Kielitaidottomalle juntille Pattaya on paratiisi.

Anonyymi

Pattayallakin asiakaspalvelijoista 99% on thaimaalaisia.

Sinunkaltaisesi kielitaidoton juntti ei tekisi mitään thaimaalaisten keskuudessa varsinkaan pienillä ja hiljaisilla paikkakunnilla, koska siellä asiakaspalvelijoista 100% on thaimaalaisia.

Niin ja hilajinen paikkakunta ... hys hys ... on pahasta ... ei oikeaa thaimaata ... oikeassa thaimaassa kuten Pattayalla täytyy olla aivan kaikkea.

9

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totaalisen persaukinen pummi senssu haaveilee ilmaiseksi maleksimisesta Thaimaassa jossakin vuokratalon nurkassa, kuten idolinsa Kapteeni Hydro Hua Hinissa. Haaveensa kullakin.

• Anonyymi

Voi valtaisaa mitä tietoa suomesta tuotetaan tänne thaimaahan, aatelkaas kuulkaa mikä uutinen, että täällä thaimaassa thaimaalaiset toimivat asiakaspalvelijoina, ihmeellistä.

Sitten kun nämä thaimaalaiset pöllähtävät Pattayalle maaseudulta ja pienistä hiljaisista asuinseuduistaan, niin simsalabim he oppivat englannin bablaamisen eikä kukaan kielitaitoinen jää heidän asuinseudulleen kommunikoimaan junttien kanssa.

On se ihmeellistä tosiaan, kun minun perheessäni täällä thaimaassa vaimo ja poika molemmat osaa täydellisesti suomen-, thain- ja englanninkielen, minun ollen vuokratalon nurkkahöperö, pummikin vielä, niin elämä täällä on mahdottomuus vaan kuitenkin eletään.

Mikä mahtaa olla prosenttiongelmaisen kielitaito ja kotipaikkakunta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi valtaisaa mitä tietoa suomesta tuotetaan tänne thaimaahan, aatelkaas kuulkaa mikä uutinen, että täällä thaimaassa thaimaalaiset toimivat asiakaspalvelijoina, ihmeellistä.

Sitten kun nämä thaimaalaiset pöllähtävät Pattayalle maaseudulta ja pienistä hiljaisista asuinseuduistaan, niin simsalabim he oppivat englannin bablaamisen eikä kukaan kielitaitoinen jää heidän asuinseudulleen kommunikoimaan junttien kanssa.

On se ihmeellistä tosiaan, kun minun perheessäni täällä thaimaassa vaimo ja poika molemmat osaa täydellisesti suomen-, thain- ja englanninkielen, minun ollen vuokratalon nurkkahöperö, pummikin vielä, niin elämä täällä on mahdottomuus vaan kuitenkin eletään.

Mikä mahtaa olla prosenttiongelmaisen kielitaito ja kotipaikkakunta?

Sensein kuksa jäi kuitenkin yksin Suomeen ja vaimolta katosi kielitaito, kun käännökset loppui 2020 eikä pojastakaan ole kuulunut yhtään sen enempää kuin tavallisista thaimaalaisista prosenttikavereista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sensein kuksa jäi kuitenkin yksin Suomeen ja vaimolta katosi kielitaito, kun käännökset loppui 2020 eikä pojastakaan ole kuulunut yhtään sen enempää kuin tavallisista thaimaalaisista prosenttikavereista?

Niin ja sinun kielitaitosi ja kotipaikkakunta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja sinun kielitaitosi ja kotipaikkakunta?

Suomi, heikko ruotsinkieli, tyydyttävä englanninkieli, vähän muistan myös saksan kielestä, kotikunta Kokkola. Tässä oli sinun väitteistäsi kyse. Minä en ole valehdellut olevani Chiang Maissa perheineni vaan olen Suomessa. Minulla on suomivaimo niin en tarvitse kielitaitoja kotona enkä töissäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomi, heikko ruotsinkieli, tyydyttävä englanninkieli, vähän muistan myös saksan kielestä, kotikunta Kokkola. Tässä oli sinun väitteistäsi kyse. Minä en ole valehdellut olevani Chiang Maissa perheineni vaan olen Suomessa. Minulla on suomivaimo niin en tarvitse kielitaitoja kotona enkä töissäkään.

Kokkola ihan mukavaa oikeaa suomea, on tullut käytyä siellä veneellä Vaasasta venetsialaisissa ja moottoripyöräillessä pohjoisen suuntaan.

Ei ole minun ongelmani missä sinä tarvitset tai et tarvitse kielitaitoa, minä olen pärjännyt omallani tähän asti ja taidan pärjääväni myös loppuelämäni.

Hanki itsellesi toinen kuittien kääntäjä, koska emme enään osallistu kyseiseen sen aiheuttaen vain enemmän pärrääsi ja onhan sinulla kloonineiti .... antakaas kun isukki kääntää.

Mukava että sinulla on siellä suomen kokkolassa tämä forkka kommunikointiisi ja mielipiteittesi esittämiseen toisista henkilöistä oman mieltymyksesi mukaan.

Terveisiä suomivaimollesi, hän varmaan onkin tietoinen ulosantisi tasosta ja harrastuksestasi internetissä.

S

• Anonyymi kirjoitti:

Kokkola ihan mukavaa oikeaa suomea, on tullut käytyä siellä veneellä Vaasasta venetsialaisissa ja moottoripyöräillessä pohjoisen suuntaan.

Ei ole minun ongelmani missä sinä tarvitset tai et tarvitse kielitaitoa, minä olen pärjännyt omallani tähän asti ja taidan pärjääväni myös loppuelämäni.

Hanki itsellesi toinen kuittien kääntäjä, koska emme enään osallistu kyseiseen sen aiheuttaen vain enemmän pärrääsi ja onhan sinulla kloonineiti .... antakaas kun isukki kääntää.

Mukava että sinulla on siellä suomen kokkolassa tämä forkka kommunikointiisi ja mielipiteittesi esittämiseen toisista henkilöistä oman mieltymyksesi mukaan.

Terveisiä suomivaimollesi, hän varmaan onkin tietoinen ulosantisi tasosta ja harrastuksestasi internetissä.

S

Kerran venäytin boriin, aimo sousi ja minä pidin aimon perää. Saitiin kolme tosi isoa lohta mutta kaksi niistä lipesi reposalmen sillalla aimon housun taskusta mereen. Kolmannesta keitettiin rapuja iso äidin vanhalla resebtillä.

• Anonyymi

Kaikki naiset kehuvat minun "kielitaitoani"

• Anonyymi

Muuan koukkuko se täällä taas riehuu tyhjän kehumisillaan. Eikä ole ikinä peräkammariaan kauempan käynytkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1478
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1139
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      944
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe