APUA! en haluaisi mennä lääkäriin, sillä ahdistaa tälläiset tilanteet. Tosiaan mulla on tullut nyt reilu 2 kuukautta verta alapäästä satunnaisesti. Verta tulee vaan ihan vähän paperiin pyyhkiessä, ei tule muuten. En tiedä johtuuko tämä nyt siitä, että pyyhin liian kovaa yms vai onko jollain jotain tietoa mikä tää voisi olla?? Apua kaivataan oikeasti ja tuhannet kiitokset jo valmiiksi niille ketkä mua auttaa tässä🙏
Verta alapäästä
Anonyymi
2
141
Vastaukset
- Anonyymi
" Alapää" sanonta rinnastetaan naiseen. Haluat siis edelleenkin olla nainen. Ei se psykiatrian alalla, niin tuiki harvinaista liene, mutta oudoksun silti.
Olet kahden keski-ikäisen pojan isä ja heidän lapsille olet isoisä. Tota; miehillä ei tietääkseni ole "alapäätä" yleisessä keskustelussa... - Anonyymi
Jos ne veret tulee pyllynreiän pyyhinnässä niin haavaumia lienee tullut liian kovaa pyyhkimisestä. Kannattaa mennä lääkäriin vaikka ahdistaiskin, saat asiallisen hoidon ja samalla lääkäri voi tutkia ettei ole peräpukamia, nekin voi vuotaa hoitamattomana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446