisi käyttää tietysti sellaisia, joilla jalat saadaan nippuun mutta ei oikein pysty kävelemään.Jenkeissä poliisit ottavat rosvoja kiinni pitkävartisella umpi haavilla, jonka he iskevät rosvon päähän. Tällöin rosvoa ei tarvitse ampua, rosvo ei pysty sylkemään poliiseja päin, eikä tekemään vastarintaa. Kätevää, tarvittaisi Suomessakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jenkeissä poliisit ottavat rosvoja kiinni pitkävartisella umpi haavilla, jonka he iskevät rosvon päähän. Tällöin rosvoa ei tarvitse ampua, rosvo ei pysty sylkemään poliiseja päin, eikä tekemään vastarintaa. Kätevää, tarvittaisi Suomessakin.
Se on erinomainen. Sillä taltuttaa puukkomiehenkin. Iskee rosvolle haavin päähän ja työntää sen jälkeen nurin maahan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762