Kuka osaa sulkea menetetyn gmail-tilin

Anonyymi

Elikkäs toista kymmentä vuotta sitten menin luomaan yhden kohelin kanssa
yleisessä käytössä olevalla tietokoneella gmail-tilin omalla nimelläni [email protected], koska se tyyppi suositteli minulle ilmaista sähköpostia. Silloin ei vielä eletty älypuhelinten aikakautta ja minä olin höveli, koska se tyyppi sai salasanan käyttöönsä. Muistaakseni vaihdoin salasanan myöhemmin, mutta jätin sen googletilin/sähköpostin voimaan kun ostin ensimmäisen älyluurini. En sitten sulkenut myöskään tiliä, kun loin uuden. Sen jälkeen en ole käyttänyt tiliä ja minulla ei ole mitään pääsyä tilille minkään salasanan tai puhelinnumeron kautta. Tili on yhä olemassa vaikka aikaa on kulunut 12 vuotta. Nyt se on ehkä minkä lie jampan hallinnassa ja mielestäni siihen voi edelleen lähettää postia. Saako sen minun nimelläni menevän tilin suljettua jotenkin, jos se sattuisi olemaan yhä virallisesti omani?

8

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        Kiitän malaire sinua näistä linkeistä ja vaivannäöstä! Google on ongelmallinen, kun Suomessa ei ole mitään asiakaspalvelua vaan joutuu keskustelemaan tietokoneen kanssa :I


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitän malaire sinua näistä linkeistä ja vaivannäöstä! Google on ongelmallinen, kun Suomessa ei ole mitään asiakaspalvelua vaan joutuu keskustelemaan tietokoneen kanssa :I

        Siksi nämä asiat pitää hoitaa kuntoon hyvissä ajoin.. Google tilin kun voi etukäteen testamentata jolloin sen oikeudet siirtyy tietyn ajan päästä automaattisesti omaiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi nämä asiat pitää hoitaa kuntoon hyvissä ajoin.. Google tilin kun voi etukäteen testamentata jolloin sen oikeudet siirtyy tietyn ajan päästä automaattisesti omaiselle.

        Digitaalisessa maailmassa näitä tunnuksia kun riittää ja kun tunnusten omistaja kuolee niin siinä sitä sitten ollaan jos niistä ei ole mitään tietoa missään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi nämä asiat pitää hoitaa kuntoon hyvissä ajoin.. Google tilin kun voi etukäteen testamentata jolloin sen oikeudet siirtyy tietyn ajan päästä automaattisesti omaiselle.

        Eiköhän se ole vasta nykypäivää... ei silloin ollut mahdollista. Valitettavasti elossa ollaan myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Digitaalisessa maailmassa näitä tunnuksia kun riittää ja kun tunnusten omistaja kuolee niin siinä sitä sitten ollaan jos niistä ei ole mitään tietoa missään..

        Ei se kuolleen päätä paljon vaivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se ole vasta nykypäivää... ei silloin ollut mahdollista. Valitettavasti elossa ollaan myös.

        Kylläpä oli mahdollista..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se kuolleen päätä paljon vaivaa.

        Mutta omaisia vaivaa..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe