mahdollista toyota jossa on 218 hv kiihtyy TÄNÄ PÄIVÄNÄ 8,1 SEKUNTTIIN. KAIKKI TOYOTAT PYÖRII JALOISSA VALOISSA.HIIII.SAKSALAISELLE LAATU AUTOLLE.HIIII.
Miten on...
8
58
Vastaukset
- Anonyymi
Tojon pollet on suurimmaksi osaksi aina laitumella!!!
- Anonyymi
Kerro toki, että mistä löytyy saksalainen "laatuauto"? Minäkin voisin sellaisen hommata. En itse ole sellaista vielä löytänyt.
- Anonyymi
Niitä ei voi ostaa sosun rahoilla eikä asumistuvilla eli jatka ajelua toyotalla niitä voi ostaa edellä mainituilla.hiiiii sossu.hiiiiiiiiii.tuulipuku.hiiiii.toyota.hiiiiiii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä ei voi ostaa sosun rahoilla eikä asumistuvilla eli jatka ajelua toyotalla niitä voi ostaa edellä mainituilla.hiiiii sossu.hiiiiiiiiii.tuulipuku.hiiiii.toyota.hiiiiiii.
Ikävää olla ilonpilaajasi, mutta en omista, enkä aja toyotalla, joten hihittele vaan ihan vapaasti. Se onkin ainoa asia, jonka näköjään osaat.
- Anonyymi
Niitä et työtön luuseri pysty ostamaan sosun rahoilla.hiii
- Anonyymi
Kysy äidiltä, että onko aamuvelli jo lämmintä?
- Anonyymi
Miltä muuten sinusta tuntuu kun PYÖRIT SILLÄ TOYOTALLA SAKSALAISTEN AUTOJEN JALOISSA.HIII
- Anonyymi
Tuntuupa uusi Camry paljon laadukkaammalta kuin saksalaiset vastaavat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03720- 433321
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv563037Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342908- 162848
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452700- 442340
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h382232- 422095
- 451879