Oon parin viikon päästä 13 vuotias. Itsetyydytän aina illalla omassa sängyssä mutta entiiä uskallanko tehdä sitä ilman pikkareita. Hieron aina pikkareitten päältä pimppiäni ja se tuntuu hyvältä mutta en uskalla ilman, koska pelkään että jotain tulisi lakanoille😅 Tuleeko itsetyydytyksestä jotain lakanoille?? Tai sattuuko se että hieroo pillua ilman pikkareita/työntää sormet johonkin sisään?
Itsetyydytys!!
Anonyymi
3
993
Vastaukset
- Anonyymi
Pelko pois , luonnollinen asia .
- Anonyymi
Oon itte saman ikänen (melkein 13 tyttö) ja ilman alkkareita tuntuu vaan paremmalta. Eikä tuu mitään lakanoille :)
- Anonyymi
Joo just tää!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991