Päivää aikaisemmin se oli täydessä terässä. Mikä meni rikki.
Kannettavan tietokoneen akku romahti ja lakkasi toimimasta
20
1051
Vastaukset
- Anonyymi
No, osta uus akku, sillä se korjaantuu !
- Anonyymi
Windows päivitys vie akunkeston! Varsinkin w11 päivitys ja akunkesto meni akunkeato mulla puoleen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windows päivitys vie akunkeston! Varsinkin w11 päivitys ja akunkesto meni akunkeato mulla puoleen!
Sama huomio!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaista se on! Mitei, kannataisiko loupua windowsista kokonaan!
- Anonyymi
Windows tuntuu tuhoovan akutkin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
w11 tuhoo akunkeston!
- Anonyymi
Tarkista ensin ettei siinä ole pullistumia/halkeamia.
- Anonyymi
Tarkista ensin että windows ei ole koneessa!
- Anonyymi
> Mikä meni rikki.
Akku.- Anonyymi
Kennot vai jokin muu
- Anonyymi
Windows tuhos akun!
- Anonyymi
Kätevä ihminen vaihtaa rikki menneen kennon.
- Anonyymi
Olisko syy windowsin päivitys.
- Anonyymi
On se! Olen huomannut.
- Anonyymi
Poista windows!
- Anonyymi
Mikä hyvänsä laite menee rikki kun sen pudottaa lattialle. Olipa kuinka uusi hyvänsä.
- Anonyymi
Pari päivää myöhemmin akku elpy täysin. On tää....
- Anonyymi
Akun liuokset valui takaisin paikoilleen.
- Anonyymi
Akku on nyt toiminut täysin.
- Anonyymi
Kyllä minulle ilmotaa konen akku on lopussa vaihda uuteen.olen vähän käytävä konetani en kanna ukananijoten piuhat on seinäsä koko ajan kun konella.ei mitän ongelmia sen käytössä vaikka rivaa näytöllä kun yhteys nettin vaihda akku.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1797422
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes853262- 572325
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se691482Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3691434- 571353
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201316Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171071Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841028