Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tokmanni klubi

Anonyymi

Voi jumalauta mitä hidastusta kassajonossa. Kassa kyselee klubijäsenyyttä ja sitten asiakas luettelee puhelinnumeron,,,,mikäli muistaa sen parin kolmen korjauksen jälkeen oikein, sitten tapahtuu maksutapahtuma. Näitä kun on jonossa 5kpl niin aikaa palaa sen verran että siirryn takaisin löytötexin asiakkaaksi!!

79

7878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      sinun köyhän asiakkuutta kukaan kaipaa, vain luuserit ostavat löytö ja tok kaupoista

      • Anonyymi

        Jokainen ostaa sieltä mistä haluaa.


      • Anonyymi

        Sinäkin köyhä luuseri haluat vain klubialennukset.


    • Anonyymi

      😂😂🤣🤣 aloittaja melkoinen hätähousu ja hermopelle .

      • Anonyymi

        Mitäs josko olisikin homo ? jos näin olisi, ei häntä saa loukata muut immeiset hidastelemalla jonossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs josko olisikin homo ? jos näin olisi, ei häntä saa loukata muut immeiset hidastelemalla jonossa.

        Voi sua homokammoista raukkaa.


      • Anonyymi

        Sano tämä itsellesi missä tahansa kun sinulla on kiire... pelle.


    • Anonyymi

      Niin heitä kun pitää arvostaa etteivät perin loukkaannu.

      • Anonyymi

        Lakkolaiset on tulppana kassajonossa..
        Eioo kortilla katetta.


      • Anonyymi

        Itsekö homokammoinen keskustelet itsesi kanssa ?


    • Anonyymi

      Minutkin saivat tuohon Klubiin liittymään. En kuitenkaan yhtään tiedä mitä hyötyä siitä minulle on. En edes viitsi aina kassalla näyttää sitä ns. klubikorttia, kun vain hidastaa maksamista. Olisi ollut mukavaa, jos olisivat antaneet jonkin näköisen esitteen, missä olisi kerrottu tuon jäsenyyden hyödyistä. Vai onko niitä?

      • Anonyymi

        Sama. Ihmetyttää kans se, että miten kassajärjestelmä tunnistaa klubilaiselle oikeuttavat tarjoukset., kun joku kysyy puh.num. toinen taas ei. Itse en edes muista tyrkyttää puh.num., paitsi joskus ja jouluna.


    • Anonyymi

      Kulibi ja etukorttien tarkoitus on, saada ihmisten tiedot ja myydä niitä eri tarkoituksiin mm, suora markinointiin, ei niitä etu ym kortteja hyvän hyvyyttään anneta.
      siitoohan nuo eri kortit jonkin verran asiakkaota tiettyihin putiikkeihin.

      • Anonyymi

        Hain tässä netistä jotain positiivista tietoa klubijäsenyydestä ja tässä sainkin sinulta hyvän pointin jolla vahvistit klubikorttini hävittämisen. Kiitos. Mitään etuja en ole saanut pelkän numeron avulla enkä todellakaan halua mitään tokmannin appia tuhlaamaan muistia ja tyrkyttämään paska mainoksia.


    • Anonyymi

      No minä olen mielelläni jonossa kassalla, kun semmosen, Kropan nainen on saanut luojalta lahjaksi :) oiku pääsiis kokeilemaan onko luomut? mut näyttää et on. Ja vartalo täydellinen.! No kaikki naiset on kauniita. No ukot on mitä on. :)

      • Anonyymi

        Äläpä katsele varattua blondia.


      • Anonyymi

        poikahan se siellä kassalla on
        hanki lasit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        poikahan se siellä kassalla on
        hanki lasit

        En hanki.


    • Anonyymi

      Voiko se olla niin vaikeata vilauttaa kassalla sitä korttia, jonka myös saa kassalta ja kirjoittaa siihen puhelinnumeronsa. Tietysti jos ei alennuksia halua, maksaa täyden hinnan. Asiakkaan parastahan ne kassallakin haluaa, eli klubi-asiakkaalle alennusta.

      Kassakäytännössä/palveluissa ei ole mitään moitittavaa, tarvikevalikoimassa sen sijaan on. Suuri osa mainoksien tarjoustuotteista on Jämsän myymälässä aina loppu, mutta Mäntän myymälässä on niitä "pilvin pimein"!

      • Anonyymi

        Paska systeemi. Kokeilisvat edes jotain vilautettavaa koodia jottei aikaa menisi. Eivät todellakaan mieti asiakkaan VAAN kaupan parasta. Pelkkää bisnestä, ei mitään muuta.


    • Anonyymi

      Itse aina sanon piruuttani muutaman kerran numeron väärin, varsinkin jos on jonoa. Itsepähän kauppa tällaisen pelleklubin on halunnut.

      • Anonyymi

        Ja olet typerys.ei niitä kassahenkilö ole keksinyt


    • Anonyymi

      Tampereella ei kysytä klubi jäsenyyttä!! 👍

      • Anonyymi

        muuta sinne.


      • Anonyymi

        Lupi lupi, hupilupi


    • Anonyymi

      Voi luoja kun sulla menee huonosti..

    • Anonyymi

      Eihän klubitarjouksia ole kuin kourallinen. Ei sitä puhelinnmeroa tarvitse kassalla aina kertoa, jos ostoksissa ei ole mitään klubitarjouksia.
      Niin, ja sen numeron voi kirjoittaa paperilapullekin ja näyttää sitä lappua.

      • Anonyymi

        No minä ainakin sain Tokmannilta sellaise kortin, mihin se puh.no kirjoitettiin. Sitä kun kassalle vilauttaa, niin se piisaa. En tosin vielä ole klubitarjouksiin törmännyt.


      • Anonyymi

        No joo-joo, mutta jos unohtaa heti klubitarjoustuotteen ottamisen jälkeen, että on sellasen ottanu. Sitä on kaikenlaista muutakin mielessä, kuin että "muista kertoa puh.num. kassalla" .
        Minulla ei ole mitään klubikorttia. Puh.:een tulee mm. tarjoustuotteet ja ilmoitukset.


      • Anonyymi

        Aivan se ja sama missä se lukee, vaikka otsaasi tatuoituna, sen joutuu silti kassa kirjoittaa.


    • Anonyymi

      Jotkut haluavat jakaa numeronsa myytäväksi suoramarkkinointiin!! Sitten ihmetellään kun häirikkö kauppiaat soittelevat ja seuraavaksi alkaa tuleen lottovoitto tekstareita nigeriasta.

    • Anonyymi

      Miksei ihmiset yksinkertaisesti käytä sitä klubikorttia? Koska Jämpsä.

      • Anonyymi

        Taitaa Jämsässä sua persuja ,joille kaikki on vaikeaa.


      • Anonyymi

        Klubikortti, klubilappu klubipaskapaperi... ihan sama, se numero pitää silti siitä lukea. käyttäisivät samaa systeemiä kuin esimerkiksi lidlissä että sen voi piipata kassalla kovaäänisesti niin että kaikki näkevät kuinka yliihminen olet.


    • Anonyymi

      Korvat tarkkana.

      Naiset jakelevat puhelinnumeroitaan,

      ilmaiseksi.

    • Anonyymi

      No sen verran tuosta klubijäsenyydestä, että ostokset tallentuvat ostohistoriaan puh.numeron perusteella ja jos esim. joku takuukuitti on hukassa, kuten yleensä on, löytyy se em. listalta vaikkapa älypuhelimesta.
      Minusta se on hyvä juttu!

      • Anonyymi

        Maksa pankkikortilla niin et tarvitse mitään perkeleen klubipelleilyä.


    • Anonyymi

      Mikä kiire sulla on ?

      • Anonyymi

        Mikä kiire? 😊
        Ite meen sokkarille aina pe klo 16 jälkeen tarkistan nipun vanhoja lottoja..
        Teen nipun uusia..
        Ei kiirettä.


    • Anonyymi

      Viinakaupassa ei kysellä mitään kortteja/sovellukseja. Eikä löidy punalaputettuja,

      • Anonyymi

        onko näin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko näin

        Viinakortti poistui käytöstä kuuskytluvulla


    • Anonyymi

      kuuleppa hermoilija aloittelija! tämä sama malli on rusta kauppaketjullakin jos et nyt oot sattunut shellin liikenneympyrää pidemmälle

    • Anonyymi

      Stockmanin Clubi on rikkaiden kerho.

    • Anonyymi

      Tokmanni hävisi ja tulee häviämään vielä monta asiakasta tuon klubihömpän takia. Luuleeko ne tosiaan että liityn tokmannin klubiin että saan tarjouksen jonka saan toisesta kaupasta ilman klubilaisuuttakin. Jo tarjousten seurantakin on niin vaikeaksi mennyt kun pitää erikseen katsoa onko tämä tarjous klubilaisille vai ihan tavallisille,
      Mutta jaloillahan asiakas äänestää, kuten minäkin olen jo äänestänyt.

      • Anonyymi

        Höh! No ei se mitään seurantaa tarvi! Jos näytät klubikorttisi alennus tulee automaattisesti, jos se on klubitarjouksena. Esim. ostamani farkut 39€ ja klubikorttia näyttämällä hinta notkahti 29€, eli tienasin 10€ korttia näyttämällä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh! No ei se mitään seurantaa tarvi! Jos näytät klubikorttisi alennus tulee automaattisesti, jos se on klubitarjouksena. Esim. ostamani farkut 39€ ja klubikorttia näyttämällä hinta notkahti 29€, eli tienasin 10€ korttia näyttämällä!

        Jos asennat appin luuriin niin mainoksia saat kokoajan. Siitähän kaikki pitävät.


    • Anonyymi

      Minä ostan sukat,alushousut ja t-paidat kirpparilta,2e kappale,en tarvitse mitään klubi-korttia.vessapaperit pihistän S-marketin paskahuusista samalla kun haen maksusitoumuksella apteekista pääpipilääkkeeni.pitäkää korttinne.

      • Anonyymi

        Tästä minä pidän! viisas pääsee vähemmällä!


      • Anonyymi

        Minä nappaan ryysyni toisten pyykkinaruilta,jätän pyllyni pyyhkimättä,teen kiljua,saan nuppini sekaisin. Pitäkää korttinne.


    • Anonyymi

      Ongelma on se, että kun klubilaisille suunnatut edut on tarkoitus hyödyntää, niin tuote on loppu. Eli voisin sanoa, että muutaman kerran on tullut kusetettu olo. Meiltä kun matkaa lähimpään tokmanniin on 22km.
      Asiasta,kun antaa palautetta, niin myyjä sanoo,että kun niitä tuli meille niin vähän...
      Jos jotain todella Tarvitsen haen ne jo suosiolla muualta, maksan suosiolla vähän enemmän, jotta varmasti saan tuotteen.
      Ei voisi uskoa, että pörssiyrityksellä on varaa kusettaa.
      ExKlubilainen

      • Anonyymi

        Kusetustahan niiden tarjousten kanssa on ilmiselvästi, minkä näki esim. siitä, että tarjouksessa olleen jiirisirkkelin myymäläkohtaisia varastosaldoja ei nähnyt Tokmannin nettisivuilta, normaalintaisten jiirisirkkelien varastosaldoja kyllä näkyivät, eli ei mitään takeita, että noita tarjouskoneita olisi koskaan edes ollut liikkeissä.


    • Anonyymi

      Lidlissä leikitään puhelimilla kumma ettei jämsän juntti jo valita?

    • Anonyymi

      Hyvin toimii palvelu. Maksan käteisellä ja luettelen puhelinnumeron. Mikä tässä on vaikeaa?

    • Anonyymi

      Lopetin Tokmannissa käymisen. En nähnyt tässä klubi systeemissä itselle mitään järkeä. Muutenhan jengi tosiaan menee massana näihin ja tosiaan olen huomannut samaa hidastelua kassoilla. Kassajonojen läpivirtauksen pitäisi nopeutua, kun maksaminen nopeutuu mutta tilalle tulevat kaiken maailman äpit yms. Myös lidlin plus erikoisjäsenet (vapaaehtoista) ovat uusi porukka kaupoissa ja ne uudet hintalaput joissa erikseen erikoisväelle (vapaaehtoista) alennukset. Ihme sotku, ennen oli vapaata je helppoa käydä kaupassa. Nyt tulee ostettua vähemmän joten säästöä tulee tätä kautta.
      Tokmannissa meidän keskuksessa olen monesti jättänyt ostokset siihen kassajonoon, kun jono ollut kunnolla pitkä.
      Nyt tuli Tokmannin mainos klubijengille joten menenpä tästä seuraavaksi vaikkapa Prismaan välillä.
      Sellaista on mutta ei vakavaa kuitenkaan

    • Anonyymi

      Ei sen tarvitse olla mikään Tokmanni klubijäsenyys tai Lidlin kännykkäsovellus, vaan kassajonossa tuhraajia löytyy muualtakin.
      Kun ihmiset, jotka eivät hallitse kännykän käyttöä yrittävät maksaa vaikka Cittarin kassalla kännykälllään, niin siinähän joillakin jonossa olevilla alkaa verenpaine nousemaan, kun ensin etsitään kännykältä kohtaa, millä maksu onnistuu, sitten tuhnuroidaan vaikka miten kauan..
      Eikä maksajan tarvitse olla edes iäkäs,

    • Anonyymi

      Ei ole ihme, että Jämsässä Tokmanni kannattaa kun muut kaupat sulkee ovensa siihen aikaan kun työläiset pääsee töistä tai lauantaisin kello kello kahdelta. Tokmanni on ainoa kauppa joka on auki iltaisin ja viikonloppuisin.

    • Anonyymi

      Niimpä , jos asiakkaita jaotellaan eriarvoiseen asemaan niin rasistinen vääryyshän se on . Joten ainakin minä kierrän puodin jolle maksavat asiakkaat eivät ole saman arvoisia .

      • Anonyymi

        Sitten sun täytyy kiertää kaukaa aika monta yritystä.
        Jos et ole S-kaupan jäsen, et saa koritllasi kaupan bonuksia.
        Jos sulla ei ole Cittarin plussakorttia, et saa plussahintaisia tarjouksia tai plussahyvitystä ostoistasi.
        Jos et ole OP:n jäsen, et saa asiakashyvityksiä käyttämistäsi pankin palveluista.
        Luontaistuotekaupassa on asiakaskortti, jolla saat ketjun tarjoushintaisia tuotteita.
        Apteekilla on avainasiakkuus, jolla saat mm. reseptien uusimisen ilman apteekin toimitusmaksua

        Tässä nyt alkuun muutama, eli löytyyhän näitä
        . Muitakin kun Tokmanni.


    • Anonyymi

      Ennen Lillissä oli alennukset suoraan hinnoissa.
      Niin silloin ennen vanhaan hyvään aikaan, ei enää.
      Taitaa Alko olla enää ainoa liike missä ei saa kanta-asiakasbonuksia.

    • Anonyymi

      Minä näytän aina ajokorttia kun klubijäsenyyttä kysytään. Siitä se kassa vaan piippaa sen viivakoodin. Kelakorttikin käy, tai oikeastaan ihan sama mikä henk.koht kortti missä sattuu viivakoodi olemaan. Ihan vaan vinkkinä ;)

    • Anonyymi

      Kävin Tokmannilla ja menin halpaan. Ehdin hyväksyä veloituksen tililtä, kun tarkastelin kassakuittia. Ostamani tuotteet ei oletkaan tarjouksessa kaikille, vaan Klubilaisille. Peruin ostokset, rahat lupasivat palauttaa tililleni. Ostoksia en tee, jos tarjouksia ei saa ilman puhelinnumeroita ja numeroita en jakele. Sama on Lidlin ja Rustan kanssa.

    • Anonyymi

      Tok tok menee jono hitaasti

    • Anonyymi

      Youtubessa on toosatv;n sketsi onko teillä bonuskorttia.
      Hauska ja tähän sopiva.

    • Anonyymi

      Mikä koira on haudattu näihin klubeihin sun muihin? On selvää ettei kukaan pyyteettömästi ajattele asiakkaan parasta vaan jotain viilunkia näissä on ja kustaan silmään?

      • Anonyymi

        tänä päivänä kaupanteko perustuu täysin kusetukselle,ei se ole mitää kauppakohtasta.


    • Anonyymi

      Onhan se hankala etsiä klubi tuotteita eli voisivat poistaa koko jutun. Just tuo et kassalla pitää kertoa puhelinnumero tai näyttää kännykkää, ärsyttää todella, eikä niitä klubi tuotteita paljoa ole eli etsin ja tekee sekavaksi koko kaupassa käynnin eli poistoon!

    • Anonyymi

      Kassatkin stressaantuu!

    • Anonyymi

      Minulla on niin paljon rahaa,etten tarvitse mitään klubi-korttia,enkä kyttää alennusmyyntejä.aina lauantaisin menen torille naureskelee kun perseaukisen syö viikon ainoan lämpimän aterian,ostaa mulkkuni mittaisen pätkän mustaa makkaraa.hilpeästä hirvestä näkee hyvin myös torille,jos olen ruokailemassa ovh.alk.75e ateria.

      • Anonyymi

        mutta heräsitkin housut märkänä ja laskit poikakaverin vielä märemmissä housuissa pihalle.


    • Anonyymi

      Ämpärikin pitää jonottaa. Ellei satu ekana.

    • Anonyymi

      irtisanottu. Eihän tuon pörssiyhtiön toiminnassa ole mitään järkeä. Tavarat loppu, hinnat väärin. OTTAKAA AINA KUITTI MUKAAN JA TARKASTAKAA!!!!!

      • Anonyymi

        ehdottomasti kuitti,siihen on hyvä pyyhkästä, kun wc paperi on tokmannista loppu.


    • Anonyymi

      Minä sanon ihan piruuttani numeron ihan hiljaa 4 kertaa väärin ja tarkastan kuitin jo siinä jonossa. Kyllä on mukavoo kun muut jonottaa ja toinen kassa aukastaan

      • Anonyymi

        Lottoo ja eurojaskaakin on siinä jonon keulilla mukava pelata.. 🤭


    • Anonyymi

      Mä käyn aina vaihtamassa rahaa pikku rahaksi ennen kauppaan menoa. Voi sitä riemun määrää, kun pussillinen kolikoita kipataan tiskille ja jonoa on kaupan päätyyn asti.

    • Anonyymi

      Hyvä idea!!rupean itse käyttämään sitä myös,laitan vain 5 ja 10 senttisiä,niitä on jo ämpärillinen.isken ekana s-markettiin,siellä on muutenkin hitaat ja tyhmät myyjät,aina jono.punalappusia alennusten käyttäjiä kyrpii,muka vaarattomia,euron kaljan kittaajia,nekin Sossu rahoilla.olen maksava asiakas,minua pitää palvella.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      77
      1438
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 51
      1222
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe