Kielitaidottomalle juntille Pattaya on paratiisi.

Anonyymi

Pattayallakin asiakaspalvelijoista 99% on thaimaalaisia.

Sinunkaltaisesi kielitaidoton juntti ei tekisi mitään thaimaalaisten keskuudessa varsinkaan pienillä ja hiljaisilla paikkakunnilla, koska siellä asiakaspalvelijoista 100% on thaimaalaisia.

Niin ja hilajinen paikkakunta ... hys hys ... on pahasta ... ei oikeaa thaimaata ... oikeassa thaimaassa kuten Pattayalla täytyy olla aivan kaikkea.

9

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totaalisen persaukinen pummi senssu haaveilee ilmaiseksi maleksimisesta Thaimaassa jossakin vuokratalon nurkassa, kuten idolinsa Kapteeni Hydro Hua Hinissa. Haaveensa kullakin.

      • Anonyymi

        Voi valtaisaa mitä tietoa suomesta tuotetaan tänne thaimaahan, aatelkaas kuulkaa mikä uutinen, että täällä thaimaassa thaimaalaiset toimivat asiakaspalvelijoina, ihmeellistä.

        Sitten kun nämä thaimaalaiset pöllähtävät Pattayalle maaseudulta ja pienistä hiljaisista asuinseuduistaan, niin simsalabim he oppivat englannin bablaamisen eikä kukaan kielitaitoinen jää heidän asuinseudulleen kommunikoimaan junttien kanssa.

        On se ihmeellistä tosiaan, kun minun perheessäni täällä thaimaassa vaimo ja poika molemmat osaa täydellisesti suomen-, thain- ja englanninkielen, minun ollen vuokratalon nurkkahöperö, pummikin vielä, niin elämä täällä on mahdottomuus vaan kuitenkin eletään.

        Mikä mahtaa olla prosenttiongelmaisen kielitaito ja kotipaikkakunta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi valtaisaa mitä tietoa suomesta tuotetaan tänne thaimaahan, aatelkaas kuulkaa mikä uutinen, että täällä thaimaassa thaimaalaiset toimivat asiakaspalvelijoina, ihmeellistä.

        Sitten kun nämä thaimaalaiset pöllähtävät Pattayalle maaseudulta ja pienistä hiljaisista asuinseuduistaan, niin simsalabim he oppivat englannin bablaamisen eikä kukaan kielitaitoinen jää heidän asuinseudulleen kommunikoimaan junttien kanssa.

        On se ihmeellistä tosiaan, kun minun perheessäni täällä thaimaassa vaimo ja poika molemmat osaa täydellisesti suomen-, thain- ja englanninkielen, minun ollen vuokratalon nurkkahöperö, pummikin vielä, niin elämä täällä on mahdottomuus vaan kuitenkin eletään.

        Mikä mahtaa olla prosenttiongelmaisen kielitaito ja kotipaikkakunta?

        Sensein kuksa jäi kuitenkin yksin Suomeen ja vaimolta katosi kielitaito, kun käännökset loppui 2020 eikä pojastakaan ole kuulunut yhtään sen enempää kuin tavallisista thaimaalaisista prosenttikavereista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sensein kuksa jäi kuitenkin yksin Suomeen ja vaimolta katosi kielitaito, kun käännökset loppui 2020 eikä pojastakaan ole kuulunut yhtään sen enempää kuin tavallisista thaimaalaisista prosenttikavereista?

        Niin ja sinun kielitaitosi ja kotipaikkakunta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja sinun kielitaitosi ja kotipaikkakunta?

        Suomi, heikko ruotsinkieli, tyydyttävä englanninkieli, vähän muistan myös saksan kielestä, kotikunta Kokkola. Tässä oli sinun väitteistäsi kyse. Minä en ole valehdellut olevani Chiang Maissa perheineni vaan olen Suomessa. Minulla on suomivaimo niin en tarvitse kielitaitoja kotona enkä töissäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi, heikko ruotsinkieli, tyydyttävä englanninkieli, vähän muistan myös saksan kielestä, kotikunta Kokkola. Tässä oli sinun väitteistäsi kyse. Minä en ole valehdellut olevani Chiang Maissa perheineni vaan olen Suomessa. Minulla on suomivaimo niin en tarvitse kielitaitoja kotona enkä töissäkään.

        Kokkola ihan mukavaa oikeaa suomea, on tullut käytyä siellä veneellä Vaasasta venetsialaisissa ja moottoripyöräillessä pohjoisen suuntaan.

        Ei ole minun ongelmani missä sinä tarvitset tai et tarvitse kielitaitoa, minä olen pärjännyt omallani tähän asti ja taidan pärjääväni myös loppuelämäni.

        Hanki itsellesi toinen kuittien kääntäjä, koska emme enään osallistu kyseiseen sen aiheuttaen vain enemmän pärrääsi ja onhan sinulla kloonineiti .... antakaas kun isukki kääntää.

        Mukava että sinulla on siellä suomen kokkolassa tämä forkka kommunikointiisi ja mielipiteittesi esittämiseen toisista henkilöistä oman mieltymyksesi mukaan.

        Terveisiä suomivaimollesi, hän varmaan onkin tietoinen ulosantisi tasosta ja harrastuksestasi internetissä.

        S


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kokkola ihan mukavaa oikeaa suomea, on tullut käytyä siellä veneellä Vaasasta venetsialaisissa ja moottoripyöräillessä pohjoisen suuntaan.

        Ei ole minun ongelmani missä sinä tarvitset tai et tarvitse kielitaitoa, minä olen pärjännyt omallani tähän asti ja taidan pärjääväni myös loppuelämäni.

        Hanki itsellesi toinen kuittien kääntäjä, koska emme enään osallistu kyseiseen sen aiheuttaen vain enemmän pärrääsi ja onhan sinulla kloonineiti .... antakaas kun isukki kääntää.

        Mukava että sinulla on siellä suomen kokkolassa tämä forkka kommunikointiisi ja mielipiteittesi esittämiseen toisista henkilöistä oman mieltymyksesi mukaan.

        Terveisiä suomivaimollesi, hän varmaan onkin tietoinen ulosantisi tasosta ja harrastuksestasi internetissä.

        S

        Kerran venäytin boriin, aimo sousi ja minä pidin aimon perää. Saitiin kolme tosi isoa lohta mutta kaksi niistä lipesi reposalmen sillalla aimon housun taskusta mereen. Kolmannesta keitettiin rapuja iso äidin vanhalla resebtillä.


    • Anonyymi

      Kaikki naiset kehuvat minun "kielitaitoani"

    • Anonyymi

      Muuan koukkuko se täällä taas riehuu tyhjän kehumisillaan. Eikä ole ikinä peräkammariaan kauempan käynytkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe