Takakameran valokuvat

Anonyymi

(4:3) 13MP
(4:3) 4MP
(16:9) 10MP

Parhain säätö? nyt on 4:3 13MP ainakin ruutukaappaus näkyy epäselvänä muille, luulis että 13MP olisi rterävin kuva?

7

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo on paras säätö, mutta voi kuvista silti tulla epäselviä jos vaikka kännykkää liikuttaa kuvauksen aikana.

• Anonyymi

Joo, 13 Mp:n takakamerassa 4:3 13 Mp -asetus on kuvanlaadullisesti paras. Näytön kuvakaappauksen terävyyteen se asetus ei sinänsä kylläkään vaikuta.

• Anonyymi

Eihän ruutukaappauksella ole mitään tekemistä kameran kanssa. Tuota 4 megapikseliä ei kannata käyttää. Valitse sitten kuvasuhde mielesi mukaan.

• Anonyymi

Kuvasuhde pitää aina olla se mitä kenno tuottaa.

• Anonyymi

Puhelimen oma näyttö vaikuttaa myös siihen, miltä kuva näyttää.

• Anonyymi

Eipä puhelinten kamerat ole kovin hyviä vaikka pikseleitä olisi runsaasti..

• Anonyymi

Turhaa ovat 40 MP - kela ei hyväksy edes, muistan Gio oliko 2011 5MP tuli parempia kuvia kuin nyt jollain 13MP

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      78
      5336
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      125
      3844
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      41
      3576
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      57
      3178
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2798
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2339
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      24
      2121
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      202
      2025
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      435
      1681
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1588
    Aihe