En tule tekemään jotain ihanaa vapaaehtoistyötä.

Anonyymi

Tämä olisi varmasti se yhteiskunnan toive.

40

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Auttavia käsiä aina tarvittiin.

    • Anonyymi

      Olisi varmasti paljon raskaita murheita joita voisin kuunnella!

    • Anonyymi

      Niin, voisin ymmärtää taas lisää. Sehän olikin se ainut virka minulle.

    • Anonyymi

      Poni oli sentään kiva kun se ei halua minun sanovan hänelle mitään.
      Olin kuitenkin vain KIVA, liian kiva sinulle.

      • Anonyymi

        Poni ei ole ketään henkilö vaan vertaus pedofiilille!


    • Anonyymi

      Ja ketä kiinnostaa

    • Anonyymi

      En aio tehdä koskaan yhtään vapaaehtoistyötä.

      • Anonyymi

        Koita edes vaihtaa levyä kjäh kjäh 🤣 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koita edes vaihtaa levyä kjäh kjäh 🤣 😂

        En auta sinua vaikka kuinka toivoisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En auta sinua vaikka kuinka toivoisit.

        Osui ja upposi kjäh kjäh 🤣 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osui ja upposi kjäh kjäh 🤣 😂

        Vaikka kuinka uppoisit en auta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka kuinka uppoisit en auta!

        Osui ja upposi kjäh kjäh 🤣 😂


    • Anonyymi

      Suvimäen Klubitalolle ja suu suppuun

      • Anonyymi

        Mikähän tämä Suvimäen tupa on, en ole koskaan ollut siellä enkä tunne ketään sieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän tämä Suvimäen tupa on, en ole koskaan ollut siellä enkä tunne ketään sieltä.

        Kyllä olet vaki asiakas


    • Anonyymi

      Tuottamattomat oksat hakataan pois, että alkaa itämään uusia tilalle?😇

      • Anonyymi

        Siis sinut hakataan ensimmäisenä


    • Anonyymi

      Tämä maailma menee niin, että se ainoa joka suvaitseva kaikkia, auttoi erityislasta, auttoi vammaisia, vaikeita vanhuksia, oli ystävä vammaiselle nuorelle nuoruudessaan saa kiitokseksi vain huonoja asioita!
      Henkilö joka yritti auttaa mielenterveysongelmaista sai vain kiitokseksi roskaamista maineelle!

      Eli eipä enää kiinnosta olla tämä hyvä ihminen jonka avulla muut saavat aina laatua elämään.
      Sitten kun itse joskus pienen avun tarvitsisi niin ei saa mitään.
      Tämä on yksi ihmistyyppi jonka pitää tehdä kaikki!

      • Anonyymi

        En koskaan reaalielämässä tehnyt mitään pahaa kenellekkään poikkeusihmiselle, mutta kummasti roolitetaan, jos en jatkuvasti hoida kaikkia itsekkäänmäksi kuin muut. Kummasti minä jos yhden kerran pidän hauskaa on sekin väärin!
        En saisi muuta kuin hoitaa jatkuvasti yhä kasvavaa laumaa ongelmaisia.
        Ensaisi kertoa yhtäkään hauskaa juttua, enkä saa myöskään kertoa yhtäkään negatiivista asiaa! Koska jos sanon yhdenkin kommentin jossa olen normaali niin se kostetaan ja kehitellään joku ihme superongelma.
        Normaalisti kaikki kokevat jotain ongelmaa joskus.
        Mutta on tällainen vahva ihminen jonka v...u velvollisuus on jatkuva hyviselämä jossa he vain auttavat muita!
        Kiitos tästä?
        -Ei mitään!
        Päinvastoin saa vain p..aa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En koskaan reaalielämässä tehnyt mitään pahaa kenellekkään poikkeusihmiselle, mutta kummasti roolitetaan, jos en jatkuvasti hoida kaikkia itsekkäänmäksi kuin muut. Kummasti minä jos yhden kerran pidän hauskaa on sekin väärin!
        En saisi muuta kuin hoitaa jatkuvasti yhä kasvavaa laumaa ongelmaisia.
        Ensaisi kertoa yhtäkään hauskaa juttua, enkä saa myöskään kertoa yhtäkään negatiivista asiaa! Koska jos sanon yhdenkin kommentin jossa olen normaali niin se kostetaan ja kehitellään joku ihme superongelma.
        Normaalisti kaikki kokevat jotain ongelmaa joskus.
        Mutta on tällainen vahva ihminen jonka v...u velvollisuus on jatkuva hyviselämä jossa he vain auttavat muita!
        Kiitos tästä?
        -Ei mitään!
        Päinvastoin saa vain p..aa

        Itsekkäämmäksi...Siis jatkuvan passauksen jälkeen nämä jotkut ihmiset olettavat, että jonkun ihmisen velvollisuus on jatkuvasti toisten tukeminen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekkäämmäksi...Siis jatkuvan passauksen jälkeen nämä jotkut ihmiset olettavat, että jonkun ihmisen velvollisuus on jatkuvasti toisten tukeminen!

        Olen tehnyt jo elämässäni Oman osuuteni muiden auttamisessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tehnyt jo elämässäni Oman osuuteni muiden auttamisessa!

        Oletko nuoleskellut Klubitalon ohjaajien hanuria jo tarpeeksi?


    • Anonyymi

      VOI lapsikulta taas sinä erehdyt , kuten muulloinkin .

    • Anonyymi

      Jostain syystä ne muut eivät näe tätä asiaa niinkuin minä. He eivät tiedä kuinka paljon olen auttanut erilaisia ihmisiä!
      He olettavat automaattisesti, että minä olen se jokin joka hauskaa pitäessään itsekkäämpi kuin toinen.
      Yhden kommentin tähden olen pahempi kuin kaikki itsekkäät ihmiset joiden koko elämä on ollut vain oman edun tavoittelua!

      Olen viimein huomannut, että en saanut mitään kiitosta yhdestäkään hyvästä teostani.
      Samanlaista valheellusta paaa saa levitellä jos olisin ollut koko elämäni taparikollinen!

      • Anonyymi

        Siinä vaiheessa kun huomasin taparikollistenkin hyötyvän enemmän kuin minä, niin päätin lakata olemasta enää kiva.


    • Anonyymi

      Aika harvoin siellä todellisessa elämässä erityislapsille ollaan ystävällisiä. Minä olin juuri se henkilö joka olin ystävällisempi kuin ne muut!
      Arvaatka kukahan on Minua kohtaan erittäin tuomitseva? - Erityislapsen vanhempi.

      Maku lähti suomalaisesta yhteiskunnasta!

    • Anonyymi

      Hauskan pito.
      Jos menen pitämään HAUSKAA niin mitä helmet....ä niin sielläkin on aina joku nainen jonka mielestä minä en saisi pitää hauskaa. Minun tulisi olla sille jollekin baarin 'ongelmaiselle' tukena. Katselee minua syyllistävästi.
      Miksi Minua syytät?
      Tämän jälkeen hän siirrättää minulle tämän 'ongelmaisen seurakseni ja itse lähtee panemaan 'julkkiksen kanssa.

      • Anonyymi

        Hauskuus on tämä!
        Se 'ongelmainen ei tarvinnut. Minä sensijaan tarvitsin hauskanpitoa! Minä olin se oikea ongelmainen koska minulle ei ju...luta annetaan ikinä mitään kivaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskuus on tämä!
        Se 'ongelmainen ei tarvinnut. Minä sensijaan tarvitsin hauskanpitoa! Minä olin se oikea ongelmainen koska minulle ei ju...luta annetaan ikinä mitään kivaa!

        Minä olin juuri se joka tarvitsi jotain!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olin juuri se joka tarvitsi jotain!

        Minä tarvitsin sen pienen hetken olla kevyt ja normaali ihminen hauskaa pitämässä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tarvitsin sen pienen hetken olla kevyt ja normaali ihminen hauskaa pitämässä!

        Miksi nyrpeä syyllistävä nuori nainen et itse ole terapeutti ongelmaisille?

        En yhtään ymmärrä logiikkaasi?
        Tämän jälkeen kun yrität nakittaa toisille auttamus velvoitetta niin itse humputtelet ja päädyt panemaan jotain hyötyperustein.


    • Anonyymi

      Kaikki joista minun tulisi auttaa muita niin pysähtykää miettimään TE voitte ihan itse auttaa niitä joita teistä kuuluu auttaa!

      Nyrpeä nainen meneppä ihan itse tukemaan jotain josta et hyödy.

      • Anonyymi

        Olen auttanut mt-ongelmaisia riittävästi.
        Miksi sinä nuorehko nainen kuvittelet, että minun kuuluisi hoitaa baarissa mielenterveysongelmaista?

        Menen hauskaa pitämään, en hoitamaan ketään baariin!

        Minua huvittaisi tämä ellei jo suututtaisi, se, että toisilla on jatkuva tarve nakittaa minua joksikin tukijaksi mielenterveysongelmaisille!


    • Anonyymi

      Baarissa on nimenomaan tarkoitus VAIN pitää hauskaa.

      • Anonyymi

        Miksi sinä tummahiuksinen nainen et itse tukenut mielenterveysongelmaista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä tummahiuksinen nainen et itse tukenut mielenterveysongelmaista?

        Mikä sinua vaivaa?
        Ärsyttää, että olin liian ystävällinen sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinua vaivaa?
        Ärsyttää, että olin liian ystävällinen sinulle.

        Kiitos Kunnon taparikolliset kun teette rikoksia, näin ne omahyväiset pa..at saavat edes jotain pa..aa elämäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos Kunnon taparikolliset kun teette rikoksia, näin ne omahyväiset pa..at saavat edes jotain pa..aa elämäänsä.

        Olen kiitoksen velkaa, kiitos!


    • Anonyymi

      Nyt voin tyytyväisenä todeta, että kukaan ei tarvitse minua enää.
      Tämä on minulle edullinen tila.

    • Anonyymi

      Mitä auttaa marssimiset ja mielenosoitukset Jkl. ssä ym kaupungeissa, ei Venäjän presidentti mitä hevon kukkua kun se ei edes tiiä mitä nuo asiat tarkoittaa.. Nauraa vaan seurueensa kans meille

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe