Ei se ollut näkki vaan pummi

Anonyymi

En tiedä tuleeko kukaan teistä uskomaan tätä, mutta kerron silti. Viime kesänä olin 13v, olin ulkona serkkuni kanssa joka on 16v. Päätimme mennä rantaan, koska oli kuuma kesä päivä. Sanoin että en halua mennä sinne rantaan, koska se on outo paikka, totesin että meidän pitäisi odottaa isääni, jonka kyydissä voisimme mennä paikkaan ____ koska tämä ohjaa laivaa. Serkkuni vain nauroi minulle ja vastasi ”Usko jo urpo, ei sitä näkkiä ole olemassa se on vaan satu, olitte aivan kännissä xxxxx kaa!” Lähdin sitten mukaan. Lähdimme rantamäkeen, siinä vaiheessa sanoin serkulleni että pitäisi kääntyä, tämä vain totesi taas että olimme vain kännissä frendini kaa. Olimme rannassa istuin rannalla, kun taas serkkuni meni uimaan. Mutta emme olleet kahden siellä oli joku pummi. Hän tarttui serkkuani perseestä, serkkuni huusi ”päästä vittu irti!” Mutta eihän se saatanan pummi päästänyt. Suutuin ja huusin ”Vittu irti siintä jätkästä helvetin pummi!!!” Ja heitin sen päähän jonkun vitun risurapamöykyn. Serkkuni nousi hyvin nopeasti rantaan. Ja matkalla ylös nauroin että ei siellä näkkiä ollut mutta pummi. Tämän koomin emme ole menneet siihen saatanan rantaan ilman aikuista.

3

1135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

OLIKO JUOMUJA?

• Anonyymi

Ei tainnut olla.

• Anonyymi

Aloittaja oli oikeassa. Ei kukaan usko moisia satuja.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      166
      3241
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      501
      2675
    3. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      37
      1437
    4. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      101
      1359
    5. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      22
      1211
    6. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      45
      1119
    7. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      1035
    8. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      48
      1008
    9. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      120
      998
    10. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      35
      911
    Aihe