Kuka osaa sulkea menetetyn gmail-tilin

Anonyymi

Elikkäs toista kymmentä vuotta sitten menin luomaan yhden kohelin kanssa
yleisessä käytössä olevalla tietokoneella gmail-tilin omalla nimelläni etunimi.sukunimi@gmail.com, koska se tyyppi suositteli minulle ilmaista sähköpostia. Silloin ei vielä eletty älypuhelinten aikakautta ja minä olin höveli, koska se tyyppi sai salasanan käyttöönsä. Muistaakseni vaihdoin salasanan myöhemmin, mutta jätin sen googletilin/sähköpostin voimaan kun ostin ensimmäisen älyluurini. En sitten sulkenut myöskään tiliä, kun loin uuden. Sen jälkeen en ole käyttänyt tiliä ja minulla ei ole mitään pääsyä tilille minkään salasanan tai puhelinnumeron kautta. Tili on yhä olemassa vaikka aikaa on kulunut 12 vuotta. Nyt se on ehkä minkä lie jampan hallinnassa ja mielestäni siihen voi edelleen lähettää postia. Saako sen minun nimelläni menevän tilin suljettua jotenkin, jos se sattuisi olemaan yhä virallisesti omani?

8

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

Kiitän malaire sinua näistä linkeistä ja vaivannäöstä! Google on ongelmallinen, kun Suomessa ei ole mitään asiakaspalvelua vaan joutuu keskustelemaan tietokoneen kanssa :I

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitän malaire sinua näistä linkeistä ja vaivannäöstä! Google on ongelmallinen, kun Suomessa ei ole mitään asiakaspalvelua vaan joutuu keskustelemaan tietokoneen kanssa :I

Siksi nämä asiat pitää hoitaa kuntoon hyvissä ajoin.. Google tilin kun voi etukäteen testamentata jolloin sen oikeudet siirtyy tietyn ajan päästä automaattisesti omaiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi nämä asiat pitää hoitaa kuntoon hyvissä ajoin.. Google tilin kun voi etukäteen testamentata jolloin sen oikeudet siirtyy tietyn ajan päästä automaattisesti omaiselle.

Digitaalisessa maailmassa näitä tunnuksia kun riittää ja kun tunnusten omistaja kuolee niin siinä sitä sitten ollaan jos niistä ei ole mitään tietoa missään..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän se ole vasta nykypäivää... ei silloin ollut mahdollista. Valitettavasti elossa ollaan myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Digitaalisessa maailmassa näitä tunnuksia kun riittää ja kun tunnusten omistaja kuolee niin siinä sitä sitten ollaan jos niistä ei ole mitään tietoa missään..

Ei se kuolleen päätä paljon vaivaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän se ole vasta nykypäivää... ei silloin ollut mahdollista. Valitettavasti elossa ollaan myös.

Kylläpä oli mahdollista..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se kuolleen päätä paljon vaivaa.

Mutta omaisia vaivaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjän sotilaiden raiskaama 1 vuotias poika kuoli vammoihinsa

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fac86480-df24-41b8-be6c-6ab6ff6476e4 Järkyttävää tämä jatkuva raiskaaminen. patriarkka Kirilin mielestä p
      Maailman menoa
      423
      6284
    2. Lasta odottava Johanna Harlin hehkuu Cannesin juhlissa - Some ylistää: "Maailman kaunein mama"

Oi, mitkä kuvat suoraan Ranskan Rivieralta. Onnea loppuodotukseen, Johanna ja Renny Harlin! Oletko muuten katsonut The Harlins -realityä? Mielipiteit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      3923
    3. Martina taitaa olla Hangossa

Mitäköhän siellä tapahtuu…
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      2251
    4. Meidän Hanko

Siis toi ämmä. Mitähän Stefu maksoi (ehkä ponin), että astuu tiluksilleen kuittailemaan Sohville. Nyt on pappa siinä kunnossa, että kannattanee olla h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      153
      2009
    5. 90
      1928
    6. Sano mies jotain mistä tietäisin että tykkäät

Olen itse kirjoittanut tosi tunnisteellisesti, tiedät mun naisen olevan täällä, jos olet hän. Ihan siksi että uskallan paremmin irl, jos tiedän että t
      Ikävä
      175
      1519
    7. Onko Suomi huonompi kotimaa kuin Venäjä?

Täällä kirjoittelee muutama ihminen Suomesta siihen sävyyn, että kysymys on pakko esittää. Jos siis vertailet toisiinsa näitä kahta maata, onko Venä
      Maailman menoa
      472
      1027
    8. Suomen kuherruskuukausi Ukrainan kanssa on ohi. Väitän, että suomalaisia on harhautettu.

Aivan ensimmäiseksi haluan sanoa, että jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Voi myös olla sitä mieltä, että saa haluta Suomen liittymistä Natoon. Enne
      Maailman menoa
      237
      975
    9. Uskotko nainen vielä ihmeisiin

Sinun täytyy vain uskoa ja luottaa💕
      Ikävä
      93
      970
    10. Kaikkeuden kauniimmat simmut

Olet timanttia ja ja. Ikävä on.
      Ikävä
      27