Lapsen raiskaus Loviisassa

Anonyymi

Tuomio tuli, mutta ketä nämä kamalat ihmiset oikein ovat?

52

8823

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Nainen on mummoikäinen , 58 vuotias.

    • Anonyymi

      Kenneth lindfors ja Katarina Westerholm. Ylen uutisessakin nimet esillä

    • Anonyymi

      Miksiköhän naisen iän ilmoittaminen oli sääntöjenvastainen viesti?

      • Anonyymi

        Mummoja ei saa maalittaa, he ovat kullannuppuja!


    • Anonyymi

      HS ei kerro tuomittujen nimiä uhrin henkilöyden suojelemiseksi.
      Olisi hyvä itsekunkin pysähtyä pohtimaan uhrin asemaa.

      • Anonyymi

        Uusimaa lehdessä 23.4.2022 tuomittujen nimet, sikäli kun ne jotakin kiinnostaa.


    • Anonyymi

      En ymmärrä tätä viestiketjua ollenkaan. Asia on käsitelty loppuun ja tuomiot julistettu. Eiköhän anneta uhrin/uhrien paranemisprosessin alkaa...

      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä.
        Olen laittanut ylläpidolle ilmoituksen jo aikaisin aamulla. Tehkää muutkin samoin.


      • Anonyymi

        Miksi YLE ilmoitti uutisessaan tekijöiden nimet?


      • Anonyymi

        Asiaa ei ole loppuunkäsitelty, käräjätuomiosta voi valittaa hovioikeuteen.


      • Anonyymi

        Ohhoh! Kaikki ihmiset eivät näe vaikka eivät ole sokeita. No mietipä kumpi se olisi...


      • Anonyymi

        Eli haluaisit pienen lapsen tiedot julkisiksi ja vähän mehustella nimillä jne jne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli haluaisit pienen lapsen tiedot julkisiksi ja vähän mehustella nimillä jne jne?

        Vetää aika hiljaiseksi tuollainen pahuus. Onneks sulla ei ole lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli haluaisit pienen lapsen tiedot julkisiksi ja vähän mehustella nimillä jne jne?

        Haluan että poika vaihtaa nimensä viranomaisten myötävaikutuksella, sille en mitään voi että tekijöiden nimet on media (YLE) julkistanut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan että poika vaihtaa nimensä viranomaisten myötävaikutuksella, sille en mitään voi että tekijöiden nimet on media (YLE) julkistanut

        > https://yle.fi/uutiset/3-12412081


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan että poika vaihtaa nimensä viranomaisten myötävaikutuksella, sille en mitään voi että tekijöiden nimet on media (YLE) julkistanut

        10 ja 8 vuoden tuomioiden saaneiden nimien julkistaminen on yhteiskunnallisesti perusteltu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        10 ja 8 vuoden tuomioiden saaneiden nimien julkistaminen on yhteiskunnallisesti perusteltu.

        Lapsen edun huomioonottaminen ei poista sitä tosiasiaa että lapsiuhrit joutuvat koko elämänsä kohtaamaan sen tosiasian että heidän lapsuudessaan on tapahtunut jotain sellaista että se pitää oikeuden päätöksellä salata 60 vuodeksi.


      • Anonyymi

        "En ymmärrä tätä viestiketjua ollenkaan."
        Uhrin ja uhrin huoltajan nimet salattu, joten heidän paranemisprosessia ei asiasta palstoilla käyty/käytävä keskustelu voi mitenkään vahingoittaa.
        Turhaan huolehdit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohhoh! Kaikki ihmiset eivät näe vaikka eivät ole sokeita. No mietipä kumpi se olisi...

        Varmaan ilmoittajalle oli tärkeintä se haluttomuus kohdata ja ymmärtää elämän varjopuolista uutisointia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan että poika vaihtaa nimensä viranomaisten myötävaikutuksella, sille en mitään voi että tekijöiden nimet on media (YLE) julkistanut

        Olen täysin sanaton, uskomattomin juttu mitä olen ikinä kuullut. Nyt tulee kyllä vähän pahoja tuntemuksia mikä sun rooli tässä jutussa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen täysin sanaton, uskomattomin juttu mitä olen ikinä kuullut. Nyt tulee kyllä vähän pahoja tuntemuksia mikä sun rooli tässä jutussa on.

        Roolini on vain kommentoida rikosta ja siitä langetettua tuomiota. Henkilökohtaisten lapsuudenkokemusteni pohjalta. Nimenvaihto oli vain ehdotus mitä pojan ei tarvitse toteuttaa. . Tekijöiden nimet oli hyvä julkistaa tuomioitten pituus huomioonottaen. Totuus tekee joskus kipeää, sinullekin. Mutta elämä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen täysin sanaton, uskomattomin juttu mitä olen ikinä kuullut. Nyt tulee kyllä vähän pahoja tuntemuksia mikä sun rooli tässä jutussa on.

        Naisten väkivalta on ollut tabu suomalaisessa yhteiskunnassa. Haluan vain avata tuota tabua miesnäkökulmasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen täysin sanaton, uskomattomin juttu mitä olen ikinä kuullut. Nyt tulee kyllä vähän pahoja tuntemuksia mikä sun rooli tässä jutussa on.

        Minäkin olin kerran sanaton 60- vuotiaan sosiaalitantan uskomattomasta vastauksesta ” se on valitettavaa, mutta mitäs miehet tekevät?”, kerrottuani hänelle isänäitini seksuaaliväkivallasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olin kerran sanaton 60- vuotiaan sosiaalitantan uskomattomasta vastauksesta ” se on valitettavaa, mutta mitäs miehet tekevät?”, kerrottuani hänelle isänäitini seksuaaliväkivallasta.

        > juttutuokiomme tapahtui naisen työhuoneessa sosiaalipalvelukeskuksessa.


      • Anonyymi

        Vai on asia loppuunkäsitelty 😠

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008772527.html
        13:35
        LOVIISASSA ilmi tullut seksuaalirikosvyyhti on laajenemassa, sillä pitkät vankeustuomiot saaneilla miehellä ja naisella epäillään olevan useampia uhreja.

        Tällä hetkellä tutkittavana on kahteen uhriin kohdistuvia uusia rikosepäilyjä. Näistä tapauksista oli jo ehditty nostaa syytteet, mutta asioissa ilmeni lisätutkinnan tarvetta.


    • Anonyymi

      Ei saa puhua ettei tieto saavuta kansalaisia. Parempi että lakaistaan maton alle ja jatketaan entiseen malliin. Tällaisten negatiivisten asioiden käsittely on sitäpaitsi epäsuotavaa kaupungin maineelle ja meidän pitäisi jakaa vain positiivisia asioita somealustoilla. Lastensuojelu on korkealla tasolla ja meillä eletään lintukodossa.

      • Anonyymi

        Minä sain rikostuomiosta vihiä iltapäivälehtien ja Ylen uutisista että tällaista Loviisassa. Itse asun Kaarinassa. Meillä on kaikki hyvin lastensuojelun saralla.


      • Anonyymi

        Kaveri oikeassa KAIKKI PTÄÄ LAKAISTA MATON ALLEE MITÄÄN EI OLE EDES TAPAHTUNUT, VÄÄRIÄ TIETOJA LEVITELLÄÄN


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Muuten hyvä yritys, mutta kun ei se tutkija kertonutkaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten hyvä yritys, mutta kun ei se tutkija kertonutkaan...

        Olihan tuossa monta seikkaa kerrottu, iltapäivälehtien artikkelit nyt on lyhyitä pintaraapaisuja.


    • Anonyymi

      Naisten pedofilia on edelleen tabu. Miehistä se uskotaan helpommin, mutta jos nainen näyttää aivan tavanomaiselta keski-ikäiseltä, niin se on vaikeampaa uskoa. Varsinkin jos on omaa perhettä. Näin myös heidän on helppo salata tekonsa, kun kukaan ei voisi koskaan uskoa heistä tätä.. Onneksi tuli ilmi ja onneksi näistä puhutaan enemmän. Kyllä täällä Suomessakin akat osaa. Tuli heti mieleen se naisope ja kouluavustaja, jotka jäivät kiinni samanlaisista puuhista.Myös eräs tapaus on, jossa oma äiti hyväksikäytti poikaansa ja samaan aikaan toisistaan tietämättöminä myös kyseisen pojan nuoriso-ohjaaja hyväksikäytti tätä! Aivan törkeää ja kuvottavaa touhua. Mutta tätä tapahtuu!

      • Anonyymi

        Näinpä, mummoni kun suuttui pojanpojalleen niin veti hameenhelmat niskaan ja sanoi: ”Tässä on sinulle v*ttua huoranpentu!”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä, mummoni kun suuttui pojanpojalleen niin veti hameenhelmat niskaan ja sanoi: ”Tässä on sinulle v*ttua huoranpentu!”.

        Loviisa - pieni kaupunki, suuria elämyksiä!


    • Anonyymi

      Tuomittujen nimien julkaiseminen on aikalailla kaksiteräinen miekka.
      Eräällä keskustelupalstalla on vedetty esille toisen tuomitun perheenjäseniä kielteiseen sävyyn ja se ei voi mitenkään olla perusteltua. Heillä kun ei tietenkään ole osaa eikä arpaa siihen, mitä on tapahtunut.

      • Anonyymi

        Kielletään keskustelupalstat! Ongelma katoaa.


      • Anonyymi

        Ootko sitä mieltä et näin vakava useampi lapsenraiskaus pitäs unohtaa... Hyvä et nimet julkaistu,kaikki tietää millasia petoja nämä ihmiset on ja osaa varoa heitä aikanaan kun vapautuvat


    • Anonyymi

      Mikä on miehen ammatti (jos on)? Naisen ammatti jo tiedetään.

      • Anonyymi

        Kysyttiin varmaankin 10 vuoden tuomion saaneen miehen ammattia.


      • Anonyymi

        Tämä toki mahdollista. Mutta ei se edelleenkään puolla sitä, että heidän ammattinsa pitäisi tuoda julki.


    • Anonyymi

      Uskomattomin juttu mitä olen kuullut. Rouva on palvellut, tavallinen äidillinen. Mitä olen itsekin mutten voi kuvitella tuon sielunmaisemaan.

    • Anonyymi

      murhainfo.fi paljon tietoa!

    • Anonyymi

      Aika paljon siin sivulla huu haata

    • Anonyymi

      Loviisan äideille hyvää äitienpäivää🌹, kaikesta huolimatta .

    • Anonyymi

      Kerrankin joku jäi kiinni.

    • Anonyymi

      Jäi kii ja tää nainen ja mies saavat uusia tuomioita kesän aikana

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      235
      16760
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1730
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe