Saarijärvellä asustelee melkoinen joukko sellaisia puoli-ihmisiä, iältään 15-25, joiden ainoa huvi on paukutella pakoputkia ja poltella renkaita asfaltilla. Ajelevat ympyrää kuin hullut jotka etsivät nurkkia pyöreästä huoneesta. Aina uudelleen ja uudelleen.
Miksi paikkakunnan luontoarvot eivät kiinnosta?
Miten nämä villit saadaan ruotuun? Sotaväki sitten opettaa tavoille?
Märkäkorvat rappiolla
8
648
Vastaukset
- Anonyymi
Esimerkki puuttuu. Ovat kasvaneet täysin ilman ohjausta.
- Anonyymi
Varsinkin sinä onneton
- Anonyymi
Miten sut saadaan narun jatkoksi
- Anonyymi
Kuulostaa normaalilta nuoruudelta, olet kasvanut ohi ja nyt oma Keski-ikä ketuttaa.
- Anonyymi
No ei kyllä kuulosta. Reissasin ja vaelsin reppuselkäisenä ja retkeilin kansallismaisemissa kalastellen ja lintuja seuraten. Teltassa majoittuen ja kulku jalkapatikoiden.
Autot eivät ole kuuluneet favoriitteihin kuin vain koneina, joilla pääsee a-paikasta b-paikkaan. Köyhän lapsena ei ollut edes varaa poltella bensaa, saati haluja moiseen.
- Anonyymi
Nyt uutena riesana ilmestynyt kylälle kuppanen sininen Transitti tai muu vastaava horisko. Taitaa olla pakoputki poikki, kun ihan järkyttävä pörinä lähtee . Koko tienoo mustassa savussa, kun ajaa ohitse. Nolo ilmestys, joka joutais jo paaliin.
- Anonyymi
Mitäs ajat semmosella räppänällä eikö isällä ole lainata parempaa lullaa niihh
- Anonyymi
Hyvä kun ajavat eivät juo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175