TIESITTEKÖ ETTÄ JOKAISELLA SILMÄNRÄPÄYKSELLÄ

Kuolee yksi kiinalainen? Antti: miksi räpyttelet silmiäsi? No minä tietysti tapan niitä kinalaisia.

5

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En nyt ajattele ihmisten kuoleisuus, sen enepää syntymisiä maapallollamme! Sanottu ainakin kun sukuihin syntyy lapsi,samana vuonna 1 kuolee. Kuin myös: Kun meristä jäät lähtee ,vie mennessä vanhat!ELI ihmisiä aikainen kevät aina paljon kuolee vanhuuteen...

      • Maailamsssa on jo 8 miljardia ihmistä. JA EI OO SIT VITSI!


      • No kiibalaisia on jo jokatapauksessa ihan tarpeeksi. Heitähän on nykyään 2 miljardia.


    • Anonyymi

      haha hauskinta vitsailua sinulta nyt!
      niin mun kanta on se, että muun muassa kiinassa ja afrikassa on liikaa ihmisiä mutta taas on maita joissa syntyvyys on laskusuunnassa ollu pitempään muun muassa suomi paitsi että viime vuonna täällä syntyvyys nousi, mut on ollu jo aika kauan laskussa joten tänne tarvii lisää lapsia tai sitten hallittua työperäistä maahanmuuttoa ja se on hyvä asia että ollaan autettu ukrainalaisia ja otettu heidät avosylin vastaan tänne.

    • Anonyymi

      omat vitsini on enempi ilkikurisen sarkastisia kuin sun vitsit. mä vitsailen mm politiikasta, esim kommunistit ja kansallismieliset nationalistit, eli tässä tapauksessa esim putin, trump , valkovenäjän pressa, lähi idän hallinto ja suomalainen persupuolue ja sitten saatan vitsailla stereotypioista. minusta stereotypioihin voi sortua meistä ihmisistä kuka vain, koska meis kaikissa ihmisissä on vikoja ja muistaakseni joku tutkimuson tehty joskus joka sanoi että yllättävcän monissa maailman ihmisissä esiintyy semmosia piirteitä . minusta ei ole ristiriitaa aina asioisssa, en näe joka asiassa ristiriitaa , että ei minusta ole paheksuttavaa esim mennä metallibändin keikalle pinkissä vaatteissa ,mut moni ei uskalla mennä koska pelkää saavansa turpiin koska on aina olemassa idiootteja. Ei ole väärin minusta mennä klassisen musan konserttiin koko verkkariasussa. Tosin voi saada pitkiä katseita silloin mut kertoo enemmän niistä ihmisistä jotka katsoo pitkään. Ei ole sekavan tai epärehellisen ihmisen merkki välttämättä jos luonteenpiirteitä vaikka jotkut sanookin että se on epärehellisne ihmisen merkki jos on monta persoonaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe