(4:3) 13MP
(4:3) 4MP
(16:9) 10MP
Parhain säätö? nyt on 4:3 13MP ainakin ruutukaappaus näkyy epäselvänä muille, luulis että 13MP olisi rterävin kuva?
Takakameran valokuvat
7
116
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo on paras säätö, mutta voi kuvista silti tulla epäselviä jos vaikka kännykkää liikuttaa kuvauksen aikana.
- Anonyymi
Joo, 13 Mp:n takakamerassa 4:3 13 Mp -asetus on kuvanlaadullisesti paras. Näytön kuvakaappauksen terävyyteen se asetus ei sinänsä kylläkään vaikuta.
- Anonyymi
Eihän ruutukaappauksella ole mitään tekemistä kameran kanssa. Tuota 4 megapikseliä ei kannata käyttää. Valitse sitten kuvasuhde mielesi mukaan.
- Anonyymi
Kuvasuhde pitää aina olla se mitä kenno tuottaa.
- Anonyymi
Puhelimen oma näyttö vaikuttaa myös siihen, miltä kuva näyttää.
- Anonyymi
Eipä puhelinten kamerat ole kovin hyviä vaikka pikseleitä olisi runsaasti..
- Anonyymi
Turhaa ovat 40 MP - kela ei hyväksy edes, muistan Gio oliko 2011 5MP tuli parempia kuvia kuin nyt jollain 13MP
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785336
- 1253844
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj413576- 573178
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262798Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72339- 242121
- 2022025
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4351681Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91588