Pattayallakin asiakaspalvelijoista 99% on thaimaalaisia.
Sinunkaltaisesi kielitaidoton juntti ei tekisi mitään thaimaalaisten keskuudessa varsinkaan pienillä ja hiljaisilla paikkakunnilla, koska siellä asiakaspalvelijoista 100% on thaimaalaisia.
Niin ja hilajinen paikkakunta ... hys hys ... on pahasta ... ei oikeaa thaimaata ... oikeassa thaimaassa kuten Pattayalla täytyy olla aivan kaikkea.
Kielitaidottomalle juntille Pattaya on paratiisi.
9
129
Vastaukset
- Anonyymi
Totaalisen persaukinen pummi senssu haaveilee ilmaiseksi maleksimisesta Thaimaassa jossakin vuokratalon nurkassa, kuten idolinsa Kapteeni Hydro Hua Hinissa. Haaveensa kullakin.
- Anonyymi
Voi valtaisaa mitä tietoa suomesta tuotetaan tänne thaimaahan, aatelkaas kuulkaa mikä uutinen, että täällä thaimaassa thaimaalaiset toimivat asiakaspalvelijoina, ihmeellistä.
Sitten kun nämä thaimaalaiset pöllähtävät Pattayalle maaseudulta ja pienistä hiljaisista asuinseuduistaan, niin simsalabim he oppivat englannin bablaamisen eikä kukaan kielitaitoinen jää heidän asuinseudulleen kommunikoimaan junttien kanssa.
On se ihmeellistä tosiaan, kun minun perheessäni täällä thaimaassa vaimo ja poika molemmat osaa täydellisesti suomen-, thain- ja englanninkielen, minun ollen vuokratalon nurkkahöperö, pummikin vielä, niin elämä täällä on mahdottomuus vaan kuitenkin eletään.
Mikä mahtaa olla prosenttiongelmaisen kielitaito ja kotipaikkakunta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi valtaisaa mitä tietoa suomesta tuotetaan tänne thaimaahan, aatelkaas kuulkaa mikä uutinen, että täällä thaimaassa thaimaalaiset toimivat asiakaspalvelijoina, ihmeellistä.
Sitten kun nämä thaimaalaiset pöllähtävät Pattayalle maaseudulta ja pienistä hiljaisista asuinseuduistaan, niin simsalabim he oppivat englannin bablaamisen eikä kukaan kielitaitoinen jää heidän asuinseudulleen kommunikoimaan junttien kanssa.
On se ihmeellistä tosiaan, kun minun perheessäni täällä thaimaassa vaimo ja poika molemmat osaa täydellisesti suomen-, thain- ja englanninkielen, minun ollen vuokratalon nurkkahöperö, pummikin vielä, niin elämä täällä on mahdottomuus vaan kuitenkin eletään.
Mikä mahtaa olla prosenttiongelmaisen kielitaito ja kotipaikkakunta?Sensein kuksa jäi kuitenkin yksin Suomeen ja vaimolta katosi kielitaito, kun käännökset loppui 2020 eikä pojastakaan ole kuulunut yhtään sen enempää kuin tavallisista thaimaalaisista prosenttikavereista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sensein kuksa jäi kuitenkin yksin Suomeen ja vaimolta katosi kielitaito, kun käännökset loppui 2020 eikä pojastakaan ole kuulunut yhtään sen enempää kuin tavallisista thaimaalaisista prosenttikavereista?
Niin ja sinun kielitaitosi ja kotipaikkakunta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja sinun kielitaitosi ja kotipaikkakunta?
Suomi, heikko ruotsinkieli, tyydyttävä englanninkieli, vähän muistan myös saksan kielestä, kotikunta Kokkola. Tässä oli sinun väitteistäsi kyse. Minä en ole valehdellut olevani Chiang Maissa perheineni vaan olen Suomessa. Minulla on suomivaimo niin en tarvitse kielitaitoja kotona enkä töissäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi, heikko ruotsinkieli, tyydyttävä englanninkieli, vähän muistan myös saksan kielestä, kotikunta Kokkola. Tässä oli sinun väitteistäsi kyse. Minä en ole valehdellut olevani Chiang Maissa perheineni vaan olen Suomessa. Minulla on suomivaimo niin en tarvitse kielitaitoja kotona enkä töissäkään.
Kokkola ihan mukavaa oikeaa suomea, on tullut käytyä siellä veneellä Vaasasta venetsialaisissa ja moottoripyöräillessä pohjoisen suuntaan.
Ei ole minun ongelmani missä sinä tarvitset tai et tarvitse kielitaitoa, minä olen pärjännyt omallani tähän asti ja taidan pärjääväni myös loppuelämäni.
Hanki itsellesi toinen kuittien kääntäjä, koska emme enään osallistu kyseiseen sen aiheuttaen vain enemmän pärrääsi ja onhan sinulla kloonineiti .... antakaas kun isukki kääntää.
Mukava että sinulla on siellä suomen kokkolassa tämä forkka kommunikointiisi ja mielipiteittesi esittämiseen toisista henkilöistä oman mieltymyksesi mukaan.
Terveisiä suomivaimollesi, hän varmaan onkin tietoinen ulosantisi tasosta ja harrastuksestasi internetissä.
S Anonyymi kirjoitti:
Kokkola ihan mukavaa oikeaa suomea, on tullut käytyä siellä veneellä Vaasasta venetsialaisissa ja moottoripyöräillessä pohjoisen suuntaan.
Ei ole minun ongelmani missä sinä tarvitset tai et tarvitse kielitaitoa, minä olen pärjännyt omallani tähän asti ja taidan pärjääväni myös loppuelämäni.
Hanki itsellesi toinen kuittien kääntäjä, koska emme enään osallistu kyseiseen sen aiheuttaen vain enemmän pärrääsi ja onhan sinulla kloonineiti .... antakaas kun isukki kääntää.
Mukava että sinulla on siellä suomen kokkolassa tämä forkka kommunikointiisi ja mielipiteittesi esittämiseen toisista henkilöistä oman mieltymyksesi mukaan.
Terveisiä suomivaimollesi, hän varmaan onkin tietoinen ulosantisi tasosta ja harrastuksestasi internetissä.
SKerran venäytin boriin, aimo sousi ja minä pidin aimon perää. Saitiin kolme tosi isoa lohta mutta kaksi niistä lipesi reposalmen sillalla aimon housun taskusta mereen. Kolmannesta keitettiin rapuja iso äidin vanhalla resebtillä.
- Anonyymi
Kaikki naiset kehuvat minun "kielitaitoani"
- Anonyymi
Muuan koukkuko se täällä taas riehuu tyhjän kehumisillaan. Eikä ole ikinä peräkammariaan kauempan käynytkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519