Jäätelökioskit aukeevat pian

Anonyymi

Oltiin pääsiäiskävelyll perheen kanssa, ja kaupungille oli tuotu jäätelökioskeja. Kohta alkaa taas miehen vienti, kun kaikki hiprakassa olevat naikkoset ryntäävät jäätelökioskeille vikittelemään toisten mieheiä. Näin tapahtuu joka kevät ja kesä. Siellä ne istuu ja flirttailee toisten miesten kanssa. Ei kannata laittaa miestä yksin kipsalle, voi olla ettei palaa sieltä. Naikkoset kyselee tulta, ne kyselee kuulumisia ja iskee silmää, ja haluaa toisten miehet.
Meillä mies ei käy yksin kipsalla, vaan me mennään koko perhe, vaikkei se auta, huutelee siellä ja pyytelee meistä soittoravintolaan.

Siellä viedään kipsalla toisten mieheiä, on ne hävyttömiä naikkoset. Menisivät lähipuistoon, siellä istuu vapaita miehiä.

15

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eilen jäätelö kioskillla taas viisi vapaata naikkosta pyöri mun meihen ympärillä.. kyseli kelloa ja mitä mies tyyliin. Yrittävt iskeä perheellisen miehen, kenties soittoravintolaan viedäkseen j. Hah, me vaan nauroimme että kylläpä kehtaavat pienessä sievässä iske jäätelökioskilla.
      Sanoinkin että emme enää tule tänn keskikaupunkile koska naiset käy villinä miesten kimppuun, miksip itää ottaa ja viedä perheellinen mies, siiderissä kyllä kehtaa, ja keikistellä.
      Älkää menkö jäätelökioskille sieltä miehet viedään, ja näin.
      Ostimme kaupasta jäätelöä, ja siellä ei kukaan käynyt miehei kimppuun.
      Onneksi elokuussa viedään kioskit polis, ei tavi pelätä että kun menet jäätelö ostamaan niin kihertäviä minihameisia siiderinaisia tulee ja iskee miehen jos toisenkin.

    • Anonyymi

      Eilen taas jäätelökiskilla oli

      simpsakoita naisia vahtimassa perheellisiä meihiä . Siellä minimekkoissa ja hiprakassa, kyseltiin kelloa... soittoravintolaan kai menossa ja yrittivät viittä perheellistä miestä iskee.

      Ei kannata mennä jäätelökioskille tai ainakaan laittaa meistä yksin, voi olla että mie sjää sille tielle.
      Mikä muuten kiinnostaa perheellisissä miehissä?
      Onneksi nämä miehet nauroivat ja ihmettelivät vaan että hyvä etteivät naiset kimppuu käyneet.

    • Anonyymi

      Kyllähän se jäätelökesää muistellessa tulee jano kieleen!

    • Anonyymi

      Jääelökioskilla on koha kuhinaa
      kun ne avautuvat ja vapaat naiset kiehnäävät siellä varattuja miehiä. Siellä ne , uhiprakassa iskevät toisten meihet ja lasten isät. Monena kesänä menimme perheenä jäätelök ieskille niin jo tulivat naiset tulta kysyyn ja vinkkaa miehelle silmää. Omituisia. Miehiä löytyy viereisistä puistoista, valinnan varaa on. En tajua miksi pitää iskee toisten mies.
      Onneksi mun mies vaan nauroi ja ihmetteli et on röyhkeitä.
      Mä en edes laske mun miestä jäätelökioskeille ilman meitä, vaikka mtiä se auttaa minihamenaiset siellä päivystää miehiä.

      Ajatella että jäätelökkioskit on nykyisin niin suosittuja iskupaikkoja, että ihan ihmetyttää. Mun mies ei moiseen sorru, sanookin että oo ainoa jota rakastan koska olen niin kaunis.
      Menkää naiset muualle iskeen, varatut miehet on varattuja, ei ne lähde hiprakkanaisten mukaan.
      Onhan se kurja kun ei ole sitä miestä, mutta mitä olette semmoseia, käyttäytykää ja hankkikaa elmä.

    • Anonyymi

      Olipa surkea aloitus! kyllä aloiten tekijän avioliitto on huono,kärsi kirjoitaja mustasukaisuus,heikosta itsetunosta,luuloista,kuvitelmista.Terveelle ihmiselle ,tervessä parisuhtessa , avo-tai aviolitossa kukaan ei tuolaista edes kuvitele unissaan.T: Itä-Helsinki lähiön vanha-akka.

      • Anonyymi

        Taidat itse olla silä jäätelä kioskilla rikkomasa perheitä.
        Kaikkea nuo sutturat ittestää kuvuttelevat.


    • Anonyymi

      Näin käy aina. Minä en ole miestäni päästänyt jäätelökieoskille vuosiin, ja vielä se tuossa pyörii, se mies. Onneksi. Nauramme moisille sutturoille.. Yleensä minä haen jäätelöt, kun kipsoilla ei miehiä oikein näy, voin mennä. Kyllä siellä siilauksia kuulee mutta minä vähät välitän.

      Mun mies on niin komee että aina kun olemme iltakävelyllä, kauhee lauma seuraa pesässä, kerran mentiin piiloon että saatiin karistettua kannoilta naikkoset. On se kumma että varattuja miehiä metsästävät, en ymmärrä.

    • Anonyymi

      Kohta o taas jäätelökiskatv auki
      sitten on taas meihen nielijöitä! Naikkoset piirittävät miehet jotka oottaa jätskikioskin jonossa ja yrittää iskee pikkukännissä ja pyytää tulta.

      Minun miehellenäkin olisi paljon ottajia ja paikalleni tuloijoita, joten tarkkana pitä olla, yleensä mennään koko perheen voimin jäätelöä ostamaanmutta tulevat silti lirkuttelemaan. Monesti on olllut pitempi jono mun miehen luokse kuin jäätelähakemaan, niin on monelle, miesheni kyllä nauraa ja ihmettelee että onpa naisia, joten olemmekin sopineet että hän ei usein mene jäätelökiöskille yksin, muuten joku nappaa hänet aivan varmasti.

      Monet halusi olla minö sanovatkin että oet onnenihminen kun olet saanut miehen jotka kikki kaupugissa havittelee.

      Totta, muttei saa mies sanoo ettei voisi kuvitellakkaan että vaihtaisi mut ja lapset, vapaat naikoset on vuosia jo yrittäneet, vielä ei onnitu eikä koskaan.

    • Anonyymi

      Vappuna tulee jäätelökoskit katukuvaan. Kannattaa olla varuillaan kaikkien naisten, meisvon helpponakki ja vaihtaa usein vaimon ja ottaa lapsilleen uuden äitin , kun viahtaa entinen vaimo n sutturoihinei.
      Minäkin en päästä miestä yksi jäätelökioskilla, siellä ne pahimat naiset ovat, kännissä ja minihameissa. Varokaa . Muuten rommijäde on parasta.

    • Anonyymi

      Minusta mieheille ja naisille pitää olla eri kioskit. Tai niin ettei naikkoset saa ostaa jäätelöä ollenkaan. Juokoot ne menovettä.

      • Anonyymi

        Ja "yksin huolta jolla, lastensuojelun viranomaisilla" porttikielto pysyvästi kioskeihin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja "yksin huolta jolla, lastensuojelun viranomaisilla" porttikielto pysyvästi kioskeihin..

        Poistetaan kaikki jäätelökipsat , ostakaa jätskinne kaupasta, voihan sielläkin olla vaarallisia miekkosia ja naikkosia, pitää vaan varota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poistetaan kaikki jäätelökipsat , ostakaa jätskinne kaupasta, voihan sielläkin olla vaarallisia miekkosia ja naikkosia, pitää vaan varota.

        Ja "yksinhuoltajila, lastensuojelun viranomaisilla" porttikielto pysyvästi kauppoihin ja jäätelöön..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja "yksinhuoltajila, lastensuojelun viranomaisilla" porttikielto pysyvästi kauppoihin ja jäätelöön..

        Lopetetaan koko jäätelön valmistus, myöskään sitä ei saa tuoda ulkomailta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopetetaan koko jäätelön valmistus, myöskään sitä ei saa tuoda ulkomailta.

        Ja "yksinhuoltajila, lastensuojelun viranomaisilla" porttikielto pysyvästi kauppoihin, ulkomaille ja jäätelöön.. Lopetetaan "yksinhuoltajat ja lastensuojelun viranomaiset"


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4688
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4203
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2785
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      209
      1817
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1357
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1233
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1212
    Aihe