tiekone pätkii nopeus 6,0mbits ja 2 sekunnin kuluttua 0,35 kaatuu verkkovika
haittaohjelmako vai mokkula
11
2593
Vastaukset
- Anonyymi
Viallinen simmi? Käy operattorillasi sen simmin kanssa. Testaus että onko siinä vikaa on nopea ja jos vikaa löytyy saat saman tien uuden simmin maksutta mukaan.
- Anonyymi
Ei ole simmi viallinen..
- Anonyymi
viirus vai mokkula pankin sivulta tulostaa kuitin maksusta siirtää sen tiedostoihin lataa sen sähköpostiin ja tarkistaa että se on oikea ok lähettää sen määrän päähän sieltä tulee viesti meille piti tulla joo mutta oli ihan väärä kuitti sitten tarkistin tiedostosta oikea on sähköpostissako haittaohjelma vai tietokoneeella scan ei löydä mitään sähköpostia en voi scan.
- Anonyymi
haitaohjelmako vai mokkula google maps sivulla katsoin yhtä kohdetta 360"astetta ympyrää pyöritin hyppäsi ihan eri sivulle.
- Anonyymi
haittaohjelmako vai mokkula windous upate sivun aukaisin tuli isolla aina ollu pienellä enkä onnistunut pienentämään sivua enään.
- Anonyymi
haittaohjelmako vai mokkula: sivua ei löydy 24 keskustelu mokkulan repii irti sitten pääsee sivulle.google maps 28min scan hyppää yllättäen ,nettikone sivulle ja taas menee takaisin google maps sivulle scan 28 min hyppää taas gmail.com sivulle.
- Anonyymi
Aja f-securen ilmaisohjelmalla router checker ja virusohjelmalla koneesi ja mokkulasi läpi, sen pitäisi löytää pöpöt.
- Anonyymi
tehty 2kertaa ei mitään f-sekure online scan /eset online scan 687100 ohjelmaa ei mitään .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tehty 2kertaa ei mitään f-sekure online scan /eset online scan 687100 ohjelmaa ei mitään .
haittaohjelmako vai mokkula nopeus 2min ajabps n 10,5 Mbps/7,19 lataus Mbps sitten 5,0M/4,12.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
haittaohjelmako vai mokkula nopeus 2min ajabps n 10,5 Mbps/7,19 lataus Mbps sitten 5,0M/4,12.
haittaohjelmako vai mokkula google maps kirjoitti osoitetta rupesi tulemaan isoilla kirjaimilla ja sillä näppäimellä jolla on aina pienentänyt kirjaimet ei toiminutkaan vaan ihan eri näppäin.
- Anonyymi
Täysin normaalia edelleen mokkuloille. Ollut jo iät ja ajat..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181831Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse531122Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi14927Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74910- 45790
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752