Hei sinä konilannotkon 8 alueen ammuskelija? Viime yönä kello 04 ammuit kerran aseella, olen rekisteröinyt nyt 3-4 ampumista puolen vuoden sisällä.
Onko päässäsi vikaa vai paetko pään sisäisiä asioita.
Koeta nyt ryhdistäytyä tai hae ainakin ammattiapua ennen kuin tapahtuu pahempaa.
Ammuskelija
32
2349
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä se ampu?
- Anonyymi
Varmaan ilmaan, tai mistä minä tiedän vaikka olis itseään.
- Anonyymi
Poliisi vois olla kiinnostunut, kai soitit?
- Anonyymi
Kyllä poliisi on tietoinen ainakin tästä viimeisestä ampumisesta.
- Anonyymi
ja höpö höpö juttua taas...mitään ei ole ammuttu eikä kukaan ole ampunutkaan.
- Anonyymi
Näin on ja jos poliisi on tietoinen, eikä tee asialle mitään on kaikki ok,,onhan ?
- Anonyymi
Itse luulet ettei mutta minä kuulin ja piste.eikä ollut eka kerta.. Poliisi kävi paikalla, mutta tarkkojen ja ja analyyttisten tutkimusten mukaan tulivat siihen tulokseen ettei ole näin tähän aikaan yöstä aiheellista alkaa herättelemään viiden asunnon asukkaita. Ja tutkia tarkemmin.
Logiikkahan se on tuokin. - Anonyymi
Kyllä se laukaus kuului pitkälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on ja jos poliisi on tietoinen, eikä tee asialle mitään on kaikki ok,,onhan ?
Niin, eilen oli Turussa vastaava ammuskelu ja tutkinta ja kuulustelut hoidettiin lain mukaan niin kuin ne pitääkin hoitaa.
Jämsä on tämmönen kaverikerho - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse luulet ettei mutta minä kuulin ja piste.eikä ollut eka kerta.. Poliisi kävi paikalla, mutta tarkkojen ja ja analyyttisten tutkimusten mukaan tulivat siihen tulokseen ettei ole näin tähän aikaan yöstä aiheellista alkaa herättelemään viiden asunnon asukkaita. Ja tutkia tarkemmin.
Logiikkahan se on tuokin.Kuinka niin viiden asunnon, onhan siinä talossa asuntoja kaiken kaikkiaan 18 kappaletta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka niin viiden asunnon, onhan siinä talossa asuntoja kaiken kaikkiaan 18 kappaletta
Jos siel ei asu muis kämpis ketää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos siel ei asu muis kämpis ketää
Kyllä taitaa asua joka kämpässä
- Anonyymi
Kummastakohan talosta se ammunta kuului?
- Anonyymi
Ekasta.
- Anonyymi
Itse kuulin viime kesänä aamuyöllä koulunmäessä kaksi laukausta, mutta ajattelin että eihän ne voinut olla. Mutta oliko sittenkin..
- Anonyymi
Mikäli nämä viestit on faktoja nin mikä on peruste ettei paikallinen poliisi halua tehdä asioille yhtään mitään ? tää on nyt se suurin kysymys merkki.
- Anonyymi
Eivät tee mitään, kun ei mitään ampumista ole tapahtunutkaan eikä kukaan heille edes ilmoittanut ampumisesta.
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Sanon niin kuin Reinikaisessa " Luulen tietäväni, ei kun tota noin"
- Anonyymi
voi hyvänen aika! uskotteko te tosiaan että on ammuttu. ei sitten muuta keksitty konilasta?
- Anonyymi
Omilla mailla saa ampua. Hippejä harmittaa.
- Anonyymi
Jos joku vain laukesi äänekkäästi?
- Anonyymi
Normisti ainakin muuallapäin jos edes jokin sortin info aseesta saapuu poliisin tietoon, niin maija-auto ampaiseen selvittään kuka mitä missä milloin. jämsä lienee suuri poikkeus, tutemattomasta syystä ?
Ampuma aseen laukas ja toistuvasti ja eri aikoina, ei voi olla pelkästään perätöntä. - Anonyymi
kun mitään ei ole tapahtunutkaan koskaan! taas täällä saatu joku perätön juttu aikaseksi :D
- Anonyymi
No ei ollut perätön, kyllä kuului laukaus
- Anonyymi
Kauampa sinulla vei aikaa etsiä tämä paikka jonne pääsit kommentoimaan, kun aloitus on ollut 17.04.2022 klo 06:58 ja sinä kommentoit vasta 29.5.2022 klo 15.59. Heräsitkö talviuniltasi nyt vasta ampumiseen ja aloit kommentoimaan @@
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauampa sinulla vei aikaa etsiä tämä paikka jonne pääsit kommentoimaan, kun aloitus on ollut 17.04.2022 klo 06:58 ja sinä kommentoit vasta 29.5.2022 klo 15.59. Heräsitkö talviuniltasi nyt vasta ampumiseen ja aloit kommentoimaan @@
Nyt en ymmärrä kontekstia. Aloittaja on sama kuin kommentoija 17.4. Aloitushan on myös kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt en ymmärrä kontekstia. Aloittaja on sama kuin kommentoija 17.4. Aloitushan on myös kommentti.
En herännyt vaan olin asian tapahtuessa hereillä ja aamukahvia juomassa.
- Anonyymi
Tietyilla aloilla puuhaavat, miksi ? ette pidä pienempää möykkää? nimenomaan möykkääminen, pahoinpitelyt, uhkailut jne, kiinnittävät huomiota, vaikeuttan siten liiketoimintaa, eli puuhastelua.
- Anonyymi
Koska kemikaalit saavat pään sekaisin.
- Anonyymi
Höpöhöpö juttuja
- Anonyymi
On tuohon männyn kylkeen on ammuttu jalkajousen nuolikin. En tiedä kiinnostaako se poliisia. Luulisi jos seuraavat esim.tätä kirjoittelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä491857Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651658Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701388Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2111252Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321147- 1281145
- 781096
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141067Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057