Olen miettimässä hiiriä joten tässä muutamia kysymyksiä:
1.kuinka monta senttiä hiiret tarvitsevat purua?
2.Voiko hiiri asua esim jyskin 59cm pitkä, korkeus 39cm ja leveys 39cm. Sillä asun kahdessa eri kodissa viikottain niin muovilaatikkoa olisi kevyempi kuljettaa aina paikasta toiseen.
3. Voiko hiiri asua kahdessa eri kodissa viikottain.?
Kysymyksiä hiiristä
2
477
Vastaukset
- Anonyymi
Tuon kokoinen asumus kelpaisi yksinäiselle urokselle, MUTTA muovilaatikosta hiiri jyrsii itsensä ulos. Nuo eivät ole hiirille sopivia, ellei niitä modaa ihan viimeisen päälle niin, että metalliverkko ja -listat estävät saamasta muovista mistään kohtaa otetta hampailla.
Tuollainen liikuttelu viikoittain saattaa olla vähän epäreilua saaliseläimelle, joka on luonnostaan herkästi stressaantuva. Omassa asumuksessa liikuttelu saattaisi helpottaa, mutta vähän hankalahan sopivan kokoista asumusta on kiikutella koko ajan eestaas. - Anonyymi
Hei pahoittelut että laitan nyt kun kysymyksestä on noin vuosi! Voiko hiiri asua siis muovi laatikossa jos sitä fiksua sen verran ettei saa purkua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736