Oliko Lahdessa paljon punkkareita 70-luvun lopussa ja 80-luvun alkupuolella? Millaista oli olla punkkari siihen aikaan?
Ite synnyin vasta tuohon aikaan.
Punkkarit Lahdessa silloin joskus
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyl sie oot syntynyt 40/50-luvulla. Et sie tiijä punkkareista hevonhäntää! Turhaan kyselet.
- Anonyymi
PHKS psykiatrian lääkärit ajoivat masennus ja mieliala lääkkeillä minut itsemurhan partaalla.Kun olen yrittänyt sanoa et teitte väärin lääkityksestä ja hoidossa minulle sanotaan MITÄÄN VIRHEITÄ EI olla TEHTY.Kukaan ei myönnä tätä.Tämä ainoastaan lääkkeen sivuvaikutuksia ei olisi ollut oma päätös.Onko jollain ideaa millä tällainen vääryys korjataan.Tarvitsen paperin et väärin tehty.Kukaan ei myönnä.Eli siis ihminen ajetaan masennus lääkkeillä itsemurhaan ja kenelläkään lääkärillä ei ole vastuuta tässä asiassa.Eli voi tappaa eikä saa mitään.Nämä pitää saada loppumaan.Niin joku ihminen sekoitetaan lääkkeillä niin et tekee kauheaa lähipiirille.Tässäkin tapauksessa hautajaisia tarjolla.Onko tämä oikein EI ,EI ,EI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947876- 1733766
- 533279
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2492507- 482165
- 422015
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?281940- 481902
- 601778
- 191773