Voima on kadonnut nyt. Miehitönkuljetus kone sähköpylvääseen. Harkovin ammusvarasto vallattu. Sota on taputeltu.
Rauhanehdot pöytään.
Ukraina alkaa uupua
11
79
Vastaukset
- Anonyymi
Näin se alkaa olla. Etelä ja itä uudelle omistajalle.
- Anonyymi
Karu totuus
- Anonyymi
Jäihän Kiova joksikin aikaa.
- Anonyymi
Ja TsernoBill
- Anonyymi
Onneton sota kakinpuolin.
- Anonyymi
Jotta kannattiko tuo riehunta?
Ilman ruutia olisi mennyt paremmin. - Anonyymi
Jepjep ei jatkoon.
- Anonyymi
Turhaa tempolua.
- Anonyymi
Ukrainan luovuttaminen parempi ratkaisu.
Ei näin. - Anonyymi
Ukrainalla on 45 miljoonaa asukasta ja näistä 5 miljoonaa taistelekelpoista miestä. Venäjällä on parisataa tuhatta hyökkäysjoukoissa ja näistä neöjäsosa taistelukelvottomassa kunnossa. Venäjä uupuu huoltoyhteyksien vaikeutuessa ja Ukraina pääsee niskan päälle. Sota on puhdasta matematiikkaa ja Ukrainalaiset puolustavat kotejaan, joten venäjä ei tule pärjäämään.
- Anonyymi
Ai että luovuttaa pitäisi. Sama varmaan koskee sitten Suomeakin. On niin pieni maa, ettei kannata vastustaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k324094- 542829
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut432771- 302513
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82485Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3192379- 382059
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541775Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461653- 1411507