onko kuhmossa mitään hylkyjä tai lentokoneita jossa vois käydä sukeltelee?

Anonyymi

jos on niin missä?

17

1523

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Shellillä ollut keskustelua Kalevalakylän lampeen uponneesta viikinkilaivasta

• Anonyymi

Olisko tuossa Pajakka koskessa sillan alla.

• Anonyymi

Kuhmo täynnä hienoja järviä ja jokia mutta valitettavasti näkyvyys täys nolla. Metsien ojitukset ovat vuosikymmenten kuluessa mustuttaneet kaikki järvet :( Joitain kirkkaita suolampia kyllä löytyy mutta niihin ei oikein sukellusvehkeillä pääse. Tai pääsee ehkä veteen mutta ei enään pois. Nim. Entinen harrastaja.
      Ps. Mene Päijänteelle tai Puduvedelle siellä näkeekin jotain.

• Anonyymi

okei kiitos vastauksesta. kyllä itse olen jotain valon kanssa nähnyt Kuhmon järvissäkin. osaisitko suositella jotain paikkaa

• Anonyymi

Tuolla huolto aseman kahviossa joku tiesi, jotta joku tietäisi Kuppasessa, jotta Lönnrotin vene olisi uponnut Kalevalan montussa olevaan lampeen, tämän soudellessa pitkin ja poikin runon haku reissullaan.

• Anonyymi

LAMMASJÄRVEN perälahteen upotettu aseita asekätkentäjutun jälkeen syvinkohta n.8 metriä.Poliisit Riihonen ja Leppänen saivat vankilatuomion siihen osallistumisesta.

• Anonyymi

Saunajärvestä löytyy. Kysy tarkempia tietoja paikallisilta, tai Jussi Pulkkiselta.

• Anonyymi

kiitos vastauksesta. voisin käydä ens kesänä tutkimassa. osaatko sanoa yhtään mistä päin saunajärveä se löytyis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kiitos vastauksesta. voisin käydä ens kesänä tutkimassa. osaatko sanoa yhtään mistä päin saunajärveä se löytyis

Sotahistorioitsija Matti Halonen tietää varmaan kaikki Kuhmoon talvisodassa pudonneet lentokoneet. Kannattaa kysellä häneltä.

• Anonyymi

Hylkiöitä löytyy oikein runsaasti. Kysy vaan lisää niin neuvotaan molemmille sukupuolille.

• Anonyymi

Taas osoitetaan tyhmyyttään kirjoittelemalla asialliseen kysymykseen huuhaata. Mikä kuhmolaisia vaivaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas osoitetaan tyhmyyttään kirjoittelemalla asialliseen kysymykseen huuhaata. Mikä kuhmolaisia vaivaa?

Ei noist kannata silleen välittää. Niil on vain paha olla. Meillä joilla on elämä kunnossa täytyy ymmärtää ettei kaikilla ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän se persuveri aiheuta tuota typeryyttä, ei ole koko suomenmaassa yhtään ainutta järkevää saati asiallista persua. Aivan c- luokkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän se persuveri aiheuta tuota typeryyttä, ei ole koko suomenmaassa yhtään ainutta järkevää saati asiallista persua. Aivan c- luokkaa.

Me persut johtamme rakasta isänmaatamme.

• Anonyymi

Yhdellä miehellä putosi meidän lähellä olevaan järveen 2-piippuinen haulikko 20v sitten. Samassa järvessä on kuulemma pontikkakeittovälineet ja tekohampaat...

• Anonyymi

okei.voisitko kertoa tarkempia tietoja paikasta?

• Anonyymi

Minä löysin lentokoneen osia Kuhmosta 60 luvun alussa alumiinipeltiä ja putkia siellä ne on vieläkin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisit vihdoin ymmärtää

Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.
      Ikävä
      21
      2488
    2. Onko yhtään

Ikävä mua.
      Ikävä
      105
      1428
    3. Olipa kiva nähdä pitkästä aikaa

Joku ihminen vaan kolahtaa! Ei sille voi mitään!
      Tunteet
      12
      1205
    4. Aitiopaikalle

Kyllä se sinäkin vielä pääset seuraamaan oikein aitiopaikalta ;-)
      Ikävä
      180
      968
    5. Keskisarjan puheet olivat ihmisarvoa alentavia

Purra ilmoitti Lauantai-aamuohjelmassa hyväksyvänsä Keskisarjan puheet. Orpon ilmoitus tänään: "Yksikään hallituspuolue
      70 plus
      131
      883
    6. Kannattaako omaan intuitioon luottaa

Kun minulla on tunne, että se mies tykkää minusta yhtä paljon kuin minä hänestä? Siksi olen näin kauan tätä kaipaamista
      Ikävä
      67
      863
    7. Ulkomaalainen yrittäjä

Minkäs alan yrittäjä tämä herrasmies on/oli? Poliisi epäilee varkautelaista 44-vuotiasta miestä entisen puolisonsa murh
      Varkaus
      17
      799
    8. Olen niiiin vihainen sille naiselle...

Ymmärrän todellakin sua, jos koet joskus olevasi sodan keskellä. OMG. Anna sun kaikki kestää. Tsemppiä 🙏
      Suhteet
      14
      744
    9. En tiedä sinusta

Mutta minä kaipaan sitä meidän välillä vuosia sitten käytyä "säpinää". Edellytykset oli vaikka mihin, varsinkin kun olet
      Ikävä
      23
      740
    10. Onko täällä näkijää?

Olisi yksi kysymys.
      Ikävä
      76
      712
    Aihe