Alkaa ottamaan päähän kun osalla porukasta puuttuu perustyökalut. Yhdellä ei ole vasaraa ja toisella ei ole puukkoa. Kun lasket oman työkalun käsistäsi niin joku sen nappaa heti. Ne ovat tekemättä mitään kun eivät pääse eteenpäin ja he kyttäävät koska joku laskee käsistään työkalun ja poimivat sen välittömästi käsiinsä. Yhdellä kertaa minulta lähti vasara, puukko ja mitta. Tee siinä nyt jotain. Pitäisi aina laittaa vasara roikkumaan haalareihin, mitta ja puukko taskuun.
Kerran eräs herra jyrsi gyprocia mattopuukolla jonka terä oli yhtä terävä kuin sen toinen puoli. Hain pakistani terän ja annoin sen hänelle. Hetken päästä kuului kuinka terä katkesi mutta en ollut aikeissa antaa uutta. Mutta mitä hän tekikään? Tuli minun pakilleni ja alkoi kaivamaan sieltä terää. Sanoin että osta omat ja sitten alkoi kauhea valitus kuinka en viitsi yhtään auttaa ja että työ ei etene ilman terää.
Omat työkalut jokaiselle
3
179
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän työnantajan pitää järjestää kaikille työkalut jotta homma ei pysähdy työkalun odotteluun! Ei työntekemisestä tule mitään jos niiden käyttöä pitää jonottaa.
Olen itse ollut aikoinaan työpaikassa jossa työkaluja oli rajallisesti kuten vasaraoita vain pari kpl eli kun vasaran heitti ilmaan olan yli niin kopsausta ei takana kuulunut.... - Anonyymi
työnantajan vastuulla on järjestää työkalut. Jotkut työnantajat pihistelevät työkaluissa ja sähköroikissakin. Työkalujen vähyys ja loppuunkäytetyt työkalut, Syitä siihen on monta. Työnantajan vääristynyt säästövimma on pahinta uunoutta, Toinen syy siinä että jotkut työntekijöistä pöllii uudet työkalut alta aikayksikön. Trokaavat jonnekin. Aloittajalla on todella surkeat työkaverit. Työntekijä on oikeutettu työkalukorvaukseen kun käyttää omia työkalujansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010530Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523625Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543401- 652917
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2232290- 1162223
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252063Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671658Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221506Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121396