ONKO MUUTTOLINTUJA NÄKYNYT? - ja muut vitsit

Anonyymi

selittäkää ensin tuo muuttolintuvitsi

7

667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eilen illalla aurinko paistoi nuoreen puuhun. Punaiset isot silmut ihan loistivat. Päätin ottaa kuvia. Niska nurin pää kenossa suuntasin zoomia latvaan, että tulisi sininen taivas taustaksi. Ennen kuin painoin laukaisinta, kuulin korvan juuresta: Mitä sä oikein kuvaat, kun minä en näe mitään. Vähän vittuunteena vastasin, että olen mielisairas ja kuvaan harhojani, ei niitä muut pystykään näkemään. Tavallisella äänellä selitin, että noita punaisia silmuja. Kun täti ei nähnyt vieläkään, kehotin menemään kaihileikkaukseen. Kerroin, että minulle leikkauksen jälkeen uusi elämä.

      Jos kirjoittaisin yhteenvedon kaikesta siitä, mitä reaktioita ja huomautuksia tämä viimeisin kamera on aiheuttanut, kyllä siitä vitsikirja tulisi.

      • Anonyymi

        Ei ollut sattumaa vain tuo kohtaaminen.

        Kyllä siihen suunniteltu häirintä kuului eli yllättäen ruvetaan puhumaan juuri"sekuntia ennen" kuin painan laukaisinta, juuri kun olen saanut sihdattua rajauksen, sommittelun sun muun näytölle kuntoon. Osasi tämäkin täti tehdä sen.

        Jatko oli aika avutonta, mutta sääntöjen mukaan yritti: oli hammaslääkäri, oli matkimista jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut sattumaa vain tuo kohtaaminen.

        Kyllä siihen suunniteltu häirintä kuului eli yllättäen ruvetaan puhumaan juuri"sekuntia ennen" kuin painan laukaisinta, juuri kun olen saanut sihdattua rajauksen, sommittelun sun muun näytölle kuntoon. Osasi tämäkin täti tehdä sen.

        Jatko oli aika avutonta, mutta sääntöjen mukaan yritti: oli hammaslääkäri, oli matkimista jne.

        Jatkoa: kukaan ei uskalla sanoa mitään, ilmekin kontrolloidaan. Ihan kiva. Aamulenkin jälkeen parkipaikalla otin kuvia jäätyneistä pienistä vesilävistä. Miten ihmeessä jokaiseen oli jäätynyt erilainen kuvio??? Kotona googlailin hakusanaa jääkiteen muodostuminen. .Jotakin selvisi.

        Minut on jo bongattu jäätyneitä ojia ja lampareen reunoja kuvaamassa. Minulla nyt kymmeniä erilaisia jääkuvioita kuvattuna. - Harmitonta hulluutta mielestäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkoa: kukaan ei uskalla sanoa mitään, ilmekin kontrolloidaan. Ihan kiva. Aamulenkin jälkeen parkipaikalla otin kuvia jäätyneistä pienistä vesilävistä. Miten ihmeessä jokaiseen oli jäätynyt erilainen kuvio??? Kotona googlailin hakusanaa jääkiteen muodostuminen. .Jotakin selvisi.

        Minut on jo bongattu jäätyneitä ojia ja lampareen reunoja kuvaamassa. Minulla nyt kymmeniä erilaisia jääkuvioita kuvattuna. - Harmitonta hulluutta mielestäni.

        Googlatut tiedot eivät sovi havaintoihin siltä osin, että väittävät suoria viivoja ja teräviä särmiä syntyvän - 22 asteessa. Tänä aamuna ei muita ollutkaan.
        Että minä kyttään tämmöistä ja etsin selityksiä. En kyttää ihmisiä, paitsi väkisin huomaa, kun joku stalkkaus rupeaa toistumaan.


    • Anonyymi

      Et-rahoitustieto niin niin...? Niin kait tilanteessa saldot riittää.

    • Anonyymi

      MINDCONTROLLILLA PANNAN MENEMÄÄN PAIKKOIHIN, JOISSA VOIDAAN STALKATA

      JA ANTAA ILMAISTA HUVIA KAIKILLE, JOTKA KUULEVAT KAIKEN, MITÄ PUHUN. Ja osalliset voivat kertoa jälkeen päin muuhunkin

      Tänä aamuna mindcontrollin tekijä joutui näkemään vaivaa, että sai minut menemään "sille parkkipaikalle." Voisin kertoa käsittelystäni yksityiskohtaiseksikin, mutta sitä ei julkaistaisi. - Kun lopulta saatin perille, mietin , mikähän täällä odottaa. Nopeasti selvisi.

      En kirjoita enempää, KIITÄN vain miespuolista henkilöä, joka auttoi. Annoin kyllä selvät ohjeet. - mutta en voi antaa niitä tässä

      SIIS AUTTAJALLE KIITOS !!!!!!

      • Anonyymi

        Toisaalta kysyn, ulkonäön ja etusormen sormuksen perusteella voisit olla stalkkeri,??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2833
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1193
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1191
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1031
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      973
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      970
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      926
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      43
      857
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      40
      848
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      42
      754
    Aihe