Minulla on drac sm 2021 ja haluaisin virittää sitä. Mitkä välit olisi hyvät ja miten kurien pois ottaminen onnistuu.
Mopon viritys
4
108
Vastaukset
- Anonyymi
Älä viritä. Aja vakiona ja sit saat vauhtii lisää kun pääset isomman vehkeen puikkoihin.
Saat vaa sakkoja ja muita ongelmii jos virität. koska kuitenki virität niin katso tubesta ohjeita rajoituksien poistoon. koita ny kuitenki kattoo ettei se kulje yli 65 koska kortti lähtee ja joudut poistaa viritykset et saat kilvet takas jos se katsotaan moottoripyöräksi. itse laittasin pienemmän eturattaan ja isomman takarattaan jos haluu esim keulii. kato tuolta: https://keskustelu.suomi24.fi/t/14420579/drac-kurit- Anonyymi
kiitos
- Anonyymi
Viritä sitten, kun tuotteen takuuaika on ohi.
Takuu on 24kk, mutta virhevastuu yltää kauemmaksi.
Kolmen vuoden jälkeen voi vielä myyjän kanssa keskustella räjähtäneen moottorin kustannuksista, jos moottori on vakio.
Kun mennään räpläämään, silloin on turha huudella ketään jakamaan kustannuksia. - Anonyymi
puuhaa riittää kun taas näin keväällä saa käydä näitten viguttimien tulpanjohtoja katkomassa ja renkaita puhkomassa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1794896Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063989Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 513410
- 563379
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest362838Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232296
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211929Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788