Olit työssä kun tulin. Olit kontallasi mallinuken edessä, Hame puki sinua.
Lähestyin takaa päin. Mustiin verhotut sääret, olit houkuttelevan näköinen siinä nuken edessä, ollapa tuossa nuken paikalla.
Jatkoin kierrosta. Paljon meielenkiintoista tarjolla. Olit kohta edessäni jälleen. Kävelit vastaan ja osoitit mallinukkea sormella, tässä olisi ilmainen nainen sinulle
Mistäs nyt tuulee, mietin. Vihjaisiko itsestään?
Hän oli ymmärtääkseni naimisissa, eikä enää ihan nuori hupakko.
Vastasin että hyvä juttu, olen katsellut sitä jo hetken aikaa, ja olen kovasti kiinnostunut. Mahtaisitko lainata sitä tai vuokrata?
Katsoit hitaasti, ja sipsuttelit ilmeettömästi pois.
Olit aina täysi arvoitus, ilmeetön ja hymytön, mutta se jokin siellä sisällä oli mikä näkyi ja tuntui.
Jatkoin kierrosta.
Kohta olit jälleen edessäni. Puhuit jonkun kanssa puhelimessa, tai olit puhuvinasi. Kuuluvasti sanoit että kyllä mä ainakin rakastan sitä, ja haluaisin seuraa...
Siinä se tuli, hän on halukas.
Hän katsoi minua puhuessaan, joten se oli minulle, kuinkas muuten.
Astuin hänen luokseen, olisiko sinulla lainata kynää?
Kirjoitin puhelinnumeroni ja ojensin sen hänelle.
Sanoin, että jos haluat lainata sitä ilmaista nukkea joku ilta, niin soita minulle pian. Odotan soittoasi.
Katsoit pitkään ja ilmeettömästi.
Lähellä oli asiakkaita joten kävelin ulos.
Hyvä että autolle pääsin kun puhelin soi.
Voisin lähteä mukaasi.
Hyvänen aika
8
3966
Vastaukset
- Anonyymi
Olimme pesytyneet ja vietimme iltaa. Kävelit pikkuhousuissa viereeni ja kumarruit silittämään koiraa.
Se oli kaunis kutsu. Houkutteleva kaunis pylly ohuissa pikkuhousuissa kohosi edessäni, vain komenkymmenen sentin päässä elimestäni. Katsoin kiihottuneena miten ohut kangas paljasti tarkasti ääriviivat, turpeat häpyhuulet ja vaon, johon kangas yritti halukkaasti uppoutua.
Tiesin että se on testi, testaat minua että käynkö kiinni. Pakko myöntää että tilanne oli äärettömän vaikea.
Kädet lähtivät jo halun voimasta liikkeelle, onneksi olit kumarassa etkä nähnyt sitä. Sain kuin sainkin pysäytettyä käden, joka oli juuri tunkeutumassa silittämään kutsuvana aukeavaa lemmen temmellyskenttää.
Ei ollut lupaa. - Anonyymi
Tiesit että tämä oli testi.
- Anonyymi
Tulit perääni puolijuoksua isoon markettiin. Pitkä ruskea villakangastakkisi oli auki ja herkullinen vartalosi avautui silmieni alle. Olet ikäiseksesi pantavan näköinen. Hameesda.
Katseesi harhaili, etsit minua. Olin kassajonossa ja katsoin hymy suupielessä. Tulit tosiaan.
Vinkkasin että odotan kauppakäytävän kahviossa.
Hetken päästä tulit. Hiuksesi olivat sekaisin.
Olipa hyvä kun näin sinut, minulla olisi yksi homma.
Sanoin että niin kai. Mihin mennään, teille vai mennäänkö motelliin? Katsoit vähän loukkaantuneen oloisena.
No seksiähän sinä haluat, ja se sopii mainiosti. Saat sitä niin paljon kuin haluat.
Mennään jo... - Anonyymi
Tämä taisi olla trilogia.
- Anonyymi
Speden löpinöitä taas kerran buaahaa
- Anonyymi
Pata etsii sinistä kattilankantta.
- Anonyymi
Mielenkiintoinen työ, ei vaadita paljon.
- Anonyymi
Speden löpinöitä taas kerran buaahaa
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841656Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691561Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711298Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691272- 56887
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65853- 41836
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791