ONKO MUUTTOLINTUJA NÄKYNYT? - ja muut vitsit

Anonyymi

selittäkää ensin tuo muuttolintuvitsi

7

720

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eilen illalla aurinko paistoi nuoreen puuhun. Punaiset isot silmut ihan loistivat. Päätin ottaa kuvia. Niska nurin pää kenossa suuntasin zoomia latvaan, että tulisi sininen taivas taustaksi. Ennen kuin painoin laukaisinta, kuulin korvan juuresta: Mitä sä oikein kuvaat, kun minä en näe mitään. Vähän vittuunteena vastasin, että olen mielisairas ja kuvaan harhojani, ei niitä muut pystykään näkemään. Tavallisella äänellä selitin, että noita punaisia silmuja. Kun täti ei nähnyt vieläkään, kehotin menemään kaihileikkaukseen. Kerroin, että minulle leikkauksen jälkeen uusi elämä.

Jos kirjoittaisin yhteenvedon kaikesta siitä, mitä reaktioita ja huomautuksia tämä viimeisin kamera on aiheuttanut, kyllä siitä vitsikirja tulisi.

• Anonyymi

Ei ollut sattumaa vain tuo kohtaaminen.

Kyllä siihen suunniteltu häirintä kuului eli yllättäen ruvetaan puhumaan juuri"sekuntia ennen" kuin painan laukaisinta, juuri kun olen saanut sihdattua rajauksen, sommittelun sun muun näytölle kuntoon. Osasi tämäkin täti tehdä sen.

Jatko oli aika avutonta, mutta sääntöjen mukaan yritti: oli hammaslääkäri, oli matkimista jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut sattumaa vain tuo kohtaaminen.

Kyllä siihen suunniteltu häirintä kuului eli yllättäen ruvetaan puhumaan juuri"sekuntia ennen" kuin painan laukaisinta, juuri kun olen saanut sihdattua rajauksen, sommittelun sun muun näytölle kuntoon. Osasi tämäkin täti tehdä sen.

Jatko oli aika avutonta, mutta sääntöjen mukaan yritti: oli hammaslääkäri, oli matkimista jne.

Jatkoa: kukaan ei uskalla sanoa mitään, ilmekin kontrolloidaan. Ihan kiva. Aamulenkin jälkeen parkipaikalla otin kuvia jäätyneistä pienistä vesilävistä. Miten ihmeessä jokaiseen oli jäätynyt erilainen kuvio??? Kotona googlailin hakusanaa jääkiteen muodostuminen. .Jotakin selvisi.

Minut on jo bongattu jäätyneitä ojia ja lampareen reunoja kuvaamassa. Minulla nyt kymmeniä erilaisia jääkuvioita kuvattuna. - Harmitonta hulluutta mielestäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkoa: kukaan ei uskalla sanoa mitään, ilmekin kontrolloidaan. Ihan kiva. Aamulenkin jälkeen parkipaikalla otin kuvia jäätyneistä pienistä vesilävistä. Miten ihmeessä jokaiseen oli jäätynyt erilainen kuvio??? Kotona googlailin hakusanaa jääkiteen muodostuminen. .Jotakin selvisi.

Minut on jo bongattu jäätyneitä ojia ja lampareen reunoja kuvaamassa. Minulla nyt kymmeniä erilaisia jääkuvioita kuvattuna. - Harmitonta hulluutta mielestäni.

Googlatut tiedot eivät sovi havaintoihin siltä osin, että väittävät suoria viivoja ja teräviä särmiä syntyvän - 22 asteessa. Tänä aamuna ei muita ollutkaan.
        Että minä kyttään tämmöistä ja etsin selityksiä. En kyttää ihmisiä, paitsi väkisin huomaa, kun joku stalkkaus rupeaa toistumaan.

• Anonyymi

Et-rahoitustieto niin niin...? Niin kait tilanteessa saldot riittää.

• Anonyymi

MINDCONTROLLILLA PANNAN MENEMÄÄN PAIKKOIHIN, JOISSA VOIDAAN STALKATA

JA ANTAA ILMAISTA HUVIA KAIKILLE, JOTKA KUULEVAT KAIKEN, MITÄ PUHUN. Ja osalliset voivat kertoa jälkeen päin muuhunkin

Tänä aamuna mindcontrollin tekijä joutui näkemään vaivaa, että sai minut menemään "sille parkkipaikalle." Voisin kertoa käsittelystäni yksityiskohtaiseksikin, mutta sitä ei julkaistaisi. - Kun lopulta saatin perille, mietin , mikähän täällä odottaa. Nopeasti selvisi.

En kirjoita enempää, KIITÄN vain miespuolista henkilöä, joka auttoi. Annoin kyllä selvät ohjeet. - mutta en voi antaa niitä tässä

SIIS AUTTAJALLE KIITOS !!!!!!

• Anonyymi

Toisaalta kysyn, ulkonäön ja etusormen sormuksen perusteella voisit olla stalkkeri,??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      107
      4609
    2. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      173
      4385
    3. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      94
      1730
    4. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      403
      1661
    5. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      33
      1423
    6. Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan

Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann
      Ensitreffit alttarilla
      6
      1109
    7. Upeeta! Rauha tulee pian!

Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is
      Maailman menoa
      353
      1100
    8. Mitä hyvää olet

aiheuttanut kaivatullesi?
      Ikävä
      67
      979
    9. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      56
      964
    10. Miksi et halua

Seksiä sen kanssa jota rakastat? Vai ajatteletko että hän ei halua?
      Ikävä
      92
      938
    Aihe