Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ammuskelija

Anonyymi

Hei sinä konilannotkon 8 alueen ammuskelija? Viime yönä kello 04 ammuit kerran aseella, olen rekisteröinyt nyt 3-4 ampumista puolen vuoden sisällä.
Onko päässäsi vikaa vai paetko pään sisäisiä asioita.
Koeta nyt ryhdistäytyä tai hae ainakin ammattiapua ennen kuin tapahtuu pahempaa.

32

2322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä se ampu?

      • Anonyymi

        Varmaan ilmaan, tai mistä minä tiedän vaikka olis itseään.


    • Anonyymi

      Poliisi vois olla kiinnostunut, kai soitit?

      • Anonyymi

        Kyllä poliisi on tietoinen ainakin tästä viimeisestä ampumisesta.


    • Anonyymi

      ja höpö höpö juttua taas...mitään ei ole ammuttu eikä kukaan ole ampunutkaan.

      • Anonyymi

        Näin on ja jos poliisi on tietoinen, eikä tee asialle mitään on kaikki ok,,onhan ?


      • Anonyymi

        Itse luulet ettei mutta minä kuulin ja piste.eikä ollut eka kerta.. Poliisi kävi paikalla, mutta tarkkojen ja ja analyyttisten tutkimusten mukaan tulivat siihen tulokseen ettei ole näin tähän aikaan yöstä aiheellista alkaa herättelemään viiden asunnon asukkaita. Ja tutkia tarkemmin.
        Logiikkahan se on tuokin.


      • Anonyymi

        Kyllä se laukaus kuului pitkälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on ja jos poliisi on tietoinen, eikä tee asialle mitään on kaikki ok,,onhan ?

        Niin, eilen oli Turussa vastaava ammuskelu ja tutkinta ja kuulustelut hoidettiin lain mukaan niin kuin ne pitääkin hoitaa.
        Jämsä on tämmönen kaverikerho


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse luulet ettei mutta minä kuulin ja piste.eikä ollut eka kerta.. Poliisi kävi paikalla, mutta tarkkojen ja ja analyyttisten tutkimusten mukaan tulivat siihen tulokseen ettei ole näin tähän aikaan yöstä aiheellista alkaa herättelemään viiden asunnon asukkaita. Ja tutkia tarkemmin.
        Logiikkahan se on tuokin.

        Kuinka niin viiden asunnon, onhan siinä talossa asuntoja kaiken kaikkiaan 18 kappaletta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka niin viiden asunnon, onhan siinä talossa asuntoja kaiken kaikkiaan 18 kappaletta

        Jos siel ei asu muis kämpis ketää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos siel ei asu muis kämpis ketää

        Kyllä taitaa asua joka kämpässä


    • Anonyymi

      Kummastakohan talosta se ammunta kuului?

      • Anonyymi

        Ekasta.


    • Anonyymi

      Itse kuulin viime kesänä aamuyöllä koulunmäessä kaksi laukausta, mutta ajattelin että eihän ne voinut olla. Mutta oliko sittenkin..

    • Anonyymi

      Mikäli nämä viestit on faktoja nin mikä on peruste ettei paikallinen poliisi halua tehdä asioille yhtään mitään ? tää on nyt se suurin kysymys merkki.

      • Anonyymi

        Eivät tee mitään, kun ei mitään ampumista ole tapahtunutkaan eikä kukaan heille edes ilmoittanut ampumisesta.


      • Anonyymi

        Juuri näin.


      • Anonyymi

        Sanon niin kuin Reinikaisessa " Luulen tietäväni, ei kun tota noin"


    • Anonyymi

      voi hyvänen aika! uskotteko te tosiaan että on ammuttu. ei sitten muuta keksitty konilasta?

    • Anonyymi

      Omilla mailla saa ampua. Hippejä harmittaa.

    • Anonyymi

      Jos joku vain laukesi äänekkäästi?

    • Anonyymi

      Normisti ainakin muuallapäin jos edes jokin sortin info aseesta saapuu poliisin tietoon, niin maija-auto ampaiseen selvittään kuka mitä missä milloin. jämsä lienee suuri poikkeus, tutemattomasta syystä ?

      Ampuma aseen laukas ja toistuvasti ja eri aikoina, ei voi olla pelkästään perätöntä.

    • Anonyymi

      kun mitään ei ole tapahtunutkaan koskaan! taas täällä saatu joku perätön juttu aikaseksi :D

    • Anonyymi

      No ei ollut perätön, kyllä kuului laukaus

      • Anonyymi

        Kauampa sinulla vei aikaa etsiä tämä paikka jonne pääsit kommentoimaan, kun aloitus on ollut 17.04.2022 klo 06:58 ja sinä kommentoit vasta 29.5.2022 klo 15.59. Heräsitkö talviuniltasi nyt vasta ampumiseen ja aloit kommentoimaan @@


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauampa sinulla vei aikaa etsiä tämä paikka jonne pääsit kommentoimaan, kun aloitus on ollut 17.04.2022 klo 06:58 ja sinä kommentoit vasta 29.5.2022 klo 15.59. Heräsitkö talviuniltasi nyt vasta ampumiseen ja aloit kommentoimaan @@

        Nyt en ymmärrä kontekstia. Aloittaja on sama kuin kommentoija 17.4. Aloitushan on myös kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt en ymmärrä kontekstia. Aloittaja on sama kuin kommentoija 17.4. Aloitushan on myös kommentti.

        En herännyt vaan olin asian tapahtuessa hereillä ja aamukahvia juomassa.


    • Anonyymi

      Tietyilla aloilla puuhaavat, miksi ? ette pidä pienempää möykkää? nimenomaan möykkääminen, pahoinpitelyt, uhkailut jne, kiinnittävät huomiota, vaikeuttan siten liiketoimintaa, eli puuhastelua.

      • Anonyymi

        Koska kemikaalit saavat pään sekaisin.


    • Anonyymi

      Höpöhöpö juttuja

    • Anonyymi

      On tuohon männyn kylkeen on ammuttu jalkajousen nuolikin. En tiedä kiinnostaako se poliisia. Luulisi jos seuraavat esim.tätä kirjoittelua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2404
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      65
      2151
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      1983
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1692
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1612
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1410
    Aihe