Kuolee yksi kiinalainen? Antti: miksi räpyttelet silmiäsi? No minä tietysti tapan niitä kinalaisia.
TIESITTEKÖ ETTÄ JOKAISELLA SILMÄNRÄPÄYKSELLÄ
5
251
Vastaukset
- Anonyymi
En nyt ajattele ihmisten kuoleisuus, sen enepää syntymisiä maapallollamme! Sanottu ainakin kun sukuihin syntyy lapsi,samana vuonna 1 kuolee. Kuin myös: Kun meristä jäät lähtee ,vie mennessä vanhat!ELI ihmisiä aikainen kevät aina paljon kuolee vanhuuteen...
- Anonyymi
haha hauskinta vitsailua sinulta nyt!
niin mun kanta on se, että muun muassa kiinassa ja afrikassa on liikaa ihmisiä mutta taas on maita joissa syntyvyys on laskusuunnassa ollu pitempään muun muassa suomi paitsi että viime vuonna täällä syntyvyys nousi, mut on ollu jo aika kauan laskussa joten tänne tarvii lisää lapsia tai sitten hallittua työperäistä maahanmuuttoa ja se on hyvä asia että ollaan autettu ukrainalaisia ja otettu heidät avosylin vastaan tänne. - Anonyymi
omat vitsini on enempi ilkikurisen sarkastisia kuin sun vitsit. mä vitsailen mm politiikasta, esim kommunistit ja kansallismieliset nationalistit, eli tässä tapauksessa esim putin, trump , valkovenäjän pressa, lähi idän hallinto ja suomalainen persupuolue ja sitten saatan vitsailla stereotypioista. minusta stereotypioihin voi sortua meistä ihmisistä kuka vain, koska meis kaikissa ihmisissä on vikoja ja muistaakseni joku tutkimuson tehty joskus joka sanoi että yllättävcän monissa maailman ihmisissä esiintyy semmosia piirteitä . minusta ei ole ristiriitaa aina asioisssa, en näe joka asiassa ristiriitaa , että ei minusta ole paheksuttavaa esim mennä metallibändin keikalle pinkissä vaatteissa ,mut moni ei uskalla mennä koska pelkää saavansa turpiin koska on aina olemassa idiootteja. Ei ole väärin minusta mennä klassisen musan konserttiin koko verkkariasussa. Tosin voi saada pitkiä katseita silloin mut kertoo enemmän niistä ihmisistä jotka katsoo pitkään. Ei ole sekavan tai epärehellisen ihmisen merkki välttämättä jos luonteenpiirteitä vaikka jotkut sanookin että se on epärehellisne ihmisen merkki jos on monta persoonaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin365158Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee342334Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71828Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141810- 821522
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1401412- 641136
Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2341112Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101034Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.701018