mitä tarkoittaa pumpui, mutta sillä on toinenkin merkitys, mikä se toinen merkitys on. By NumBall HHN 61v.
Jokainen varmaan tietää
28
410
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedän mutta en kerro, katsotaan tietääkö pattayaan rakastuneet.
- Anonyymi
Bumba oppinut kaksi asiaa viikossa ja joku vielä kehtasi sanoa ettei vanha koira opi uusia temppuja. Ensimmäisenä oppi että durian haisee pahalle hotellissa ja toiseksi kuuli olevansa lihava. https://imgbb.com/DgYMZ7t Mutta oman kertomansa mukaan tuossa ei ole lainkaan rasvaa vaan hän on kovassa kunnossa, jopa ylikunnossa.
Täytyy vaan tuosta ylikunnosta hieman valaista Bumbaa, mitä se tarkoittaa.
Ylikunnossa ihmisen autonomisen hermoston tasapaino horjuu. Yleisesti puhutaan sympaattisesta ja parasympaattisesta ylikunnosta. Sympaattisessa ylikunnossa ihmisen sympaattinen hermosto eli kansanomaisemmin stressihermosto käy ylikierroksilla. Tällöin sykkeet ovat korkealla, ihminen on väsynyt ja rauhaton. Parasympaattinen ylikunto oireilee taas päinvastoin: sykkeet eivät nouse rasituksessa, henkilö on flegmaattinen, masentunut ja välinpitämätön. Sympaattinen ja parasympaattinen ylikunto voivat esiintyä myös yhtä aikaa.
"Ylikunnon oireet voidaan jakaa fyysisiin ja psyykkisiin. Fyysisiin kuuluvat muun muassa suorituskyvyn lasku, voimattomuus, lihasarkuus, lisääntynyt hikoilu, kohonnut lepoverenpaine, vapina, rytmihäiriöt, heikentynyt unensaanti tai yliuneliaisuus, heikentynyt tai suurentunut ruokahalu, kohonnut lepopulssi, korkea tai liian matala palautumissyke, kuumeilu ja huonontunut vastustuskyky. Psyykkisiin oireisiin kuuluvat masennus, flegmaattisuus, välinpitämättömyys, hermostuneisuus, jännittyneisyys, hämmennys, pelko, ahdistus, ärtyneisyys ja oudot mielihalut"
Uskon ihan täysin että Hua Hinin mies on ylikunnossa. Oireet täsmää.- Anonyymi
Tämä takia durianille on annettu nimeksi kuolemanhedelmä, taas opit resu uuden asian,
- Anonyymi
Ei ole ollenkaan kiva tuo ylikunto. En suosittele kellekään. Siihen tilaan voi joutua hyvin nopeastikin vaikkapa töissäkin.
Yleensä se tulee siitä kun ravinto ja lepo eivät riitä palauttamaan kroppaa jostakin suoritteesta, oli se suorite sitten kestänyt pidempään tai lyhempään. Kroppa ei siis yksinkertaisesti enää toimi.
Kun autonominen hermosto alkaa kenkkuilemaan, kaikki menee sekaisin. Leposyke voi olla 150, saatat täristä, jalat ei enää toimi, palelee ja silti voit hikoilla, särkee sieltä sun täältä, on nielemisvaikeusia ja mikään ei tunnu auttavan.
Tuohon joutuakseen ei tosiaan tarvi olla juossut maratonia päivittäin, vaan mitä matalampi lähtökunto, niin sitä pienempi äkillinen rasitus voi sen laukaista. Jos on makoillut vaikkapa kuukauden tekemättä mitään ja sitten tekee täyden päivän ruumiillisia töitä sisällä tai ulkona, niin se saattaa riittää.
Siksipä suositellaan aina aloittamaan liikunta rauhallisesti ja huomioimaan lepo ja ravinto ja kiinnittämään huomiota siihen ravinnon sisältöön. Kroppa haluaa takaisin menetetyn energian, nesteytyksen, suolat, kivennäiset, elektrolyytit ja hiilarit ensimmäisenä.
Olut on valittu tieteellisesti monta kertaa parhaaksi palautumisjuomaksi rasituksesta, mutta vain tiettyyn rajaan saakka. Ehkä kuitenkin on fiksumpaa vetää jotakin heraproteiinijuomaa tai Gatorrade ensimmäiseksi, tai pari kananmunaa reippaalla suolalla.
Jos olo ei ala kohenemaan ja voimat palautua 1-2 päivässä niin se on lasarettireissu. Tilanteen voi kuitenkin ehkäistä olemalla riehumatta äkkiseltään ja kuulostelemalla kroppaa mitä se tarvii jaksaakseen ja paljonko se tarvii lepoa.
Kun kaikki on balanssissa, ei mene kroppa maitohapoille eikä kolota mistään, ei tykyttele ja sitä nukkuu hyvin.
Vain huippu-urheilijoiden on pakko elää siinä rajoilla ja löytää ne omat rajansa. Muuten ei löydä omaa parasta suorituskykyään. Tavallisella pulliaisella on aikaa huilailla, jos tarve vaatii riehumisen seurauksena.
Kuntopiikin ajoittaminen johonkin kisoihin on tarkkaa hommaa. Ei saa mennä överiksi eikä alisuorittamiseksi. Nuorille se on varsinkin vaikeaa, kun kroppa muuttuu ja kokemusta ei ole vielä riittävästi.
Tuosta tuli mieleen että onnittelut Alisa Vainiolle hienosta puolimaratonista! Exän sukulaistyttöjä ja Suomen naisten toivoja tulevaisuudessa.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ollenkaan kiva tuo ylikunto. En suosittele kellekään. Siihen tilaan voi joutua hyvin nopeastikin vaikkapa töissäkin.
Yleensä se tulee siitä kun ravinto ja lepo eivät riitä palauttamaan kroppaa jostakin suoritteesta, oli se suorite sitten kestänyt pidempään tai lyhempään. Kroppa ei siis yksinkertaisesti enää toimi.
Kun autonominen hermosto alkaa kenkkuilemaan, kaikki menee sekaisin. Leposyke voi olla 150, saatat täristä, jalat ei enää toimi, palelee ja silti voit hikoilla, särkee sieltä sun täältä, on nielemisvaikeusia ja mikään ei tunnu auttavan.
Tuohon joutuakseen ei tosiaan tarvi olla juossut maratonia päivittäin, vaan mitä matalampi lähtökunto, niin sitä pienempi äkillinen rasitus voi sen laukaista. Jos on makoillut vaikkapa kuukauden tekemättä mitään ja sitten tekee täyden päivän ruumiillisia töitä sisällä tai ulkona, niin se saattaa riittää.
Siksipä suositellaan aina aloittamaan liikunta rauhallisesti ja huomioimaan lepo ja ravinto ja kiinnittämään huomiota siihen ravinnon sisältöön. Kroppa haluaa takaisin menetetyn energian, nesteytyksen, suolat, kivennäiset, elektrolyytit ja hiilarit ensimmäisenä.
Olut on valittu tieteellisesti monta kertaa parhaaksi palautumisjuomaksi rasituksesta, mutta vain tiettyyn rajaan saakka. Ehkä kuitenkin on fiksumpaa vetää jotakin heraproteiinijuomaa tai Gatorrade ensimmäiseksi, tai pari kananmunaa reippaalla suolalla.
Jos olo ei ala kohenemaan ja voimat palautua 1-2 päivässä niin se on lasarettireissu. Tilanteen voi kuitenkin ehkäistä olemalla riehumatta äkkiseltään ja kuulostelemalla kroppaa mitä se tarvii jaksaakseen ja paljonko se tarvii lepoa.
Kun kaikki on balanssissa, ei mene kroppa maitohapoille eikä kolota mistään, ei tykyttele ja sitä nukkuu hyvin.
Vain huippu-urheilijoiden on pakko elää siinä rajoilla ja löytää ne omat rajansa. Muuten ei löydä omaa parasta suorituskykyään. Tavallisella pulliaisella on aikaa huilailla, jos tarve vaatii riehumisen seurauksena.
Kuntopiikin ajoittaminen johonkin kisoihin on tarkkaa hommaa. Ei saa mennä överiksi eikä alisuorittamiseksi. Nuorille se on varsinkin vaikeaa, kun kroppa muuttuu ja kokemusta ei ole vielä riittävästi.
Tuosta tuli mieleen että onnittelut Alisa Vainiolle hienosta puolimaratonista! Exän sukulaistyttöjä ja Suomen naisten toivoja tulevaisuudessa.
T 2010Miksi sinä laittelet tuota tuubaa, en minä tarvitse tuollaisia olen varsin hyvä kuntoinen kävelin 40 asteen helteessä 8 kerrokseen, eikä mitään ongelmia, se riittää minulle, riittäisi jo neljänteen kerrokseenkin. mitä muuta se pompui tarkoittaa vai etkö teidä, voit varmaan kysyä vaimoltasi jos ei ole jo laittanut sinua pihalle, älä huoli kyllä sinä aina pattayalta toisen löydät, jos nyt vaimoa on sinulla koskaan ollutkaan.
Otanpa vielä kantaa tuohon bipoon, jossa toisella avauksessa kirjoittelit, se ei ole sairaus edes, vaan elämäntapa jonka kanssa pitää oppia elämään, se on yleensä luovien ihmisten ongelma, depressiota ei toivo kenellekään, samoin maniaa, puhun tietysti kaksisuuntainen tyyppi kaksi tyyppi yksi on huomattavasti hankalampi, ja vaatii yleensä sairaalahoitoa. Tyyppi kauden kanssa pärjää kun sen ottaa huomioon elämässään, että hypomaniassa saattaa tehdä typeriä päätöksiä, joita katuu kun hypomania helpottaa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T 2010Rasituksen kestokyky on yksilöllistä ja myös iästä riippuvaista. Sairaudet rasittaa myös ja siksi heikossa kunnossa olevat ei kestä rasitusta samalla tavalla kuin terveet. Siksi puhutaan "työikäisistä" ihmisistä. Jotkut porskuttaa päälle kasikymppiseen ja jotkut hyytyy jo viisikymppisenä. Syyt vaihtelee ja sattumalla on osuutensa. Työkaverilla räjähti harrasteissa iso rengas vieressä, tuli pahan tinnitus ja kuulonalenema, meni yöunet ja sitten meni muu terveys sitä kautta. Sairaseläkkeelle 33 vuotiaana. Fyysisillä aloilla ei kyllä kasikymppisiä enää nähdä seitsemästä neljään, mutta yritysjohtajina, neuvoksina ja professoreina yms kyllä.
Ei ole kuulema terveellistä herätä kellonsoittoon ainakaan ennen kymmentä, sanovat tutkijat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä laittelet tuota tuubaa, en minä tarvitse tuollaisia olen varsin hyvä kuntoinen kävelin 40 asteen helteessä 8 kerrokseen, eikä mitään ongelmia, se riittää minulle, riittäisi jo neljänteen kerrokseenkin. mitä muuta se pompui tarkoittaa vai etkö teidä, voit varmaan kysyä vaimoltasi jos ei ole jo laittanut sinua pihalle, älä huoli kyllä sinä aina pattayalta toisen löydät, jos nyt vaimoa on sinulla koskaan ollutkaan.
Otanpa vielä kantaa tuohon bipoon, jossa toisella avauksessa kirjoittelit, se ei ole sairaus edes, vaan elämäntapa jonka kanssa pitää oppia elämään, se on yleensä luovien ihmisten ongelma, depressiota ei toivo kenellekään, samoin maniaa, puhun tietysti kaksisuuntainen tyyppi kaksi tyyppi yksi on huomattavasti hankalampi, ja vaatii yleensä sairaalahoitoa. Tyyppi kauden kanssa pärjää kun sen ottaa huomioon elämässään, että hypomaniassa saattaa tehdä typeriä päätöksiä, joita katuu kun hypomania helpottaa...Olet selvästi onnistunut kusettamaan itseäsi monessakin asiassa, kuten kiistämällä mielenterveysongelmasi ja fyysisten ongelmiesi todelliset syyt, mutta et sinä kuseta kyllä ketään muuta.
Hyväkuntoinen on yhdyssana ja sinä olet kaukana hyvästä kunnosta. Jos kategoria alkaa liikuntakyvyttömästä, niin sinä olet siinä seuraavana kohdassa heikko-välttävä.
Olen aivan varma, että et saa yhtäkään leukaa, et saa edes viittä punnerrusta, et saa minuutissa kuin muutaman epäpuhtaan vatsalihasliikkeen ja et pääse Cooperin testissä yli kilometriä, joka on todella surkea tulos.
Kuntoa ei mitata portaissa lyllertämällä eikä helteellä ole mitään merkitystä niin lyhytkestoisessa suorituksessa. Ota vaimo reppariin ja mene viisi kertaa neljänteen kerrokseen ilman slaagia ja läähättämistä, niin silloin olet ihan ok kunnossa.
Minua ottaa se tuossa päähän, että jotkut meistä on tehnyt valtavasti elämänsä aikana töitä oman hyvinvoinnin ja kunnon eteen ja urheilijat vielä paljon enemmän, ja sitten joku sohvaperuna-porsas tulee ja julistaa itsensä kovakuntoiseksi.
Jos olisit rehellinen itsellesi, tunnustaisit olevasi hedonisti laiskottelija, joka on repsahtanut erittäin heikkoon kuntoon omien valintojensa ja laiskan luonteensa vuoksi sairasteluun saakka.
T 2010
PS: Vaimo ei ole mikään kodinkone, omaisuus eikä saavutus, vaikka niin kuvitteletkin. Hänkin on ihminen ja suhde on kahden kauppa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet selvästi onnistunut kusettamaan itseäsi monessakin asiassa, kuten kiistämällä mielenterveysongelmasi ja fyysisten ongelmiesi todelliset syyt, mutta et sinä kuseta kyllä ketään muuta.
Hyväkuntoinen on yhdyssana ja sinä olet kaukana hyvästä kunnosta. Jos kategoria alkaa liikuntakyvyttömästä, niin sinä olet siinä seuraavana kohdassa heikko-välttävä.
Olen aivan varma, että et saa yhtäkään leukaa, et saa edes viittä punnerrusta, et saa minuutissa kuin muutaman epäpuhtaan vatsalihasliikkeen ja et pääse Cooperin testissä yli kilometriä, joka on todella surkea tulos.
Kuntoa ei mitata portaissa lyllertämällä eikä helteellä ole mitään merkitystä niin lyhytkestoisessa suorituksessa. Ota vaimo reppariin ja mene viisi kertaa neljänteen kerrokseen ilman slaagia ja läähättämistä, niin silloin olet ihan ok kunnossa.
Minua ottaa se tuossa päähän, että jotkut meistä on tehnyt valtavasti elämänsä aikana töitä oman hyvinvoinnin ja kunnon eteen ja urheilijat vielä paljon enemmän, ja sitten joku sohvaperuna-porsas tulee ja julistaa itsensä kovakuntoiseksi.
Jos olisit rehellinen itsellesi, tunnustaisit olevasi hedonisti laiskottelija, joka on repsahtanut erittäin heikkoon kuntoon omien valintojensa ja laiskan luonteensa vuoksi sairasteluun saakka.
T 2010
PS: Vaimo ei ole mikään kodinkone, omaisuus eikä saavutus, vaikka niin kuvitteletkin. Hänkin on ihminen ja suhde on kahden kauppa.Niinkö en minä ole sinun uskomisiesi tarpeessa, usko mihin haluat, kovasti sinua kalvaa sana ylikunto tai hyväkuntoinen, en ole koskaan edes miettinyt olenko hyväkuntoinen vai en, eteenpäin mennään, ja pystyn elämään sellaista elämää kuin haluan, faijani ja mutsini kuolivat 73-75 vuotiaina, en ole edes heistä miettinyt olivatko hyväkuntoisia vaiko eivät.
Kysyin jossain vaiheessa kumpi oli paremmassa kunnossa minä vaiko faijani....
Miksi minun pitäisi ottaa vaimo reppariin ja kävellä neljä kerrosta, miksi, ei minun tarvitse kaivaa 20 metriä ojaakaan sitä varten että saan leivän sitä varten on kaivinkone, kyllä vaimoni kävelee neljänteen kerrokseen ilman hisssiä jos katsoo sen aiheelliseksi.
Minun ei tarvitse kantaa vaimoa neljänteen kerrokseen, ei kaivaa ojaa... minulle riittää se että minulla on hyvä olla, elän suht. saman kuin mutsi ja faijani... toivottavasti elän sen terveenä, tai jos lähtö tapahtuu tapahtukoon nopeasti, olen täysin sovussa itseni ja muiden kanssa.
Sinulla on omat ongelmasi, minulla omani, toivoisin että keskittyisit omiisi, tulen toimeen omillani, tullut aina.
No tiedätkö mitä toista asiaa tuo pompui tarkoittaa... vai jatkatko tuota paskanjauhamista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö en minä ole sinun uskomisiesi tarpeessa, usko mihin haluat, kovasti sinua kalvaa sana ylikunto tai hyväkuntoinen, en ole koskaan edes miettinyt olenko hyväkuntoinen vai en, eteenpäin mennään, ja pystyn elämään sellaista elämää kuin haluan, faijani ja mutsini kuolivat 73-75 vuotiaina, en ole edes heistä miettinyt olivatko hyväkuntoisia vaiko eivät.
Miksi minun pitäisi ottaa vaimo reppariin ja kävellä neljä kerrosta, miksi, ei minun tarvitse kaivaa 20 metriä ojaakaan sitä varten että saan leivän sitä varten on kaivinkone, kyllä vaimoni kävelee neljänteen kerrokseen ilman hisssiä jos katsoo sen aiheelliseksi.
Minun ei tarvitse kantaa vaimoa neljänteen kerrokseen, ei kaivaa ojaa... minulle riittää se että minulla on hyvä olla, elän suht. saman kuin mutsi ja faijani... toivottavasti elän sen terveenä, tai jos lähtö tapahtuu tapahtukoon nopeasti, olen täysin sovussa itseni ja muiden kanssa.
Sinulla on omat ongelmasi, minulla omani, toivoisin että keskittyisit omiisi, tulen toimeen omillani, tullut aina.
No tiedätkö mitä toista asiaa tuo pompui tarkoittaa... vai jatkatko tuota paskanjauhamista.Moikka Numba, en ota kantaa näihin juttuihin hymyillen mutta hauskaa on tämä, että sinulla on kyky saada tuo Tyttö Neitinen 2010 kirjoittelemaan puolimetrisiään vaikka hänellä on kiireitä Eedeninsä ja niiden koreakaisten internetimuroitujen haaveilluusiolasten kanssa, puhumattakaan kaikista liiketoimista ja urheilullisesta liikehdinnästään huolimatta.
S - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö en minä ole sinun uskomisiesi tarpeessa, usko mihin haluat, kovasti sinua kalvaa sana ylikunto tai hyväkuntoinen, en ole koskaan edes miettinyt olenko hyväkuntoinen vai en, eteenpäin mennään, ja pystyn elämään sellaista elämää kuin haluan, faijani ja mutsini kuolivat 73-75 vuotiaina, en ole edes heistä miettinyt olivatko hyväkuntoisia vaiko eivät.
No tiedätkö mitä toista asiaa tuo pompui tarkoittaa... vai jatkatko tuota paskanjauhamista.Tuohon pitää vielä ottaa kantaa, minusta on aivan sama ottaako sinua päähän minun tyylini elää, ei luulisi tyylini vaikuttavan sinun elämääsi yhtään mitään, minun valinnat, minun elämä, sinun valinnat sinun elämä, vaikka sinä olet minua liki 10 vuotta nuorempi, sinulla on hyvin hankala luonne ja huonot hermot se on vaarallinen yhdistelmä, luoteesi voi johtaa sinut ongelmiin, tai on jo johtanut, sinulla tai minulla voi huomenna olla viimeinen päivä, sitä ei koskaan tiedetä mitä elämä tuo tullessaa, kaverini kuoli 35 vuotiaana, sydämmämmen pettämiseen, toinen kuoli 38 vuotiaana katteenkorvan syöpään, kolmas leukemiaan 42 vuotiaana kaikille jäi vaimo ja lapset suremaan.
"Minua ottaa se tuossa päähän, että jotkut meistä on tehnyt valtavasti elämänsä aikana töitä oman hyvinvoinnin ja kunnon eteen ja urheilijat vielä paljon enemmän, ja sitten joku sohvaperuna-porsas tulee ja julistaa itsensä kovakuntoiseksi."
Sitten otan vielä tuohon kantaa, taisit kirjoittaa vaimostasi, että olet hyvämies ja vaimosi sanoin sinun olevan hänelle hyvä johtaja.
"PS: Vaimo ei ole mikään kodinkone, omaisuus eikä saavutus, vaikka niin kuvitteletkin. Hänkin on ihminen ja suhde on kahden kauppa."
Voin vakuuttaa että vaimollani on oma tahto, eikä hän ole koskaan ollut mikään kodinkone, miten tuo viimeinen lauseesi sopii sinun ja vaimosi väliseen suhteeseen... "Hänkin on ihminen ja suhde on kahden kauppa."
Minä olen kuitenkin ollut vaimoni kanssa yhdessä yli 20 vuotta, sinä perheesi kanssa muutaman vuoden, minun biologiset lapseni on yhden vaimoni kanssa sinun usean, höm höm... mieti poika mitä kirjoitat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohon pitää vielä ottaa kantaa, minusta on aivan sama ottaako sinua päähän minun tyylini elää, ei luulisi tyylini vaikuttavan sinun elämääsi yhtään mitään, minun valinnat, minun elämä, sinun valinnat sinun elämä, vaikka sinä olet minua liki 10 vuotta nuorempi, sinulla on hyvin hankala luonne ja huonot hermot se on vaarallinen yhdistelmä, luoteesi voi johtaa sinut ongelmiin, tai on jo johtanut, sinulla tai minulla voi huomenna olla viimeinen päivä, sitä ei koskaan tiedetä mitä elämä tuo tullessaa, kaverini kuoli 35 vuotiaana, sydämmämmen pettämiseen, toinen kuoli 38 vuotiaana katteenkorvan syöpään, kolmas leukemiaan 42 vuotiaana kaikille jäi vaimo ja lapset suremaan.
"Minua ottaa se tuossa päähän, että jotkut meistä on tehnyt valtavasti elämänsä aikana töitä oman hyvinvoinnin ja kunnon eteen ja urheilijat vielä paljon enemmän, ja sitten joku sohvaperuna-porsas tulee ja julistaa itsensä kovakuntoiseksi."
Sitten otan vielä tuohon kantaa, taisit kirjoittaa vaimostasi, että olet hyvämies ja vaimosi sanoin sinun olevan hänelle hyvä johtaja.
"PS: Vaimo ei ole mikään kodinkone, omaisuus eikä saavutus, vaikka niin kuvitteletkin. Hänkin on ihminen ja suhde on kahden kauppa."
Voin vakuuttaa että vaimollani on oma tahto, eikä hän ole koskaan ollut mikään kodinkone, miten tuo viimeinen lauseesi sopii sinun ja vaimosi väliseen suhteeseen... "Hänkin on ihminen ja suhde on kahden kauppa."
Minä olen kuitenkin ollut vaimoni kanssa yhdessä yli 20 vuotta, sinä perheesi kanssa muutaman vuoden, minun biologiset lapseni on yhden vaimoni kanssa sinun usean, höm höm... mieti poika mitä kirjoitat.Mutta olen huomioinut vaimoni tulevaisuuden kun minusta aika jättää, hänellä on oma pieni eläke, oma velaton asunto sekä pieni yritys missä voi työskennellä jaksamisensa mukaan, muutamana päivänä viikossa, tosin toimitila on vuokrattu mutta se on halpa, sekä hän saa minun kuoltua osan minun eläkkeestä, leskeneläkkeenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta olen huomioinut vaimoni tulevaisuuden kun minusta aika jättää, hänellä on oma pieni eläke, oma velaton asunto sekä pieni yritys missä voi työskennellä jaksamisensa mukaan, muutamana päivänä viikossa, tosin toimitila on vuokrattu mutta se on halpa, sekä hän saa minun kuoltua osan minun eläkkeestä, leskeneläkkeenä.
Näin kirjoittaa mies, joka kunnioittaa ja rakastaa vaimoaan. Paskanjauhajat ottakaa oppia kokeneemmalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kirjoittaa mies, joka kunnioittaa ja rakastaa vaimoaan. Paskanjauhajat ottakaa oppia kokeneemmalta.
Kiitos kommentista, se oli kaunis ja täysin totta, rakastan tosiaan vaimoni ja olen onnellinen että olen hänet täältä löytänyt yli 23 vuotta sitten, rakastuin silloin ja rakastan vieläkin, vaikka vuosia on mennyt, suhteemme on vain vahvistunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T 2010Pari kolme tarkentavaa kyssäriä:
"tekee täyden päivän ruumiillisia töitä sisällä tai ulkona, niin se saattaa riittää."
- miten määritellään ruumiillinen työ ja miten työ sisällä / ulkona eroavat toisistaan kyseessä olevassa esimerkissä?
"Olut on valittu tieteellisesti monta kertaa parhaaksi palautumisjuomaksi rasituksesta, mutta vain tiettyyn rajaan saakka."
- mihin tämä parhaus perustuu ja mikä on tämä tietty raja?
"pari kananmunaa reippaalla suolalla."
- miten kananmunat / kolesteroli tulisi huomioida?
- miksi reippaalla suolalla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä laittelet tuota tuubaa, en minä tarvitse tuollaisia olen varsin hyvä kuntoinen kävelin 40 asteen helteessä 8 kerrokseen, eikä mitään ongelmia, se riittää minulle, riittäisi jo neljänteen kerrokseenkin. mitä muuta se pompui tarkoittaa vai etkö teidä, voit varmaan kysyä vaimoltasi jos ei ole jo laittanut sinua pihalle, älä huoli kyllä sinä aina pattayalta toisen löydät, jos nyt vaimoa on sinulla koskaan ollutkaan.
Otanpa vielä kantaa tuohon bipoon, jossa toisella avauksessa kirjoittelit, se ei ole sairaus edes, vaan elämäntapa jonka kanssa pitää oppia elämään, se on yleensä luovien ihmisten ongelma, depressiota ei toivo kenellekään, samoin maniaa, puhun tietysti kaksisuuntainen tyyppi kaksi tyyppi yksi on huomattavasti hankalampi, ja vaatii yleensä sairaalahoitoa. Tyyppi kauden kanssa pärjää kun sen ottaa huomioon elämässään, että hypomaniassa saattaa tehdä typeriä päätöksiä, joita katuu kun hypomania helpottaa...Tämä jos mikä on tuubaa:
"Otanpa vielä kantaa tuohon bipoon, jossa toisella avauksessa kirjoittelit, se ei ole sairaus edes"
Kaksisuuntainen mielialahäiriö on SAIRAUS.
- Anonyymi
Huan heppuhei asunut Thaimaassa toistakymmentävuotta ja nyt sitten keksii pumpuin merkitykset ja että durian-hedelmä haisee. Olisihan tuossa ajassa ehtinyt opiskella thaikielen ja pari muutakin kieltä, opiskella vaikkapa kokiksi, lääkäriksi ja lakimieheksi, mutta ei. Huan heppuhei on opiskellut pumpuille toisen merkityksen ja että hedelmä haisee. Sitten hän jakaa tätä viisauttaan täällä.
- Anonyymi
Kukin meistä kehittyy toiveidensa, tarpeidensa ja kykyjensä mukaan. Se ottaa jokaiselta oman aikansa.
Koittaa vielä sekin päivä, kun numerosensei oivaltaa pierun olevan suolikaasua ja ihmettelee miksei muut ole sitä huomanneet.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukin meistä kehittyy toiveidensa, tarpeidensa ja kykyjensä mukaan. Se ottaa jokaiselta oman aikansa.
Koittaa vielä sekin päivä, kun numerosensei oivaltaa pierun olevan suolikaasua ja ihmettelee miksei muut ole sitä huomanneet.
T 2010Itse asiassa pieru ei ole suoli kaasua, vaan pieru energiaa joka asuu herneessä, kukka kaalissa ja kakka kuulissa. Satokauden aikaan pierut on eri hajusia kuin puoli välissä ja kukintojen aikaan. Oma suosikki pieruni on flöör du holland, eli hollannin kukat. Vaimo sanoi ettei enää yhtään pierua mutta en ymmärtänyt, koska hän puhuu vierasta kieltä. Asian ajaja tämän sitten kertoi ja kirjasi avio ehtoon.
By NumBaII, kuuskytykskymmentä vuotta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T 2010Tarpeidensa ja kykyjensä mukaan.
Yli viiskymppinen toteaa että kavereiden on mukava "Hengailla" hänen kanssaan koska tietävät hänen olevan väkivaltainen ja näin ollen turvallista "
Kyky olla väkivaltainen kykyjensä mukaan on taipumus ihmisille, jotka ei kykene normaaliin kommunikointiin turvautuen kaikinmoisiin mm. nimittelyihin provosoidakseen tilanteen tahtomalleen tasolle, joka "antaa" luvan väkivaltaiselle väkivaltaan kuumakallen omasta mielestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarpeidensa ja kykyjensä mukaan.
Yli viiskymppinen toteaa että kavereiden on mukava "Hengailla" hänen kanssaan koska tietävät hänen olevan väkivaltainen ja näin ollen turvallista "
Kyky olla väkivaltainen kykyjensä mukaan on taipumus ihmisille, jotka ei kykene normaaliin kommunikointiin turvautuen kaikinmoisiin mm. nimittelyihin provosoidakseen tilanteen tahtomalleen tasolle, joka "antaa" luvan väkivaltaiselle väkivaltaan kuumakallen omasta mielestä.No eihän sitä vastausta tietenkään tullut, lienee syytä siis valistaa pattayaan rakastuneita, pompui on kalavalmiste brandi, joka markkinoi ainakin tonnikalaa, liekö sitä kallista, vai onko kyseessä vain halppa kopia, kuten 2010 lukuisat nimimerkit, älkää antako huisin tietoni aiheuttavan kateutta ja katkeruutta pattayan savossa, vähäistä määrää enempää, onhan selvää että kysymykseen ei voi tietää vastausta, jos on kahden viikon miljonääri, nuuhkien kaksi viikkoa vuokrahenkilöstön peräpäätä ja se onkin ainoa seksuaalinen aktiviteetti viiteen vuoteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarpeidensa ja kykyjensä mukaan.
Kyky olla väkivaltainen kykyjensä mukaan on taipumus ihmisille, jotka ei kykene normaaliin kommunikointiin turvautuen kaikinmoisiin mm. nimittelyihin provosoidakseen tilanteen tahtomalleen tasolle, joka "antaa" luvan väkivaltaiselle väkivaltaan kuumakallen omasta mielestä.kauhean katkeraa ja kateellista paatosta, pattayan rakkailta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän sitä vastausta tietenkään tullut, lienee syytä siis valistaa pattayaan rakastuneita, pompui on kalavalmiste brandi, joka markkinoi ainakin tonnikalaa, liekö sitä kallista, vai onko kyseessä vain halppa kopia, kuten 2010 lukuisat nimimerkit, älkää antako huisin tietoni aiheuttavan kateutta ja katkeruutta pattayan savossa, vähäistä määrää enempää, onhan selvää että kysymykseen ei voi tietää vastausta, jos on kahden viikon miljonääri, nuuhkien kaksi viikkoa vuokrahenkilöstön peräpäätä ja se onkin ainoa seksuaalinen aktiviteetti viiteen vuoteen.
Luki- ja persoonallisuushäiriöistä kärsivällä yksikkökaksikolla on meneillään kalakausi jäiden lähdön jälkeen Kallavedestä.
Toinen on innoissaan lohipötköstä ja toinen pallomaha on keksinyt että purkkikalaa on pumpui- nimellä myynnissä.
Keksipä vielä liittää tämän ääliömäisen purkkikalakysymyksensä Pattayan seksuaalisiin aktiviteetteihin. Omalta osaltaan numerosensein aktiviteetit ovat päättyneet aikaa sitten, muutoin se ei olisi hänellä koko ajan mielessä.
Suosittelen kilpirauhasten kunnon ja mittaamaan testotasot. Sieltä löytyy syyt kyvyttömyyteen ja pallomahaan. Sitten hormonihoidoilla ja liikunnalla mieskunto kuntoon.
Seuraava vinkki numerosenseille on hommata terve ja nuori vaimo. Aloitat hänen kanssaan hoitamaan sukupuoliterveyttäsi säännöllisesti, niin sinulla ei sitten saaneena ole kyseinen härpäke aina mielessä.
Kuopiossa on paljon kauniita naisia. Ei muuta sitten kuin Tinderiin ja siellä on lupa vähän narrata ikä ja paino alakanttiin ja varallisuus yläkanttiin. Sitten ei muuta kuin mimmi kontalleen, kannikat tuohon noin ja isäntä tähtääjän paikalle veivaamaan.
Sitten ei enää ole ainainen paha mieli ja ärripurri.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luki- ja persoonallisuushäiriöistä kärsivällä yksikkökaksikolla on meneillään kalakausi jäiden lähdön jälkeen Kallavedestä.
Toinen on innoissaan lohipötköstä ja toinen pallomaha on keksinyt että purkkikalaa on pumpui- nimellä myynnissä.
Keksipä vielä liittää tämän ääliömäisen purkkikalakysymyksensä Pattayan seksuaalisiin aktiviteetteihin. Omalta osaltaan numerosensein aktiviteetit ovat päättyneet aikaa sitten, muutoin se ei olisi hänellä koko ajan mielessä.
Suosittelen kilpirauhasten kunnon ja mittaamaan testotasot. Sieltä löytyy syyt kyvyttömyyteen ja pallomahaan. Sitten hormonihoidoilla ja liikunnalla mieskunto kuntoon.
Seuraava vinkki numerosenseille on hommata terve ja nuori vaimo. Aloitat hänen kanssaan hoitamaan sukupuoliterveyttäsi säännöllisesti, niin sinulla ei sitten saaneena ole kyseinen härpäke aina mielessä.
Kuopiossa on paljon kauniita naisia. Ei muuta sitten kuin Tinderiin ja siellä on lupa vähän narrata ikä ja paino alakanttiin ja varallisuus yläkanttiin. Sitten ei muuta kuin mimmi kontalleen, kannikat tuohon noin ja isäntä tähtääjän paikalle veivaamaan.
Sitten ei enää ole ainainen paha mieli ja ärripurri.
T 2010Ei päivää ilman Tyttö Neitistä 2010.
- Anonyymi
Peräkammarin tyttö on Tyris !!!!
- Anonyymi
Minun pumpui pumpattaya Barbarini piereskelee alvariinsa.
- Anonyymi
Rasva aivan mitä se kuvaakin
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713