Päivää aikaisemmin se oli täydessä terässä. Mikä meni rikki.
Kannettavan tietokoneen akku romahti ja lakkasi toimimasta
20
1076
Vastaukset
- Anonyymi
No, osta uus akku, sillä se korjaantuu !
- Anonyymi
Windows päivitys vie akunkeston! Varsinkin w11 päivitys ja akunkesto meni akunkeato mulla puoleen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windows päivitys vie akunkeston! Varsinkin w11 päivitys ja akunkesto meni akunkeato mulla puoleen!
Sama huomio!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaista se on! Mitei, kannataisiko loupua windowsista kokonaan!
- Anonyymi
Windows tuntuu tuhoovan akutkin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
w11 tuhoo akunkeston!
- Anonyymi
Tarkista ensin ettei siinä ole pullistumia/halkeamia.
- Anonyymi
Tarkista ensin että windows ei ole koneessa!
- Anonyymi
> Mikä meni rikki.
Akku.- Anonyymi
Kennot vai jokin muu
- Anonyymi
Windows tuhos akun!
- Anonyymi
Kätevä ihminen vaihtaa rikki menneen kennon.
- Anonyymi
Olisko syy windowsin päivitys.
- Anonyymi
On se! Olen huomannut.
- Anonyymi
Poista windows!
- Anonyymi
Mikä hyvänsä laite menee rikki kun sen pudottaa lattialle. Olipa kuinka uusi hyvänsä.
- Anonyymi
Pari päivää myöhemmin akku elpy täysin. On tää....
- Anonyymi
Akun liuokset valui takaisin paikoilleen.
- Anonyymi
Akku on nyt toiminut täysin.
- Anonyymi
Kyllä minulle ilmotaa konen akku on lopussa vaihda uuteen.olen vähän käytävä konetani en kanna ukananijoten piuhat on seinäsä koko ajan kun konella.ei mitän ongelmia sen käytössä vaikka rivaa näytöllä kun yhteys nettin vaihda akku.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481281- 1581097
- 61987
- 8782
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli180771Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27766Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51751- 11739
- 346718
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78675