Liekkö ongelma vain minulla (johtuen astiakaapistani), mutta arabian teema lautaset (halkaisija vajaa 26 cm) eivät sovi astioiden kuivauskaappiin pystyyn. Tai siis lautanen ei mahdu niihin välikköihin, missä niiden pitäisi pysyä pystyssä.
Siis, mahtuuko kyseiset lautaset muilla kuivauskaappiin vai johtuuko tämä vain minun astiakaappini mallista? Entäpä astianpesukoneeseen?
Kiitokset jo etukäteen.
teema ongelma...
ada
3
460
Vastaukset
- Yks vaan
Meillä oli sama ongelma, mutta ostimme toisen mallisen ritilähyllyn astiakaappiin, niin johan mahtuu. Ap-koneeseen ovat mahtuneet hyvin.
- antilooppi
Sama vika ja ratkaisu täälläkin.
- simali
Minulla teema mahtuu astiakaappiin sekä astianpesukoneeseen, mutta lautaset eivät pysy pystyssä astiakaapissa. Siis nämä suurimmat lautaset tuppaavat kaatumaan. Astiakaapin ritilöiden tulisi ehkä olla suuremmat. No astiat ovat muutenkin menossa vaihtoon, joten ongelma on ehkä ratkaistu =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882