Hyvänen aika

Anonyymi

Olit työssä kun tulin. Olit kontallasi mallinuken edessä, Hame puki sinua.
Lähestyin takaa päin. Mustiin verhotut sääret, olit houkuttelevan näköinen siinä nuken edessä, ollapa tuossa nuken paikalla.
Jatkoin kierrosta. Paljon meielenkiintoista tarjolla. Olit kohta edessäni jälleen. Kävelit vastaan ja osoitit mallinukkea sormella, tässä olisi ilmainen nainen sinulle
Mistäs nyt tuulee, mietin. Vihjaisiko itsestään?
Hän oli ymmärtääkseni naimisissa, eikä enää ihan nuori hupakko.
Vastasin että hyvä juttu, olen katsellut sitä jo hetken aikaa, ja olen kovasti kiinnostunut. Mahtaisitko lainata sitä tai vuokrata?
Katsoit hitaasti, ja sipsuttelit ilmeettömästi pois.
Olit aina täysi arvoitus, ilmeetön ja hymytön, mutta se jokin siellä sisällä oli mikä näkyi ja tuntui.
Jatkoin kierrosta.
Kohta olit jälleen edessäni. Puhuit jonkun kanssa puhelimessa, tai olit puhuvinasi. Kuuluvasti sanoit että kyllä mä ainakin rakastan sitä, ja haluaisin seuraa...
Siinä se tuli, hän on halukas.
Hän katsoi minua puhuessaan, joten se oli minulle, kuinkas muuten.
Astuin hänen luokseen, olisiko sinulla lainata kynää?
Kirjoitin puhelinnumeroni ja ojensin sen hänelle.
Sanoin, että jos haluat lainata sitä ilmaista nukkea joku ilta, niin soita minulle pian. Odotan soittoasi.
Katsoit pitkään ja ilmeettömästi.
Lähellä oli asiakkaita joten kävelin ulos.
Hyvä että autolle pääsin kun puhelin soi.
Voisin lähteä mukaasi.

8

3982

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olimme pesytyneet ja vietimme iltaa. Kävelit pikkuhousuissa viereeni ja kumarruit silittämään koiraa.
      Se oli kaunis kutsu. Houkutteleva kaunis pylly ohuissa pikkuhousuissa kohosi edessäni, vain komenkymmenen sentin päässä elimestäni. Katsoin kiihottuneena miten ohut kangas paljasti tarkasti ääriviivat, turpeat häpyhuulet ja vaon, johon kangas yritti halukkaasti uppoutua.
      Tiesin että se on testi, testaat minua että käynkö kiinni. Pakko myöntää että tilanne oli äärettömän vaikea.
      Kädet lähtivät jo halun voimasta liikkeelle, onneksi olit kumarassa etkä nähnyt sitä. Sain kuin sainkin pysäytettyä käden, joka oli juuri tunkeutumassa silittämään kutsuvana aukeavaa lemmen temmellyskenttää.
      Ei ollut lupaa.

• Anonyymi

Tiesit että tämä oli testi.

• Anonyymi

Tulit perääni puolijuoksua isoon markettiin. Pitkä ruskea villakangastakkisi oli auki ja herkullinen vartalosi avautui silmieni alle. Olet ikäiseksesi pantavan näköinen. Hameesda.
      Katseesi harhaili, etsit minua. Olin kassajonossa ja katsoin hymy suupielessä. Tulit tosiaan.
      Vinkkasin että odotan kauppakäytävän kahviossa.
      Hetken päästä tulit. Hiuksesi olivat sekaisin.
      Olipa hyvä kun näin sinut, minulla olisi yksi homma.
      Sanoin että niin kai. Mihin mennään, teille vai mennäänkö motelliin? Katsoit vähän loukkaantuneen oloisena.
      No seksiähän sinä haluat, ja se sopii mainiosti. Saat sitä niin paljon kuin haluat.
      Mennään jo...

• Anonyymi

Tämä taisi olla trilogia.

• Anonyymi

Speden löpinöitä taas kerran buaahaa

• Anonyymi

Pata etsii sinistä kattilankantta.

• Anonyymi

Mielenkiintoinen työ, ei vaadita paljon.

• Anonyymi

Speden löpinöitä taas kerran buaahaa

Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      90
      8546
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      42
      4748
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      41
      4421
    4. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      46
      2623
    5. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      99
      1500
    6. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      40
      1306
    7. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1256
    8. Heräsin taas sinä mielessä

Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      64
      1162
    9. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      39
      1160
    10. Kannattaa toimia yleisesti ottaen

Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo
      Ikävä
      167
      1100
    Aihe