Onko vinkkejä, missä Helsingissä olis gayhierontaa? Ehkäpä happy endingillä?
Vastaukset 12
- Anonyymi
Sama kiinnostais myös
- Anonyymi
Samaa kiinnostaisi myös olis kiva
- Anonyymi
Mene ladyboyn luokse. Tai eihän hinttarill seiso kun niillä on naisten rinnat ja muutenkin naisellisia.
- Anonyymi
Minä olen daddy boy ja minun luona nuori timmi poika saa kiihoittavaa hierontaa.
- Anonyymi
Seksitreffit vaarallisia.
- Anonyymi
Ei kannata mennä tapaamaan ainakaan alaikäisiä,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata mennä tapaamaan ainakaan alaikäisiä,
voi joutua ryöstetyksi ja pahoinpidellyksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voi joutua ryöstetyksi ja pahoinpidellyksi.
Hesassa ilmeisesti enmmänkin tapauksia missä tyttö tai poika houkutellut miehiä tapaamisiin ja ryöstäneet,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hesassa ilmeisesti enmmänkin tapauksia missä tyttö tai poika houkutellut miehiä tapaamisiin ja ryöstäneet,
miksiköhän eivät ryöstä naisia.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5f5aa1d8-6d48-477a-990d-99c5836b482b
- Anonyymi
Rikos ei kannata. Palveluammatit Mäkkäreissä, Starbuckseissa tai Only Fans -sivustoilla on empaattisille homoille.
- Anonyymi
Minä olen muskelimies, totaalinen Super Macho Gay Master. Tarjoan tyydytyksen (itselleni).
- Anonyymi
minä tiedän
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53897
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64647- 55640
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43572Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik31542En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32508Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5503- 75457
- 37436
- 33425