Saan Suomesta eläkettä noin 13.000 kruunua vuodessa.
Yks tuttava saa 30.000 kruunua vuodessa, ja kertoi että hänen ei tartte maksaa veroa Suomen eläkkeestä, Koska se on eläke, eikä "palkka".
Miten on muilla?
Suomen eläkkeistä veroa?
5
170
Vastaukset
- Anonyymi
Tuttavasi taitaa narrata sinua.
- Anonyymi
Saan Suomesta vuodessa verotonta 52.000 ruottin kruunua työeläkettä josta sitten täällä verottaja muistaa jokavuotisilla mätkyillä noin 18.000 kruunua :(
Per-kel- Anonyymi
Saan Suomesta noin 200 euroo eläkettä josta ei mene veroo.
- Anonyymi
Nåå, se, että ei tarvitse maksaa veroa, ei ehkä ihan täysin pidä paikkaansa. Suomen ja ruotsin verosopimusten mukaan suomi ei pidätä veroa, mutta se täytyy ilmoittaa ja maksaa ruotsiin. Viime viikolla Försäkringskassa julkaisi tutkimuksen ilmoittamatta jääneistä ulkomaisista eläkkeistä. Jopa 50 % tutkituista eivät olleet ilmoittaneet tulojaan ruotsiin. Tämä koskee ilmeisesti kaikkialta tulviin eläkkeisiin. On siis odotettavissa pieniä mätkyhä kun asia on loppuun käsitelty. Itse ilmoitan ja maksan suomen eläkkeestä veroni ruotsiin. Nostaa hiukan veroprosenttia, mutta jää siitä hiukan käteenkin.
- Anonyymi
Justiin tuli mätkyt 12.800 kruunua :(
Per-kel
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825832
- 1273953
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463889- 663584
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72467- 272204
- 2042111
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332049Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4431812