4 kuukautta vanha kissanpentua pisti ampiainen tassulle tassu on turvonnut mutta ei muita oireita. Onko se vaarallista ja miten hoitaa?
Kissanpentua pisti ampiainen
6
206
Vastaukset
- Anonyymi
Olitko aikeissa kysyä samaa soittamalla eläinlääkärille vai meinasitko somettamisen ajavan saman asian?
- Anonyymi
Huhtikuussa ei ampiaisia esiinny.
- Anonyymi
Nykyisin esiintyy. Mehiläisiä, kimalaisia tai joitakin "pistiäisiä". Eilen näin epätoivoisen joka yritti etsiä ruokaa. Naapuri nähnyt neljä sellaista eikä olla edes eteläsuomessa.
Kyllä ainakin Helsingissä olen nähnyt ikkunani takana pyörivän kaksikin "pörröä" eli ovat kait niitä pulleita pyöreitä lentäviä eli kimalaisia kait.
- Anonyymi
Meilläkin on amppari pistänyt, mut eipä siinä kummempaa. Turvotus oli aikansa ja katosi sekin.
Meillä parikin saksanpaimenkoiraa on saanut piston kuonoonsa. Hehän ovat isoja koiria elikkä patti oli nokassa mutta muuta ei ilmaantunut.
Nykyisen pientä koiraa varten on myös kotona kyypakkaus mutta en tiedä sopiiko myös kissoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372