Naisten odotukset kumppanin suhteen

Anonyymi

Netissä ja sovelluksissa tulee vastaan lesboja joilla vaikuttaa olevan erityisen tarkkoja odotuksia kumppanin suhteen. Mm tyyliin, identiteettiin ja seksuaalisuuteen (sen dynamiikkaan ja rooleihin) liittyen.
Kuinka monelle nuoremmalle, n kolmekymppiselle lesbolle, ko. asiat ovat tärkeitä, joustaako ne yhtään?
Minkä tyyppisistä itse kiinnostut yleensä?
Sana on vapaa.

46

1461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nuorempi nainen hakeutuu mielellään nautinolliseen olotilaan ... jopa pidempiaikainenkin seksisuhde olisi mielenkiintoinen kohde.

      • Anonyymi

        Tämä on keskustelu, ei seuranhakuilmo.
        Osalla näyttää olevan luetun ymmärtäminen hakusessa.


      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat et nuorempi nainen hakeutuu mielellään nautinnolliseen olotilaan ?
        no jaa.. En usko et kovin moni ja eipä se kauan kestäisi


      • Anonyymi

        Käy minulle oikein hyvin..


    • Anonyymi

      Mulla on todella laaja maku, mutta en näe itseäni naisen kanssa, joka ei osaa esim. kiinnittää taulua seinälle tai tehdä ruokaa. Olen myös kiinnostunut vain lesboista, koska bisset ovat osoittautuneet paljon huonommiksi sängyssä ja vähän teennäisiksi xD. Eli tossa mun vaatimukset. Lesbo joka osaa porata ja kokata..

    • Anonyymi

      Naisellinen habitus ja energia, rakastava, tykkää seksistä ja hellyydestä, älykäs ja itsenäisyyttä omaava, arvollisesti liberaali eikä siteeraa minulle Raamattua opetustarkoituksessa.;)
      Sopusuhtainen vartalo, itselläkin on.
      Klikkaava huumorintajukin olis muuten kiva.

      • Anonyymi

        millainen sopusuhtainen vartalo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        millainen sopusuhtainen vartalo?

        Yksi asia muiden joukossa. Sopusuhtainen= hoikka tai solakka, ei ylipainoa.


      • Anonyymi

        Tämä kuvaus kolahti☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kuvaus kolahti☺️

        Tiedän:p ko. naiset ovat joko satuolentoja, heteroita tai varattuja.


    • Anonyymi

      En sovi kenenkään odotuksiin. Sama toisinpäin.

    • Anonyymi

      Elämä on opettanut, että tärkeintä on hyvä mielenterveys sekä lempeä ja rauhallinen luonne.

      • Anonyymi

        Ystävällinen, huomioiva ja tasapainoinen luonne on ykkönen. Siihen kun lisää humaanit arvot, ei paljoa puutu. Harvoin tarjolla, jos koskaan. Valitettavasti.


    • Jaa-a. Oon aatellut, että sen huomaa sitten kun sellaisen sopivan kohtaa. Ihan ilman mitään listauksia, rakastettava joka osaa rakastaa. Hyvin tärkeetä mulle.

    • Anonyymi

      Oon liian ujo mihinkään. ei mua oo tarkoitettu täs elämässä kuin murtumaan kerta toisensa jälkeen.

    • Anonyymi

      tiedostan et en oo luonteva enkä hyvä deittailupiireissä. En koe niitä yhtään omiksi. multa puuttuu tietynlainen sosiaalinen älykkyys niissä jutuissa. jos joku tykkäis musta tällaisena ku oon. aspeger näkyy tietyissä tilanteissa

      • Anonyymi

        Uskon että löytyy tästä huolimatta! Mullekin on löytynyt seuraa ja välillä jonoksi asti, vaikka olenkin parempi koneiden kuin ihmisten kanssa ja sosiaalisesti välillä suorastaan kömpelö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon että löytyy tästä huolimatta! Mullekin on löytynyt seuraa ja välillä jonoksi asti, vaikka olenkin parempi koneiden kuin ihmisten kanssa ja sosiaalisesti välillä suorastaan kömpelö.

        ihana kuulla ☺
        en käy tapahtumissa jossa tapais uusia ihmisiä enkä käytä deittisovelluksia. eli tuskinpa vaan,mut oma vika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon että löytyy tästä huolimatta! Mullekin on löytynyt seuraa ja välillä jonoksi asti, vaikka olenkin parempi koneiden kuin ihmisten kanssa ja sosiaalisesti välillä suorastaan kömpelö.

        Ja heräsit päiväuniltas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja heräsit päiväuniltas

        kai sitä voi hyvä tuurikin käydä et tapaa arkielämässä harrastuksen tai töiden kautta. vai oot sitä mieltä et jos on uusien ihmisten kanssa vähän kömpelö niin he ei voi ketään löytää...?


      • Anonyymi

        Alkoi kiinnostamaan miten Asperger näkyy deittaillessa? Kerrotko siitä jos se vaikuttaa jotenkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkoi kiinnostamaan miten Asperger näkyy deittaillessa? Kerrotko siitä jos se vaikuttaa jotenkin?

        On joskus vaikuttanut väärin ymmärryksinä ja menen lukkoon enkä osaa sitä oikaista. Jos olen ollut naisesta kiinnostunut ja ollaan tavattu useita kertoja, olen kertonut aika alkuvaiheessa. Yksi joka oli aihetta ammattiinsa liittyen opiskellut, kysyi itse suoraan siitä luonani, eli varmaan näkyy myös tavoilla jota en ite tiedä :D


    • Anonyymi

      Lestoillakin on tapana huutaa saadessaan.

      • Anonyymi

        Jaa, ei ole kokemusta.


      • Anonyymi

        Lestadiolaisilla? Niin saadessaan vauvaa? Nyt olet ehkä vähän yksinkertainen, ei se liity uskontoon mitenkään vaan siihen synnyttämiseen.


    • Anonyymi

      Kukin tykkää mistä tykkää, vaikka lopulta rakkaus tietysti taipuu sokeaan. Mutta jos se olisi täysin sokeaa, niin ei sitä täysin lesbokaan voisi sitten lopulta kai olla.

      Itselleni kumppanin etsiminen tuo haasteita esim. siksi, että tykkään reilusti vanhemmista, maskuliinisista naisista. Suoraan sanoen pidän niin sanotusti perinteisestä ja vanhanaikaisesta kodin järjestyksestä, jossa saan olla se kesäleningissä kotona kukkasia kasteleva oma idyllini. Tänä päivänä tällaisten toiveiden sanottaminen voi olla aivan äärimmäistä myrkkyä monelle. Vaikka se on täysin oma juttuni, eikä keneltäkään pois, niin silti pelkään sen ilmaisemista.

      • Anonyymi

        Hot! Sinunlaisen naisen kun jostain vielä löytäisin talooni hääräilemään :p


      • Anonyymi

        itse haluaisin suunnilleen saman ikäisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hot! Sinunlaisen naisen kun jostain vielä löytäisin talooni hääräilemään :p

        Kerrohan mihin voi tulla esittäytymään paremmin, niin ollaan jo askeleen lähempänä. ;)


      • Anonyymi

        Ihan älytön trolli!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan älytön trolli!

        Kukaanko ei voi olla erilainen kuin sinä olematta trolli?


    • Anonyymi

      Itse ainakin riippuu aika pitkälti luonteesta ja miten viihdyn kenenkin seurassa

    • Anonyymi

      Oon varmaan outo, mut ensin kiinnitän huomion kasvon piirteisiin, keskustelu tyyliin ja siihen miten toinen kantaa itsensä. En osaa tarkentaa ton paremmin. Jos osaa myös heittää huumoria ja välillä ottaa tilanteen hallintaan niin oon valmis uusille treffeille. Tähän vois kirjoittaa vielä paljon muutakin mut jääköön...

      • Anonyymi

        Mul vaan kolahtaa jos kolahtaa. En erityisemmin kiinnitä mihinkään huomiota. eniten ystävällisyyteen ja silmiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mul vaan kolahtaa jos kolahtaa. En erityisemmin kiinnitä mihinkään huomiota. eniten ystävällisyyteen ja silmiin.

        Sama juttu..


      • Anonyymi

        Mitä outoa tuossa oli? Kiinnitän huomiota samoihin asioihin, toki muihinkin. Tilanteen hallintaan otosta en tiedä, (en pidä dominnoista enkä maskuliinisuudesta), rullaava ja tasavertainen osallistuminen keskusteluun👌


      • Mitäs outoa tuossa on, ei ainakaan mun mielestä yhtikäs mitään.


    • Anonyymi

      Ei ole kuin kaksi odotusta, mutta ne on ehdottomia. Kaikessa muussa voin joustaa enemmän tai vähemmän.

      • Anonyymi

        eli mitkä ne kaksi on?


      • Mä kans täällä mietin, että mitkähän on ne kaks ehdotonta.


    • Anonyymi

      anteeks et tänne itken. Mut menee se loppuelämäki tyyny yökaverina. halaan sit sitä. hyvää yötä 💔

      • Anonyymi

        Sama homma minulla, pitkulaisia tyynyä vaan halaileen joudun.. en pysty hänestä luopumaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama homma minulla, pitkulaisia tyynyä vaan halaileen joudun.. en pysty hänestä luopumaan..

        Kiinnostaisiko sinua tutustua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama homma minulla, pitkulaisia tyynyä vaan halaileen joudun.. en pysty hänestä luopumaan..

        Päästä vaan jo irti hänestä ja mene kohti uusia tuulia. Vapaita sinkkunaisia kyllä riittää sinullekin. ;)


    • Anonyymi

      "Riko kaikki muu paitsi sydän
      Kaikki parantuu paitsi sydän
      Sä saat häpäistä kaiken pyhän
      Mut säästä se mis pidän kaiken hyvän
      Mä kestän kyllä, ei satuttaa voi sanat
      Saat pettää kaikki sun vannomasi valat
      Mut pliis, säästä mun sydän
      Riko kaikki paitsi sydän
      Paitsi sydän"


      💔💔💔

    • Anonyymi

      Itselläni ei ainakaan ole mitään tiettyjä ulkonäkökriteereitä. Niin erinäköiset ihmiset ovat kauniita ja viehättäviä.

      Koska olen todella seksuaalinen ihminen, niin seksin suhteen toivon kumppanin olevan edes jotenkin riittävän seksuaalinen niin, että homma ei lopu minulle ennen kuin ehtii kunnolla alkaakaan :D

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe