AUTTAKAA PLIIS!!(The sims ryntää raitille ps2)

TODELLISEN avun tarpeessa!!!!

koska voin taas muuttaa uuteen paikkaan?? mun uusin paikka mihin oon muuttanu on kuntosali etevä. niin miten pääsen muuttaan taas uuteen paikkaan. ja sit, mä en saa koskaa ylennyksii töis vaikka mulla olis kaikki melkee iha vihreellä! mistä se vois johtuu? pitääkö joka talos tehä aina kaikki tehtävät? AUTTAKAA PLIIS JOKU KIVA!!!!!

24

3916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tipi

      en yhtää ihmettele ku et saa ylennyksii!!!sun kannattais hankkii ylennykseen vaadittavia taitoja (kokkus mekaniikka luovuus j.n.e.)nii joo ja sit kans josku pitää hankii ystävii esim sun pitäis varmaa ystävystyy Emman ja Ension kanssa!!!YMMÄRRÄTKÖ???

    • kittu

      mikset tee koodeja esim koodin mist kaikki tarpeet täyttyy siit saa ylennyksiiki jos on kaikki vihreel

      • ...

        noku ne koodit ei jotenki toimi vaikka tekisin ne kuinka nopeesti!!! oon kokeillu tehä pausella ja ilman nii ei toimi. kyl oo yrittäny. siks en tiedäkkää et miten saan ne kaikki tarpeet täytettyy!!! :( :(


      • @@2
        ... kirjoitti:

        noku ne koodit ei jotenki toimi vaikka tekisin ne kuinka nopeesti!!! oon kokeillu tehä pausella ja ilman nii ei toimi. kyl oo yrittäny. siks en tiedäkkää et miten saan ne kaikki tarpeet täytettyy!!! :( :(

        mitkä ne koodit on?


      • tytt@
        @@2 kirjoitti:

        mitkä ne koodit on?

        no koodeja en kyl muista ulkoo, mut niit saa ku kirjottaa esim: googleen et "the sims ryntää raitille ps2 koodit" noin mä ne sain :D :D. et onnee etsintään!! :)


      • Sims-Friikki
        ... kirjoitti:

        noku ne koodit ei jotenki toimi vaikka tekisin ne kuinka nopeesti!!! oon kokeillu tehä pausella ja ilman nii ei toimi. kyl oo yrittäny. siks en tiedäkkää et miten saan ne kaikki tarpeet täytettyy!!! :( :(

        just joo.. ei niitä koodeja tarvi. oma sim on uran huipulla jokasessa urassa. ILMAN KOODEI! lisäks oon aatoksen kartanossa ja melkein kaikki tehtävät tehty


      • apina 123
        tytt@ kirjoitti:

        no koodeja en kyl muista ulkoo, mut niit saa ku kirjottaa esim: googleen et "the sims ryntää raitille ps2 koodit" noin mä ne sain :D :D. et onnee etsintään!! :)

        ei ne koodit toimi koskaan


      • kukkuu
        apina 123 kirjoitti:

        ei ne koodit toimi koskaan

        ei toimiii! menee hermot-.-


      • se

        No ei oo ihan helppoo ko ne ei toimi!


      • moi :D
        @@2 kirjoitti:

        mitkä ne koodit on?

        Cheat gnome
        Laita peli pauselle ja paina nopeasti R2, L1, R1, L2, Vasen, Ympyrä. Taloosi ilmestyy tonttu ja muut koodit ovat käytössäsi. Lisäksi saat joka päivä puhelinsoiton joka tarjoaa rahaa.

        Avaa kaikki esineet
        Aktivoi ensin Cheat gnome. Laita pauselle ja paina nopeasti L2, R2, Ylös, Kolmio, L3.

        Avaa kaikki vierailukohteet
        Aktivoi ensin Cheat gnome.paina nopeasti R2, R3, L3, L2, R1, L1. Koodin voi aktivoida milloin tahansa, kun simisi herää äitisi kotona alun Dream Sequencen jälkeen.

        Saat 10 000 simoleonia kun painat NOPEASTI ja PERÄKKÄIN L1,R2,oikea,neliö,L3.Roskiksen viereen ilmestyy tonttu.Kun painat siitä,tulee esiin vaihtoehto: Anna Rahaa ja kun painat sinulle tulee aina lisää rahaa.

        Saat kaikki simin tarpeet täyteen painamalla NOPEASTI ja PERÄKKÄIN L2,R1,vasen,ympyrä,ylös.Paina roskiksen vieressä olevaa tonttua ja saat vaihtoehdon: Täytä kaikki tarpeet.Näin simin tarvepalkit muuttuvat vihreiksi.(sama tonttu mistä saa rahaa)


      • kookoskeitto
        ... kirjoitti:

        noku ne koodit ei jotenki toimi vaikka tekisin ne kuinka nopeesti!!! oon kokeillu tehä pausella ja ilman nii ei toimi. kyl oo yrittäny. siks en tiedäkkää et miten saan ne kaikki tarpeet täytettyy!!! :( :(

        Mulla toimi se kun mä laitoin ihan eka sen rahakoodin:)


    • @@2

      tehtävist en tiiä mut ku painat vasent suunta näppäintä näät uratiedot,jos oot mukoilia sul pitää olla hyvä logiikka huom ne hymynaamat on ystävien määrä joka pitää olla!ku olin mimmun kämpil mut erotettii vaihoin työtä en jatkanu muotiuraa enkä tehny tehtävii mut silti pääsin pertin murjuun!!!!!!!! good luck

    • aerox123

      sun ei tarvi ku kattoo et sul on ystäviä tarpeeks.....

    • the sims(1)n omistaja

      Nii millä tasolla oot? Oon ite kakkostasol ja pitää saada ainaki kolmoslevelille enkä saa melki ikinä... =( Mut kokeileppas treenata ukkoos!Sit viel sun simin yläpuolel on palkki, jossa on neljä punasta ja neljä vihreetä, Koitappas saada niitä vihreitä loistamaan!!! Se olis kiva ja koita treenata. Vihreiksi saat kun yrität saada simin tarpeet vihreiks (Esim.bladderin kun käy veskis hygienien kun puhdistautuu sosial kun juttelee, voit vaikka kutsua jonkun käymään! sit fun kattomal tvtä komfort nukkumal samoin energy!)Sit sun pitäis saada helpommin ylennys!!! Sit kaks mun lempikoodia! Eka paina alus jos valitaan get a life ja play the sims nii paina r1 r2 l1 ja l2 samaa aikaa ja sit kirjota FREEALL (Kaiken saa ilmatteeks.) tai MIDAS (Avaa kaiken). Nonii! Eiköhän nyt sulla ala juttu luistaa!

    • ^^Hensu

      onks sulla tarpeeks perhekavereita? jos siel lukee vaiks 4/3 nii sit sun täytyy hankkii taas uus mut jos sul on vaiks 3/4 nii sit en tiiä.. se näkyy siellä paljonko rahaa saat vieres..

      • lololol123987

        Mä oon pelannu tota kahen viikonlopun ajan ja oon Aatoksen kartanos. Ja tiedoks ne koodit toimii ihan hyvin kaikki. Oot vaa paska laittaa niit.


      • neropatti987135
        lololol123987 kirjoitti:

        Mä oon pelannu tota kahen viikonlopun ajan ja oon Aatoksen kartanos. Ja tiedoks ne koodit toimii ihan hyvin kaikki. Oot vaa paska laittaa niit.

        Nerot vastaatte noihin 3 vuotta vanhoihi juttuihi.


      • Juho Luostarinen
        lololol123987 kirjoitti:

        Mä oon pelannu tota kahen viikonlopun ajan ja oon Aatoksen kartanos. Ja tiedoks ne koodit toimii ihan hyvin kaikki. Oot vaa paska laittaa niit.

        Miten minä saan sen valepapukaijan auki voitko kertoo pian


    • Smileyme

      Ei tarvitse laittaa pauselle kun tekee koodit. AInakaan minulla ne eivät toimi, jos tilani on pausella. Tee "menninkäis-koodi" aina ennen kuin teet jonkun muun. Esim menninkäis-koodi-->tarve-koodi, menninkäis-koodi-->raha-koodi jne. Tässä yleisimmät koodit: Menninkäinen: R2, L1, R1, L2, vasen, O.
      Rahakoodi: L1, R2, oikea, neliö, L3 (analoginen sauva[vasemman puoleinen])
      Tavarakoodi: L2, R2, ylös, kolmio, L3
      Tarvekoodi: L2, R1, vasen, O, ylös.
      Toivottavasti saat koodit toimimaan :))
      Uuteen paikkaan pääsee ylennyksien avulla. Tarkista, painamalla vasenta nuolinäppäintä, tarvitsetko joitain taitopisteitä tai ystäviä. Käytä tarvekoodia ennen kuin menet töihin niin olet hyvällä mielellä töissä. Lisäksi se auttaa hankkimaan taidepisteitä. Taidepisteitä saat parhaiten kun hankit tavarakoodin avulla kalleimpia taitotavaroita. Esimerkiksi kiipeilyseinän.
      Sinun ei tarvitse tehdä kaikkia tehtäviä ja voit valita tietyn uran jonka suoritat loppuun asti. Silloin pääset pelin päämäärään: Aatoksen kartanoon. Haastetta toki tulee lisää, jos tekee enemmän tehtäviä tai jos ei käytä koodeja. I hope that this one will help you! :)

      • jonttu007

        pausella oon kokeillu mut ilman en voi toimia kiitti neuvoista


      • kitinään kyllästynyt

        nää on ainoot koodit mitkä toimii. muualta ku katoin, nii ei toiminu ollenkaan. nää toimii. täytyy kai tehä ne vaan tarpeeksi nopee.

        mä olen ainakin tyytyväinen kun ei mee hermo ton simin vinkumiseen :D


    • Tyttånen :D

      Se voi johtua myös siitä että se tarvii tiettyjä taitoja.

      • ??

        Tietääkö joku mistä sen "The Sims 2 Ryntää raitille pelin saa?


      • joku vaan
        ?? kirjoitti:

        Tietääkö joku mistä sen "The Sims 2 Ryntää raitille pelin saa?

        mä ostin pelikaupasta. ihan perus PDV tai game storesta varmaanki löytyy. tuskin mistään sittarista tai prismasta ainakaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8086
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1493
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe